Keuzes..
dinsdag 2 oktober 2012 om 13:43
Hay,
Ik ben nieuw op dit forum, en zit met de nodige problemen.
Ik heb al 10 jaar een relatie met een man en we hebben samen een kind.
Nu ben ik vorig jaar verliefd geworden op een vrouw en heb daar ook een relatie mee gehad. Echter is mijn vriend en fam erachter gekomen. Ik heb ook weer voor mijn vriend gekozen. Maar wat mis ik haar ontzettend en mis en denk iedere minuut van de dag aan haar. Ik kan geen sex hebben met mijn vriend omdat het niet goed voelt. Met haar kon ik dat wel. Ik denk nu dat ik de keuze heb gemaakt om bij mijn vriend te blijven zodat ik iedereen te "vriend" houd. Als ik met haar verder ga, raak ik iedereen kwijt ouders grootouders vrienden etc... En men zegt dat ik op een dag dan ook mijn kind kwijt raak..
Wat moet ik nu???
Ik ben nieuw op dit forum, en zit met de nodige problemen.
Ik heb al 10 jaar een relatie met een man en we hebben samen een kind.
Nu ben ik vorig jaar verliefd geworden op een vrouw en heb daar ook een relatie mee gehad. Echter is mijn vriend en fam erachter gekomen. Ik heb ook weer voor mijn vriend gekozen. Maar wat mis ik haar ontzettend en mis en denk iedere minuut van de dag aan haar. Ik kan geen sex hebben met mijn vriend omdat het niet goed voelt. Met haar kon ik dat wel. Ik denk nu dat ik de keuze heb gemaakt om bij mijn vriend te blijven zodat ik iedereen te "vriend" houd. Als ik met haar verder ga, raak ik iedereen kwijt ouders grootouders vrienden etc... En men zegt dat ik op een dag dan ook mijn kind kwijt raak..
Wat moet ik nu???
dinsdag 2 oktober 2012 om 13:50
dinsdag 2 oktober 2012 om 13:59
quote:missstar schreef op 02 oktober 2012 @ 13:56:
Dat is ook gezegd door hun.. Daarom heb ik ook de keuze gemaakt om bij mijn vriend te blijven.
Ze kennen haar ook en mogen haar niet en vinden haar ook allemaal lelijk, ik ben verliefd geworden op de persoon en niet het uiterlijk.Zijn dat allemaal mensen met een negatief iq? Ik zou dat soort mensen liever kwijt dan rijk zijn, familie of niet.
Dat is ook gezegd door hun.. Daarom heb ik ook de keuze gemaakt om bij mijn vriend te blijven.
Ze kennen haar ook en mogen haar niet en vinden haar ook allemaal lelijk, ik ben verliefd geworden op de persoon en niet het uiterlijk.Zijn dat allemaal mensen met een negatief iq? Ik zou dat soort mensen liever kwijt dan rijk zijn, familie of niet.
Listen very carefully, I shall say this only once.
dinsdag 2 oktober 2012 om 14:01
Lastig.
Liefdeloos leven met je (groot)moeder in beeld, die jou niet accepteren hoe je bent.
Of voor de liefde gaan en steun van mensen die wel je ware ik accepteren.
Kun jij jezelf langer verstoppen en je liefde nog langer wegstoppen?
Als je moeder en oma wel je keuzes steunden, wat zou je dan kiezen? Hem of haar?
Liefdeloos leven met je (groot)moeder in beeld, die jou niet accepteren hoe je bent.
Of voor de liefde gaan en steun van mensen die wel je ware ik accepteren.
Kun jij jezelf langer verstoppen en je liefde nog langer wegstoppen?
Als je moeder en oma wel je keuzes steunden, wat zou je dan kiezen? Hem of haar?
dinsdag 2 oktober 2012 om 14:04
Het klinkt alsof je heel goed weet welke keuze je wil maken, maar het niet durft uit angst voor de consequenties. De kans bestaat dat die er zullen zijn, zoals nu tegen je gezegd is (op het kwijtraken van je kind na), maar het kan ook heel erg meevallen. De consequentie van je huidige keuze is dat je een leugen leeft.
dinsdag 2 oktober 2012 om 14:06
Dat vind ik heel moeilijk dit is mijn "veilige haven" en heb een hele goede band met ouders en grootouders. Ben ook heel bang voor de reacties van buitenaf, wat moeten mensen wel niet van mij denken?! Laat haar vriend in de steek voor een vrouw.
Als iedereen het zou accepteren denk ik dat ik wel voor haar gekozen zou hebben. Alles voelde zo goed het samen zijn etc.
Als iedereen het zou accepteren denk ik dat ik wel voor haar gekozen zou hebben. Alles voelde zo goed het samen zijn etc.
dinsdag 2 oktober 2012 om 14:06
dinsdag 2 oktober 2012 om 14:17