***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hee Framboos, hier zijn de billendoekjes op! Helaas kwam ik er achter dat er niets meer in huis was omdat Huug lekker aan het stinken was geslagen en schone billetjes nodig had. Het arme ventje is schoongemaakt met vochtig wcpapier...Als je echt een luiertje nodig hebt, dan kan je best een hydrofiel pakken en die gebruiken! (heeft een vriendin van mij eens gedaan)
witch wij kopen ook altijd meerdere pakken op voorraad, maar had het dit X niet zien aankomen...De pakken lagen niet echt in het zicht..

Muis, een nat washandje gebruik ik vaak als billendoenje?

hihihihi vochtig toiletpapier!

Zal eens uitzoeken of ik kan achterhalen hoe je een hydrofiele lap moet vouwen...
Layla: moet je bij het kdv luiers meenemen?

Framboosje: wat gata het toch snel! Ik verdenk nu serieus iedereen ervan maar 20 weken zwanger te zijn, terwijl ik het bijna 42 moest doen .

Is Ruben trouwens 's nachts onrustiger naarmate te de dag druk is?

Na mijn werk even snel de stad in, want Puk moet nu echt een zomerjas hebben en ik kan niks vinden! Muis, volgens mij heb ik die Tommy H.-jasjes gezien waar je het over had. Leuk! Ze hadden ze alleen in maat 62 dus dat schoot niet op. Misschien heeft de Hennes nog wat.
Of een snoetjespoets-doekje, of heb je die niet in huis?
Lara, ja bij ons zijn de luiers niet bij de prijs inbegrepen.

Ik heb bij H&M ook een schattig zomerjasje voor Zahra gekocht, echt zo'n manteltje, staat haar beeldig. Ik weet alleen niet of ze leuke jasjes voor jongens hebben.
Ze hebben echt OVERAL leuke meisjesjassen (pas op, want hier gaat een frustratieputje open...)...!

Zit eten en melk wel bij de prijs in?
Lara, hier hetzelfde frustratieputje! Ik ben heel blij met de TH-jasjes, want anders hadden de mannetjes niet eens een zomerjackje gehad!

Ik heb trouwens iets lekkers ontdekt: Cranberry & Pomegranate juice drink van Ocean Spray. Ik zit weer aan de cranberrysap, aangezien ik niet zo'n zin heb in een schimmeltje en dit is echt heel lekker!
Ik heb gisteren een zomerjackje gekocht van de H&M.(ik moest toch naar de bakker:))

Een donkerblauw soort van bomberjackje van katoen. Heel classy. De bootschoentjes ontbreken er nog aan.......

En met 50% korting!!! Helaas wel in maat 86 want het was de laatste dus hij kan het pas aan in aug/sept denk ik.

Hij heeft een rood windjackje van Mexx wat ik vorig jaar heb gekocht in de opruiming, maar ik vind het geen fijn jasje. Aantrekken lukt niet goed(mouwen werken niet mee, zijn dubbellaags ofzo) Bij zijn geboorte kreeg hij een blauw wit gestreept "spijkerjasje"van Feetje, maat 68. Dat kan hij nu aan, maar dan wel met een bodywarmertje eroverheen, anders is het te fris. die bodywarmer had ik nog van vorig najaar, past nog prima(maat 62:)) En hij heeft een hoodie van Jottum in maat 86 die valt als een maat 68/74 (belachelijk!!!) dus die gebuiken we ook als jasje zolang het nog past. Ik wil er eigenlijk nog een hoodie bij, die dingen zijn super handig!!!

Laar, hoezo melk en eten inbegrepen?
heb iets vreselijks..

Ik voelde al een tijdje een zwaar onderkantje, kijk ik dit er een enorme bobbel!! vlak in de ingang...Zo groot als een grote druif rood paars! Heb de VK gebeld, die komt zo kijken..Ben enorm bang dat het een tumor is
Bij de creche van Layla.

Jaaaaa... ik wil ook een blauw classy bomberjackje! Ik hoop dat ze hem bij mijn H&M wel hebben. Een bodwarmer lijkt me ook wel wat. Jeetje...maat 62? Valt vast heel groot

Waarom zijn hoodies handig? Dat zijn toch capuchon-truien?Lijkt me juist zo'n gedoe?
Nee, Framboosje dat denk ik niet meiske. Waar zit het? Misschien is het gewoon een aambei? Volgens mij zitten tumoren meestal binnenin. Sterkte!
Oh wacht, het zit aan de voorkant en dat is geen aambei. Ik denk dat het gevoel een uitgerekt iets is. Het kindje wordt zwaar en drukt erop. Goed dat de vk komt, maar probeer je rustig te houden!
Laar, ga je straks naar de Hennes? Hoe laat ben je klaar? Ik ga ook die kant op vanmiddag dus misschien kunnen we samen?

Wij gaan vrijdag trouwens een weekje weg. Had niet door dat het deze vrijdag al was. Vriend heeft het geboekt, ergens in Duitsland. Gisteren hebben we voor begin juli ook nog een weekje Ardennen geboekt. En dat was het wel voor vakantie dit jaar denk ik, met de baby en de verhuizing nog in het verschiet erna.

O ja, ik zat net koffie te drinken met een vriendin, en ik merkte dat ze jaloers was. Ze krijgt zelf nu een tweede jongetje en wilde eigenlijk heel graag een meisje. Ze had van tevoren al gezegd dat ze hoopte dat ik weer een jongen zou krijgen. Snappen jullie dat nou? Ik dus echt niet. Mijn tweede was ook 'weer' een jongen, en toevallig wel de allerliefste tweede jongen van de wereld.
Oei Framboos, ik hoop niet dat het iets ernstigs is... Hoe laat komt de vk?
Oh dat is schrikken framboos !! Hopelijk is het niks ergs !
Klinkt als een verzakking Framboos. Fijn dat de vk meteen komt kijken.
Icke, zie nu je berichtje over de naam. We hebben nu toch een iets andere naam, vriend vond die mooier. Maar het zou me niet veel uitmaken als de naam hoog in de lijst zou staan denk ik.

Framboos, wat goed dat Tommy nu zo lekker doorslaapt nu hij zelf wat kan drinken 's nachts.
Ik ben om 1 uur klaar en daarna ga ik. Wilde even bij de H&M ter hoogte van Historisch Museum gaan, want daar heb ik toen ook een winterjas gekocht. Haal jij dat?

Zullen we anders -als je dat niet redt- vrijdag even koffie doen? Of morgen Artis?

Wat suf! Ik snap er dus he-le-maal niks van als mensen zo doen. Ze moet blij zijn dat ze ene gezond kind krijgt, ookal is het "maar een jongen". En wat is er mis met twee jongens?? (hetzelfde geldt voor twee meisjes hoor). Hoe heb je gereageerd?
Het zit net voorin de vagina. De VK heeft gekeken, en denkt bijna zeker te weten dat het een spatader is!!! Zo groot? Het is zo groot als een grote druif, bobbelig, en zacht (dus geen knikker) Daarom maakte zij zich geen zorgen, en zei ze dat het na de ZS wel weg zou gaan...Het kon zelfs nog groter worden! Volgens mij was Jaimie hier de enige die ervaring met spataders had toch?

brrrr ben echt vreselijk geschrokken, en ben nog steeds wel een beetje ongerust.
Niet ongerust zijn. Ik heb er ook wel eens over gelezen. Doet het pijn? En zit het niet in de weg met bevallen? Goed dat de vk zo snel kwam zeg.

Neem nu dus een kopje (frambozen-)thee met een chocolaatje (of drie) en ontspan!
Nee, dat red ik denk ik niet, ik ga trouwens naar de n'dijk want ik wil altijd zo kort mogelijk winkelen met lars en morris erbij. Vrijdag koffie ook niet, want dan zijn we al op weg, maar misschien morgen Artis! Ik moet even kijken hoe ik me dan voel want ik heb een bijholteontsteking, super irritant en ik word er duizelig van.

Ja, ik vind het ook suf. Ze had een heel stressvol begin met een slechte combinatietest, toen een vruchtwaterpunctie. Toen ze daar de goede uitslag van kreeg hoorde ze ook dat het een jongen was en dat vond ze toch wel jammer. Beetje een control freak.
Gelukkig dat het dat is Framboos. Kan geen kwaad, is alleen vervelend, maak je niet ongerust!
He bah, bijholte-ontsteking? Dat doet enorm pijn! Morgenochtend even bellen?

Anders gauw even na je vakantie. Vandaag ook een beetje gehaast, want ik moet thuis nog het een en ander doen. Jammer!

Je zou verwachten dat ze juist extra blij is na zulke stress... Lijkt me best lastig om daarmee om te gaan.
Het voelt echt alsof m'n oog en m'n kiezen eruit worden gedrukt. En ik wil geen medicatie als ik zwanger ben, dus ik kijk het even aan morgen, ik laat het je weten.

Framboos, heb topic geupt voor je, herinnerde me dat ik er een tijdje geleden ook iets over las hier, had er nog nooit van gehoord daarvoor.

Ga even half uur plat voor ik weer weg moet.
zag het mich! Gekke vind ik wel dat het bij mij aan de binnen kant zit...maak mij toch nog wat zorgen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven