Ikea dekbed
maandag 1 oktober 2012 om 09:40
Ik ben op zoek naar een 4seizoenen dekbed, en ik zag dat ikea goedkope heeft. Iedereen zegt echter dat ikea rare maten heeft, en dat je dan enkel ikea beddengoed kan gebruiken.aar de dekbedden zijn toch standaardmaten? Op de webiste staat 200x200, dat is toch een normale maat? Hoe zit dat dan met die dekbedden? Of kan ik toch beter bij de hema halen?
maandag 1 oktober 2012 om 14:15
Maakt het het materiaal heel veel uit? Ik zag dat een donzendekbed bij ikea 140 euro kost, en dat vind ik wel heel erg veel geld eigenlijk... De synthetische is 100 euro minder, dus dat klinkt veel beter. Maar ja, ik vind een goed dekbed wel belangrijk, en als synthetisch echt niks is investeer ilk liever in een donzen dekbed. Ik zag trouwens dat ze bij de hema een halfdonzen dekbed hebben voor maar 95 euro. Is dat anders wat?
maandag 1 oktober 2012 om 14:43
maandag 1 oktober 2012 om 14:47
dinsdag 2 oktober 2012 om 08:06
dinsdag 2 oktober 2012 om 09:27
Nou dames, ik ben gegaan voor het synthetische dekbed van de ikea. Ik zat nog heel erg te twijfelen tussen dons en synthetisch, omdat iedereen altijd zo lyrisch is over dons, maar toen ik het donzen dekbed van de ikea voelde kreeg ik gelijk flashbacks naar de dekbedden van mijn opa en oma vroeger. Daar logeerde ik vaak, en sliep ik altijd onder zulke dekbedden. Verschrikkelijk vond ik die altijd, dus ik ben voor de synthetische gegaan, scheelt ook gelijk 100 euro
. Ik heb de 240x220 maat gekocht, en moet nu dus nieuwe hoezen want hiervoor had ik 200x200. Ik wilde de hoezen ook bij ikea kopen, want daar zijn ze voor weinig, maar ik zag dat die geen instopstrook hebben. Aangezien ik heel druk ben in mijn slaap, zou dat betekenen dat ik 4x per nacht mijn bed uit moet om het dekbed van de grond te plukken, niet zo'n goed idee dus. De hema heeft niet zoveel keus vind ik, weet iemand nog meer zaken waar ze redelijk goedkope dekbed overtreksets hebben?
dinsdag 2 oktober 2012 om 09:44
quote:redband schreef op 02 oktober 2012 @ 09:32:
Huhhhhhhhhhh ik durf het bijna niet te zeggen, samen met de dekbedden krijgt de aldi vanaf woensdag ook dekbedhoezen van 20 euro, ook in 240 bij 220Weet je ook wat voor hoezen dat zijn? Ik wil het liefst zonder tierelantijntjes, printjes etc. Gewoon effen, eventueel met een heel subtiel printje/relief er in, lekker basic in elk geva. Ik weet dat de kruidvat ook weleens goedkope hoezen heeft, mar dat zijn dan vaak hoezen met allemaal streepjes, ruitjes, bloemetjes etc. Er zit hier geen aldi in de buurt, maar als het leuke hoezen zijn ben ik wek bereid er dat eind voor te rijden.
Huhhhhhhhhhh ik durf het bijna niet te zeggen, samen met de dekbedden krijgt de aldi vanaf woensdag ook dekbedhoezen van 20 euro, ook in 240 bij 220Weet je ook wat voor hoezen dat zijn? Ik wil het liefst zonder tierelantijntjes, printjes etc. Gewoon effen, eventueel met een heel subtiel printje/relief er in, lekker basic in elk geva. Ik weet dat de kruidvat ook weleens goedkope hoezen heeft, mar dat zijn dan vaak hoezen met allemaal streepjes, ruitjes, bloemetjes etc. Er zit hier geen aldi in de buurt, maar als het leuke hoezen zijn ben ik wek bereid er dat eind voor te rijden.