Je grootste seksteleurstelling
zondag 30 september 2012 om 20:47
Als jij tot de vrouwen behoort die alleen maar geweldige seks hebben gehad, dan mag je je in je handjes wrijven. Velen van ons hebben echter wel eens een keer een enorm teleurstellende seksdate gehad. Of hij was te klein, of te groot, niet schoon... of hij bakte er gewoon niks van.
Als TO begin ik dan maar met mijn eigen verhaal.
Zeventien was ik, en ik had een scharrel die ik bij het uitgaan had leren kennen. We waren al een tijdje aan het daten, maar van seks was het nog niet gekomen. We hadden elkaar wel al flink opgegeild op msn, dus ik had al hoge verwachtingen. Eenmaal thuis bij hem duwde hij me op bed en begon hij mij te zoenen. Ik opende zijn broek... om vervolgens bijna te kokhalzen van wat ik voor me zag. Zijn penis zat onder de smegma en rook ook nog eens flink onfris. "Heb je je wel gewassen" stamelde ik geschrokken. "Vanochtend nog", loog hij. Nou, dat was anders niet te zien... Ik ben toen maar heel snel naar huis gegaan, en van verdergaan is het nooit meer gekomen. Bah!
Wat was jouw grootste seks teleurstelling?
Als TO begin ik dan maar met mijn eigen verhaal.
Zeventien was ik, en ik had een scharrel die ik bij het uitgaan had leren kennen. We waren al een tijdje aan het daten, maar van seks was het nog niet gekomen. We hadden elkaar wel al flink opgegeild op msn, dus ik had al hoge verwachtingen. Eenmaal thuis bij hem duwde hij me op bed en begon hij mij te zoenen. Ik opende zijn broek... om vervolgens bijna te kokhalzen van wat ik voor me zag. Zijn penis zat onder de smegma en rook ook nog eens flink onfris. "Heb je je wel gewassen" stamelde ik geschrokken. "Vanochtend nog", loog hij. Nou, dat was anders niet te zien... Ik ben toen maar heel snel naar huis gegaan, en van verdergaan is het nooit meer gekomen. Bah!
Wat was jouw grootste seks teleurstelling?
maandag 1 oktober 2012 om 16:22
Een man die na een gezamenlijk hoogtepunt in hevig gesnik uitbarstte. Hij vond het zo mooi om te zien dat ik zo fijn kon klaarkomen maar moest daardoor denken aan zijn ex die nooit klaar kon komen en vond het zo sneu voor haar.
Hij had blijkbaar ex nog niet geheel verwerkt
Dat hoogtepunt werd voor mij dus een dieptepunt en ik heb het een dag later maar uitgemaakt.
Hij had blijkbaar ex nog niet geheel verwerkt
Dat hoogtepunt werd voor mij dus een dieptepunt en ik heb het een dag later maar uitgemaakt.
maandag 1 oktober 2012 om 18:36
quote:guirne schreef op 01 oktober 2012 @ 16:22:
Een man die na een gezamenlijk hoogtepunt in hevig gesnik uitbarstte. ... Dat hoogtepunt werd voor mij dus een dieptepunt en ik heb het een dag later maar uitgemaakt.Ik zou het ook hebben uitgemaakt. Tegelijk ontroert het me als een man kan huilen, dus ik zou me er dan weer verschrikkelijk schuldig over hebben gevoeld...
Een man die na een gezamenlijk hoogtepunt in hevig gesnik uitbarstte. ... Dat hoogtepunt werd voor mij dus een dieptepunt en ik heb het een dag later maar uitgemaakt.Ik zou het ook hebben uitgemaakt. Tegelijk ontroert het me als een man kan huilen, dus ik zou me er dan weer verschrikkelijk schuldig over hebben gevoeld...
Alles is liefde
maandag 1 oktober 2012 om 18:56
Na een maand eindelijk sex met een vriendje (met kerst), waarvan ik halverwege nog dacht: goh, wat gaat dat soepel! Tot ik van em af ging en echt alles onder het bloed zat. Van hem!
'Gebeurt wel vaker', was zijn response... Ik heb een uur onder de douche staan boenen en scrubben. Einde relatie, hij had me wel mogen waarschuwen gezien het feit hij het voelde gebeuren.
'Gebeurt wel vaker', was zijn response... Ik heb een uur onder de douche staan boenen en scrubben. Einde relatie, hij had me wel mogen waarschuwen gezien het feit hij het voelde gebeuren.
maandag 1 oktober 2012 om 21:43
Net na mijn scheiding met een vrouw in bed beland die eigenlijk al niet helemaal mijn type was, maar hé de alcohol speelde ook mee en dus naar haar huis. Na wat praten, strelen het echte werk. Nou heb ik geen kleintje (i swear) maar ik raakte geen zijkanten..... Was zo'n afknapper van me dat ik ook een half stijve kreeg en er totaal geen zin meer in had. Met een smoesje maar afgedropen.
maandag 1 oktober 2012 om 22:26
Ik heb maar hele kleine voorbeelden.
Ik lag eens in bed met een scharrel, met mijn hoofd op zijn borst. Op een gegeven moment merk ik dat hij m'n hoofd naar beneden aant duwen is! We waren allebei nog beginnelingen maar ik heb 'm toch meteen maar even uitgelegd dat dat not done is
Gelijk na een orgasme in slaap vallen terwijl ik dan een beetje in het donker lig te duimendraaien vind ik ook wel zuur.
Ik lag eens in bed met een scharrel, met mijn hoofd op zijn borst. Op een gegeven moment merk ik dat hij m'n hoofd naar beneden aant duwen is! We waren allebei nog beginnelingen maar ik heb 'm toch meteen maar even uitgelegd dat dat not done is
Gelijk na een orgasme in slaap vallen terwijl ik dan een beetje in het donker lig te duimendraaien vind ik ook wel zuur.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
maandag 1 oktober 2012 om 22:52
maandag 1 oktober 2012 om 22:53
De grootste teleurstelling heb ik wel met mijn laatste ex meegemaakt. Mijn ex en ik verschillen 5 jaar en hij was nog maagd toen wij iets kregen. Ik heb daar geen probleem van gemaakt en hij wilde met mij zichzelf van ontmaagding doen. Zo gezegd en zo gedaan.
Na een paar keer seks te hebben gehad wilde hij mij eens beffen, dat had hij ook nog nooit gedaan. Dus hij begon mij te beffen en na een minuut zegt meneer "Gatver ik word onwijs misselijk hier van, die geur gatver"
Ik heb me nog nooit zo gekwetst en teleurgesteld gevoeld :') (En serieus ook nog aan 2 exen waar ik contact mee heb gevraagd of zij het zelfde gevoel hadden tijdens het beffen
)
Na een paar keer seks te hebben gehad wilde hij mij eens beffen, dat had hij ook nog nooit gedaan. Dus hij begon mij te beffen en na een minuut zegt meneer "Gatver ik word onwijs misselijk hier van, die geur gatver"
Ik heb me nog nooit zo gekwetst en teleurgesteld gevoeld :') (En serieus ook nog aan 2 exen waar ik contact mee heb gevraagd of zij het zelfde gevoel hadden tijdens het beffen
maandag 1 oktober 2012 om 23:10
dinsdag 2 oktober 2012 om 07:35
quote:sam79 schreef op 01 oktober 2012 @ 23:23:
Ehm Rob uit Zeist, ze was niet stoned toevallig
Niet dat ik weet sam79.
Zelf gebruik ik geen stimulerende middelen. Ik was toen ook een paar jaar jonger maar volgens mij had ze niets genomen. Echter, ik ben geen deskundige om het wel- of niet te herkennen. Dus ik weet het niet zeker.
Ehm Rob uit Zeist, ze was niet stoned toevallig
Niet dat ik weet sam79.
Zelf gebruik ik geen stimulerende middelen. Ik was toen ook een paar jaar jonger maar volgens mij had ze niets genomen. Echter, ik ben geen deskundige om het wel- of niet te herkennen. Dus ik weet het niet zeker.
dinsdag 2 oktober 2012 om 08:36