Entertainment alle pijlers

vandaag de dag

02-10-2012 07:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik kijk 's morgens altijd Vandaag de dag op Ned. 1 en ik irriteer me mateloos aan die interview dude Wieger (half lang blond haar), wat een nare gozer is dat! Wie vindt dit ook? :p

Lekker belangrijk he, maar moest het even kwijt

Fijne dag!
Haha ja ik ook! Hij lulde dwars door die neem-de-trap-mevrouw heen!

Jij ook een fijne dag! Begin de dag met een ergernisje
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
waarom kijk je dan naar dat soort onzinprogramma's? je hoeft de tv niet aan te zetten en zeker niet op zo'n programma
Om die reden (Op geen enkele zender een beetje een normaal programma) kijk ik 'sochtends geen TV meer, maar luister ik naar de radio. Heerlijk!
Hahaha jaaaaaaaaaa!!! Als hij aangekondigd wordt noem ik hem in m'n hoofd altijd Wieger 'De Apaat' Hemmer
Hahahha! Lol! Ik kijk het omdat ik het nieuws altijd wil zien, en daarna ga ik dingetjes doen.. Maargoed, radio is a good one!

Wieger blijft een irritante gast! Als ik hem tegenkom ga ik het tegen hem zeggen :P
Het is een vreselijk mannetje en een slecht interviewer ook nog, hoe sommigen aan hun baan komen???? Ik kijk altijd, heerlijk dat ergernisje 's morgens.
Hij is vreemd. Het zou me niet verbazen als ze subsidie voor hem krijgen.
Oh, dat was over dat geneuzel over die roltrap? Wat een dom interview was dat zeg.
Melkertbaan?
quote:Toby_or_not_Toby schreef op dinsdag 02 oktober 2012 16:14 Hij is vreemd. Het zou me niet verbazen als ze subsidie voor hem krijgen.Wahahahha! XD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven