Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ben er klaar mee, ga lekker tv kijken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hallo, ben ik weer.
quote:very__cherry schreef op 30 september 2012 @ 23:53:

Hallo, ben ik weer.

Zal het nog een keer uitleg.............

Ach, laat maar; verspilde moeite.
Je kan wel dertig keer een zelfde soort posting typen Blijfgewoonbezig, maar dat haalt niks uit.

Ik ben een excell bestand aan het aanleggen van wie er hoe vaak wat zei.

Tja.
Maar ik ben er voorlopig alweer helemaal klaar mee. Alles is nu wel gezegd wat mij betreft. Ik ga nu Avro's Service Salon kijken.
Hier ben ik weer.

Het gaat hopelijk nog steeds over mij heen hier?
quote:very__cherry schreef op 01 oktober 2012 @ 00:17:

Hier ben ik weer.

Het gaat hopelijk nog steeds over mij heen?

Iedereen gaat over jou heen.

Je bent de forumdel.
Oeps, typefoutje.

Tja, je kan niet overal goed in zijn.
Hé hoi hallo! Goed hoor, is alles. Met mij.
Ga in therapie!
Maar dat was de vraag niet Duub.

De vraag was, de vraag was, die was, eh... wat was de vraag ook alweer, weet iemand nog wat hier de vraag was?

Nou ja, zal wel over een neuk zijn die niet smst.
Hij smst wel, maar noemt me bij een andere naam. En ik kan me niet herinneren dat dat me koosnaampje was.
Later is nu
Wat lieffff, drempel Dat is een teken van echte liefde, you no.

Versekerel, hij sms't wel maar hij neukt niet
Ga in therapie!
Wat is dat toch met al die smssende kerels. Waar is de tijd gebleven, dat ze stoer zwijgzaam waren en je niet wist wat er in hen omging. Al dat gesms.. NØken moeten ze! Potjandorie. Is het dan nou zover gekomen dat we zelfs dát zelf moeten doen?
Later is nu
Mannen zijn tegenwoordig allemaal vrouwen met een piemel eraangeniet. Allemaal.

En als ze alimentatie betalen valt ook die piemel er nog af.
scheelt wel weer een hoop rotzooi op het toilet. Want met die o-zo geweldige piemol kunnen de meesten niet eens recht plassen.

Pff mannen, wat heb je eraan? Ik pleit ervoor om gewoon alleen meisjes geboren te laten worden. Af en toe mag er een jongen het levenslicht zien. Voor de fok en om in reservaat zwaar mannenwerk te doen. Daar zal de wereld van opknappen. Geen gelul meer over wel of niet sms' en, stress wat je aanmoet op een date en wel of niet neuken op een eerste date. Er zal überhaupt geen gelul meer zijn, haha.

Wij vrouwen kunnen ons dan gewoon richten op echt belangrijke zaken, zoals shoppen en het huis restylen. Een speciale kaste zal trouwens de homoseksuele man zijn, want die kan mooi helpen met het restylen.
Hieprdepiep Hoera

De Albert heijn heeft weer de superdierenactie. Posten jullie gezellig mee over deze leuke actie? Wie weet kunnen we over een tijdje een heuse ruilparty houden!

Alleen serieuze reacties graag. Mensen die vinden dat de actie alleen maar geldklopperij is en voor kinderen is, kunnen lekker opzouten. Alleen dierenliefhebbers zijn welkom dus.

Edit: oja, jullie kunnen je dubbele plaatjes wel naar mij sturen want ik kom eigenlijk nooit bij de AH.
Helaas Startsein, mijn plaatjes zitten allemaal in de ondergrondse container. Mocht de wereld op 22 december toch niet vergaan zijn, dan schrijf ik mee!
Ga in therapie!
shit da's waar ook...de wereld vergaat de 21ste...heeft het dan nog wel nut om plaatjes te sparen? Ik ga niet in een ondergrondse schuilkelder hoor, ik heb claustrofobie. Niet verwarren met angst voor kleine ruimtes, zoals heel vaak foutief gedaan wordt. Mijn neef Claus heeft namelijk die schuilkelder en ik vind hem eng...ga echt niet met hem samen overleven in een post-apocalyptische wereld.

Baai de wee, niet veel mensen weten dat dus van claustrofobie, ik zeg, tijd voor een awarenessactie.
Mijn plaatjesplakvergunning is ingetrokken wegens obsceniteiten maar bij deze dus een linkje. Suggestie voor een campagneposter
Ga in therapie!
quote:Starshine schreef op 01 oktober 2012 @ 10:50:

shit da's waar ook...de wereld vergaat de 21ste...

Help!!! HEELLLLPPPP!!!

Het alarm gaat af!
quote:dubiootje schreef op 01 oktober 2012 @ 11:01:

Mijn plaatjesplakvergunning is ingetrokken wegens obsceniteiten maar bij deze dus een linkje. Suggestie voor een campagneposter(haha, echt? Tsk, raddraaier)
Ik ben goed hè
Ga in therapie!
Pff.. AH plaatjes. Staan al die kinderen weer bij de kassa's de kaartjes uit je hand te kijken. En ik geef ze niet, want ik spaar ze voor een goed doel. Welk weet ik nog niet.

En waarom geen voetbalplaatjes? Waarom weer van die lullige dieren? Wat hebben we dáár nou weer aan?
Later is nu
Tssk, sta ik weer onder je negeer Droomboot?
Ga in therapie!
Waar is Dubrootje trouwens, die heb ik al een tijdje neit gezien? Is ze weer aan 't onderduiken met Claus?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven