TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
maandag 1 oktober 2012 om 15:59
Haha ik dacht net: hè ik doe ook mee yez! Maar lees dat apatura ook gezellig mee doet!! Ik eet echt teveel chips/snoep.
Suus wat moeilijk, lijkt me verstikkend zo'n deadline, hoop dat je goed kan praten, en idd wat maken die 2 jaar nou uit? Voor jou veel en iets ouder is hij toch al.
Peecee wat vervelend die zorgen
hopelijk komt er snel wat rust.
Suus wat moeilijk, lijkt me verstikkend zo'n deadline, hoop dat je goed kan praten, en idd wat maken die 2 jaar nou uit? Voor jou veel en iets ouder is hij toch al.
Peecee wat vervelend die zorgen
maandag 1 oktober 2012 om 16:38
Ben trouwens even een uurtje wezen shoppen. En ik moet het toegeven, het is tijd om uit de kast te komen....
Ik ben fan van C&A!
Daar. Ik heb het gezegd.
Vorige week tig dingen gepast bij o.a. H&M en maar 1 leuk ding gevonden.
Nu 169,- uitgegeven, maar daarvoor heb ik dan ook:
2 truien
2 broeken
6 longsleeves in heldere kleuren (en van eco-katoen)
2 T-shirts
3 jurkjes
Eat your hart out, H&M!
Ik ben fan van C&A!
Daar. Ik heb het gezegd.
Vorige week tig dingen gepast bij o.a. H&M en maar 1 leuk ding gevonden.
Nu 169,- uitgegeven, maar daarvoor heb ik dan ook:
2 truien
2 broeken
6 longsleeves in heldere kleuren (en van eco-katoen)
2 T-shirts
3 jurkjes
Eat your hart out, H&M!
maandag 1 oktober 2012 om 16:40
maandag 1 oktober 2012 om 16:48
quote:yezka schreef op 01 oktober 2012 @ 14:01:
Ik ben vandaag begonnen met mijn maand niet snoepen. Het gaat al 14 uur goed! (Daarvan heb ik er natuurlijk wel 9 geslapen... )Ik moedig je aan maar eerst deze showen (wel met minder m&ms op de bovenkant)
Gemaakt als lekkers bij de koffie voor vanavond (we gaan bij vrienden eten).
Ik ben vandaag begonnen met mijn maand niet snoepen. Het gaat al 14 uur goed! (Daarvan heb ik er natuurlijk wel 9 geslapen... )Ik moedig je aan maar eerst deze showen (wel met minder m&ms op de bovenkant)
Gemaakt als lekkers bij de koffie voor vanavond (we gaan bij vrienden eten).
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
maandag 1 oktober 2012 om 16:52
quote:neweve schreef op 01 oktober 2012 @ 16:48:
[...]
Ik moedig je aan maar eerst deze showen (wel met minder m&ms op de bovenkant)
[afbeelding]
Gemaakt als lekkers bij de koffie voor vanavond (we gaan bij vrienden eten).Oh! Die heeft een vriendin van mij laatst ook gemaakt! Prachtig! (En van digitale taart word je niet dik en telt dus ook niet als snoepen ).
[...]
Ik moedig je aan maar eerst deze showen (wel met minder m&ms op de bovenkant)
[afbeelding]
Gemaakt als lekkers bij de koffie voor vanavond (we gaan bij vrienden eten).Oh! Die heeft een vriendin van mij laatst ook gemaakt! Prachtig! (En van digitale taart word je niet dik en telt dus ook niet als snoepen ).
maandag 1 oktober 2012 om 17:22
Resep:
Halve pompoen in parten snijden. Op een lage/ platte ovenschaal doen. Olijf olie, rozemarijn, knoflook, rode ui, z&p erover.
En rustig laten garen in de oven. Tot ze zacht zijn.
Dan:
Bedje van rauwe spinazie, daarop de gare pompoen, stukjes blauwe kaas, zon tomaatjes, pitjes (zonnebloem-pompoen-pijnboom), gerookte kip en een zacht gekookt eitje.
Dressing: simpele honing, mosterd en olijfolie.
Heb de helft op. Mjam!!!
Halve pompoen in parten snijden. Op een lage/ platte ovenschaal doen. Olijf olie, rozemarijn, knoflook, rode ui, z&p erover.
En rustig laten garen in de oven. Tot ze zacht zijn.
Dan:
Bedje van rauwe spinazie, daarop de gare pompoen, stukjes blauwe kaas, zon tomaatjes, pitjes (zonnebloem-pompoen-pijnboom), gerookte kip en een zacht gekookt eitje.
Dressing: simpele honing, mosterd en olijfolie.
Heb de helft op. Mjam!!!
maandag 1 oktober 2012 om 17:33
Klikt lekker missy,
Hier eten we ook regelmatig salade maar begint te vervelen (meestal een vaste mix met 1 of 2 variërende onderdelen) Maar dit is een poging waard.
moet er niet nog een beetje citroensap door de dressing? (anders mixt het toch niet goed)
Hier eten we ook regelmatig salade maar begint te vervelen (meestal een vaste mix met 1 of 2 variërende onderdelen) Maar dit is een poging waard.
moet er niet nog een beetje citroensap door de dressing? (anders mixt het toch niet goed)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.