Keuzes..

02-10-2012 13:43 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hay,

Ik ben nieuw op dit forum, en zit met de nodige problemen.

Ik heb al 10 jaar een relatie met een man en we hebben samen een kind.

Nu ben ik vorig jaar verliefd geworden op een vrouw en heb daar ook een relatie mee gehad. Echter is mijn vriend en fam erachter gekomen. Ik heb ook weer voor mijn vriend gekozen. Maar wat mis ik haar ontzettend en mis en denk iedere minuut van de dag aan haar. Ik kan geen sex hebben met mijn vriend omdat het niet goed voelt. Met haar kon ik dat wel. Ik denk nu dat ik de keuze heb gemaakt om bij mijn vriend te blijven zodat ik iedereen te "vriend" houd. Als ik met haar verder ga, raak ik iedereen kwijt ouders grootouders vrienden etc... En men zegt dat ik op een dag dan ook mijn kind kwijt raak..

Wat moet ik nu???
Waarom raak je iedereen kwijt? Je familie en vooral je kind?
Idd, waarom zou je zelfs je kind kwijtraken?
Kies voor de liefde!
Familie wilt dan niks met te maken hebben omdat ik dan een lesbienne zou zijn... En ze zeggen dat mijn kind op den duur dat ook niet accepteerd
Wat een bullshit dat je kind je niet accepteert. Je bent zijn/haar mama hoor.

En die familie kun je beter kwijt dan rijk zijn als ze jou niet accepteren als je gelukkig bent en als ze dit soort bullshit verkondigen.

Vrienden kun je uitzoeken.
Je raakt alleen mensen kwijt die een picture perfect you willen.

Dit maakt je ook niet gelukkig.

Waarom zou je kind het niet accepteren??

Daarnaast bisexueel of lesbisch wordt je niet dat ben je.

Hooguit verberg je het.

Succes
Dat laatste ligt toch echt bij jezelf. Jij voedt je kind op. Dus jij bent degene die tolerantie en openheid bijbrengt.

Zou je familie je echt de rug toekeren of denk je dat?
Grootouders en moeder wel..
Dat is ook gezegd door hun.. Daarom heb ik ook de keuze gemaakt om bij mijn vriend te blijven.

Ze kennen haar ook en mogen haar niet en vinden haar ook allemaal lelijk, ik ben verliefd geworden op de persoon en niet het uiterlijk.
wat vindt je vriend er van??
quote:missstar schreef op 02 oktober 2012 @ 13:55:

Grootouders en moeder wel..Die zien je liever ongelukkig in hun perfecte plaatje? Ben je klaar mee dan. Je bent niet op de wereld om hun gelukkig te maken he?
quote:missstar schreef op 02 oktober 2012 @ 13:56:

Dat is ook gezegd door hun.. Daarom heb ik ook de keuze gemaakt om bij mijn vriend te blijven.

Ze kennen haar ook en mogen haar niet en vinden haar ook allemaal lelijk, ik ben verliefd geworden op de persoon en niet het uiterlijk.Zijn dat allemaal mensen met een negatief iq? Ik zou dat soort mensen liever kwijt dan rijk zijn, familie of niet.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Vriend wil dat ik bij hem blijf en heeft mij nog een kans gegeven. En wilt tzt nog een kind en trouwen... Ik kan hem zo niet gelukkig maken. Ben bij hem lichamelijk maar geestelijk bij haar
Lastig.

Liefdeloos leven met je (groot)moeder in beeld, die jou niet accepteren hoe je bent.

Of voor de liefde gaan en steun van mensen die wel je ware ik accepteren.

Kun jij jezelf langer verstoppen en je liefde nog langer wegstoppen?

Als je moeder en oma wel je keuzes steunden, wat zou je dan kiezen? Hem of haar?
Missy_acy, wat vind ik jou toch altijd lief schrijven!
Listen very carefully, I shall say this only once.
Het klinkt alsof je heel goed weet welke keuze je wil maken, maar het niet durft uit angst voor de consequenties. De kans bestaat dat die er zullen zijn, zoals nu tegen je gezegd is (op het kwijtraken van je kind na), maar het kan ook heel erg meevallen. De consequentie van je huidige keuze is dat je een leugen leeft.
Dat vind ik heel moeilijk dit is mijn "veilige haven" en heb een hele goede band met ouders en grootouders. Ben ook heel bang voor de reacties van buitenaf, wat moeten mensen wel niet van mij denken?! Laat haar vriend in de steek voor een vrouw.

Als iedereen het zou accepteren denk ik dat ik wel voor haar gekozen zou hebben. Alles voelde zo goed het samen zijn etc.
Je bent niet alleen jezelf voor de gek aan het houden, maar ook je vriend.

Hij wilt trouwen en nog een kind. Jij wilt haar. Dus ook al ben je lichamelijk bij hem, mentaal bedrieg je hem op alle fronten.

Hoe langer je wacht, hoe harder de klap. Wil je hem, de vader van je kind, dat blijven aandoen?
quote:fiona06, 4 minuten geleden

Missy_acy, wat vind ik jou toch altijd lief schrijven! wat lief!!
Zo'n goede band heb je niet, als ze jou niet willen accepteren zoals je bent.
Ik hoopte dat ik haar zou vergeten. Maar helaas gebeurd dat niet. Heb ook echt voor mijn gezin kozen en geknokt. Maar het lukt mij niet om haar te vergeten hoe graag ik ook wou of wil.
Dus leef je in een leugen. Denk je echt dat je dit nog 20 jaar volhoudt? Kind erbij? Trouwen?

En zo goed is die band niet met je familie als ze je hierom zullen verstoten. Dan vinden ze wat de buren denken toch echt belangrijker dan jouw geluk.
Dus heb je wel de juiste keuze gemaakt?
Heb ook het gevoel dat ik in een leugen leef.. Ben gewoon zoooooo bang voor de consequenties en de meningen van anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven