Mannenadvies nodig ;-)

02-10-2012 13:35 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vivamannen, ik zou heul graag advies van jullie willen!

Ik vraag me al een hele tijd iets af en dacht: nou ga ik het gewoon de mannen eens vragen!

Om het kort te houden: ik heb 3 jr geleden een man leren kennen, hij was helemaal gek van me, mailde en WAte de hele dag door.

Dat werd uiteraard een stukje minder door de tijd heen tot het gereduceerd is tot wat nu het geval is:

Meestal stuur ik een kort bericht, hij reageert er grappig op, soms haalt hij zichzelf een beetje naar beneden, sluit altijd af met een dikke kus. Heul soms komt er een mail van hem met een heel korte vraag (hoe is het, zoiets dergelijks).

Is deze kerel nou into me of niet? We hebben 1x seks gehad met elkaar (paar maanden geleden) contact is daarna niet echt veranderd.

(voetnoot: niet bedoeld als relatiemateriaal, maar als eventueel SV. En ja uiteraard heb ik het hem gevraagd, maar hij blijft er vaag over. We zien elkaar niet regelmatig, omdat we ver uit elkaar wonen)

Iemand enig idee of ik mn energie verspil hieraan?
kortom... je houd concact, maar jullie contacten gaan niet echt de diepte in. Geen lange chat sessies, geen diepe gesprekken en/of geile gesprekken.

Uit de contacten zijn maar weinig real-life afspraken gekomen.. dus echt veel aandacht zal hij daarom toch niet in je steken om die reden.

Wellicht veranderd dit contact als er weer een date geplanned is?
Ga je lekker Daikan?
quote:daikan schreef op 02 oktober 2012 @ 14:05:

[...]

Pfff... Je hebt jezelf wel hoog zitten he? Hij moet schijnbaar wel 'into you' zijn, wat je daar ook precies mee bedoelt, jij ziet hem wel zitten als SV, alleen hij mag dat nu niet van jou, want hij heeft niemand anders. Anders gaat het schijnbaar alleen maar om de seks. Waar gaat het jou dan wel niet om, prinsesje op de erwt?

Whaha sorry ik moet echt lachen om je post

Ik ben zeker geen prinsesje op de erwt, maar wij vrouwen willen graag een beetje speciaal gevonden worden.

Snelle seks kun je overal krijgen (ja ook als man) maar mijn voorkeur gaat uit naar seks met iemand die ik op z'n minst graag mag

En hij mag zeker wel mijn svtje zijn, maar ik denk niet dat hij dat ambieert
quote:olifant78 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:08:

Ga je lekker Daikan?Ik ga prima. TO loopt te zeuren en te mutsen, daar gaat dit over.
Oke, het is me wat duidelijker.

Hij reageert / neemt contact op uit beleefdheid en houdt me als optie open.

*deuk in mn ego*
quote:moetdatecht schreef op 02 oktober 2012 @ 13:56:

Ik denk, dat als je de volgende keer weer met hem af spreekt dat jullie maar zo weer stevig staan te zoenen en seks gaan hebben.

Friendzone bestaat niet bij mannen, of je moet de vriendin van een vriend van hem zijn.Bestaat dat echt niet? Friendzone als je niet de vriendin van een vriend bent?
quote:peertje81 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:04:

De keer dat we in bed zijn beland, vroeg hij me of ik nog anderen zag en of ik er achteraf spijt van zou krijgen.

Is dat rekening houden met mijn gevoelens OF (mocht ik lastig worden) zichzelf vast indekken?

Was zeker na de sex? Als ik zoiets zou vragen, zou dat zijn om mijn eigen (toekomstige) schuldgevoel in te dekken als ik niet inga op evt. vervolgafspraken. Hij zag toen al een 2e keer waarschijnlijk niet zitten.

Even een persoonlijke opmerking: sorry dat ik het allemaal zo keihard breng trouwens...maar je vraagt er uitdrukkelijk naar hoe we er over denken.
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
Nee het was ervoor. Toen we in de verleidingsfase zaten en hij twijfelde of hij wel of niet op mn avances zou ingaan

De reden waarom het zo lang duurde voor we in bed belanden was (volgens hem) dat hij bang was dat het tegen zou vallen voor 1 van ons beiden en het contact stukliep.

Achteraf wilde hij me vasthouden en bedankte me voor een leuke avond.
quote:peertje81 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:08:

[...]

Snelle seks kun je overal krijgen (ja ook als man) maar mijn voorkeur gaat uit naar seks met iemand die ik op z'n minst graag mag

En hij mag zeker wel mijn svtje zijn, maar ik denk niet dat hij dat ambieert

Non-statement. In de veronderstelling dat hij verder niemand heeft zul je nooit kunnen onderscheiden of hij wel degelijk seks met jou wil of gewoon alleen maar voor de seks zelf. Dat beslis jij nu voor hem.

Als je jezelf graag speciaal wil voelen, ik zou zeggen, ga naar een vriendje op zoek. Of iemand die verliefd op je word. Maar ga niet lopen zeuren over SV of niet als jij ondertussen wel speciaal voor hem moet zijn. Je hanteert andere regels voor hem dan voor jezelf, daarom vind ik je een muts.
Aan Peertje.

Je ontmoet een man en hebt pas 2,5 jaar later seks met hem? Hij ziet je nu als VRIENDIN. Je bent geen relatiemateriaal meer. Want bij een relatie heb je ook intiem contact. En dat hadden jullie niet.

Nu vraag je of hij jou SV wil worden.

Hij blijft daar vaag over?

Wel eens over nagedacht dat hij in die 2,5 jaar ook wel eens een andere vrouw kan zijn tegengekomen? Waar hij een echte relatie mee wil opbouwen? Dan kan hij jou als SV en niet naast hebben natuurlijk. Een goede vent eet niet van twee walletjes.

Ik denk dat je weinig van hem hoeft te verwachten en dat je je hem beter kan vergeten. Of gewoon als gewone vriend aanhouden en niet als SV.
quote:daikan schreef op 02 oktober 2012 @ 14:18:

[...]

Non-statement. In de veronderstelling dat hij verder niemand heeft zul je nooit kunnen onderscheiden of hij wel degelijk seks met jou wil of gewoon alleen maar voor de seks zelf. Dat beslis jij nu voor hem.

Als je jezelf graag speciaal wil voelen, ik zou zeggen, ga naar een vriendje op zoek. Of iemand die verliefd op je word. Maar ga niet lopen zeuren over SV of niet als jij ondertussen wel speciaal voor hem moet zijn. Je hanteert andere regels voor hem dan voor jezelf, daarom vind ik je een muts.

Ik hou van spiegels

Ik snap niet wat je bedoelt met: je hanteert andere regels voor hem dan voor jezelf.

Hij is voor mij speciaal, ik duik niet met jan en alleman de koffer in, zelfs ik ben kieskeurig, mocht je dat bedoelen?
quote:peertje81 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:11:

Oke, het is me wat duidelijker.

Hij reageert / neemt contact op uit beleefdheid en houdt me als optie open.

eeeeh... dat doe jij toch ook? Jij investeert toch ook niet vol? Of ben jij zo iemand die af en toe maar wacht met contact opnemen omdat hij het hoort dat hij initiatief neemt?

Die deuk in je ego komt niet omdat hij op je ego inhakt... die komt omdat jij vind dat..... (En dat ter reflectie op het forum slingert in plaats van dat je hem je bed* in slingert)

* bed optioneel
quote:rob_uit_zeist schreef op 02 oktober 2012 @ 14:18:

Aan Peertje.

Je ontmoet een man en hebt pas 2,5 jaar later seks met hem? Hij ziet je nu als VRIENDIN. Je bent geen relatiemateriaal meer. Want bij een relatie heb je ook intiem contact. En dat hadden jullie niet.

Nu vraag je of hij jou SV wil worden.

Hij blijft daar vaag over?

Wel eens over nagedacht dat hij in die 2,5 jaar ook wel eens een andere vrouw kan zijn tegengekomen? Waar hij een echte relatie mee wil opbouwen? Dan kan hij jou als SV en niet naast hebben natuurlijk. Een goede vent eet niet van twee walletjes.

Ik denk dat je weinig van hem hoeft te verwachten en dat je je hem beter kan vergeten. Of gewoon als gewone vriend aanhouden en niet als SV.

De intentie dat we een 1e date planden was in principe of er een klik zou zijn. Op vriendschappelijk gebied was die er (we kenden elkaar al irl) maar we spraken met zn 2en af (zonder anderen erbij) om te kijken of er ook chemie zou zijn. Die was er niet wat mij betreft die 1e keer. Dat kwam pas bij de 3e date.

We willen beide geen relatie met elkaar. Just seks en wat aandacht.

Maar je laatste zin is en waarheid als een koe denk ik
quote:dirk_1971 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:21:

[...]

eeeeh... dat doe jij toch ook? Jij investeert toch ook niet vol? Of ben jij zo iemand die af en toe maar wacht met contact opnemen omdat hij het hoort dat hij initiatief neemt?

Die deuk in je ego komt niet omdat hij op je ego inhakt... die komt omdat jij vind dat..... (En dat ter reflectie op het forum slingert in plaats van dat je hem je bed* in slingert)

* bed optioneel
quote:dirk_1971 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:21:

[...]

* bed optioneel

Haha hij wil niet in mijn bed worden geslingerd

Als je een man een mail stuurt met: over 2 uurtjes in hotel voor een spannende middag!

En je krijgt een mail terug met: haha jij spoort niet :-)

Ik heb mn best gedaan hoor, hij hapt niet
Euh...zal ik je mijn mobiele nummer dan geven? Wellicht meer succes
Ik lees even alleen de OP, als man moet je een beetje doelgericht en kort door de bocht kunnen zijn toch?!?

Eigenlijk vind ik het op basis van wap/fb/app/ping/ding/dong contacten proberen te gissen of een man 'into you' is nogal geneuzel, en ik kan er ook helemaal niet uit opmaken of hij je leuk vindt. Dat indirecte gedoe ook altijd! Ik denk dat je hem het beste kan opbellen of via ping/app/etc hem om een date vraagt. En dan weet je vast snel meer.
quote:Sean_39 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:31:

Euh...zal ik je mijn mobiele nummer dan geven? Wellicht meer succes Ben jij met alles zo snel¿
quote:peertje81 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:26:

Als je een man een mail stuurt met: over 2 uurtjes in hotel voor een spannende middag!

En je krijgt een mail terug met: haha jij spoort niet :-)

Ik heb mn best gedaan hoor, hij hapt niet

Of hij gelooft het echt niet... Er is een fase geweest in mijn leven dat ik een zelfde reactie zou hebben gegeven, en ook werkelijk (niet digitaal weliswaar.. ) ook heb gegeven. Kan ik me nu ik dat allemaal beter snap wel voor mijn hooft voor slaan dat ik toen niet gehapt heb. (sorry dat ik niet specifieker kan zijn) .

Als je te direct vraagt zonder dat hij heeft moeten jagen kan het best zijn dat hij minder interesse heeft. Want dat past niet in zijn wereld beeld van de mannelijke ridder die de maagdelijke prinses (ja die weer...!) moet veroveren.

Als het je niet lukt een gewone date te regelen, dan moet ik vaststellen dat je gelijk hebt. Maar anders zie ik niet meer dat dat jij hem aanhoud als optie...

quote:Sean_39 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:31:

Euh...zal ik je mijn mobiele nummer dan geven? Wellicht meer succes
quote:peertje81 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:34:

Ben jij met alles zo snel¿ Eenmaal in het hotel neem ik de tijd voor je hoor, beloofd
quote:wdr schreef op 02 oktober 2012 @ 14:32:

Ik lees even alleen de OP, als man moet je een beetje doelgericht en kort door de bocht kunnen zijn toch?!?

Eigenlijk vind ik het op basis van wap/fb/app/ping/ding/dong contacten proberen te gissen of een man 'into you' is nogal geneuzel, en ik kan er ook helemaal niet uit opmaken of hij je leuk vindt. Dat indirecte gedoe ook altijd! Ik denk dat je hem het beste kan opbellen of via ping/app/etc hem om een date vraagt. En dan weet je vast snel meer.Ik ben juist niet indirect, maar hij schijnt dat juist weer niet leuk te vinden :|
quote:dirk_1971 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:36:

[...]

Of hij gelooft het echt niet... Er is een fase geweest in mijn leven dat ik een zelfde reactie zou hebben gegeven, en ook werkelijk (niet digitaal weliswaar.. ) ook heb gegeven. Kan ik me nu ik dat allemaal beter snap wel voor mijn hooft voor slaan dat ik toen niet gehapt heb. (sorry dat ik niet specifieker kan zijn) .

Als je te direct vraagt zonder dat hij heeft moeten jagen kan het best zijn dat hij minder interesse heeft. Want dat past niet in zijn wereld beeld van de mannelijke ridder die de maagdelijke prinses (ja die weer...!) moet veroveren.

Als het je niet lukt een gewone date te regelen, dan moet ik vaststellen dat je gelijk hebt. Maar anders zie ik niet meer dat dat jij hem aanhoud als optie...

Wa?? Jij maakt hieruit op dat ik hem aan het lijntje hou ipv andersom??

Hmm.. even over nadenken hoor...
quote:dirk_1971 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:36:

Als ik zo'n expliciete uitnodiging krijg zit ik al in de auto hoor. Ongeacht of ik daarvoor eerst gejaagd hebt of niet, de knuppel hangt dan in de wilgen (alhoewel..).
quote:Sean_39 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:37:

[...]

Eenmaal in het hotel neem ik de tijd voor je hoor, beloofd
Denk idd dat Sean gelijk heeft.

Wel complex en indirect allemaal hoor. Wat mij wederom doet concluderen hoe raar het toch eigenlijk is dat het juist vrouwen zijn die te boek staan als onbegrijpelijk en indirect.

Bovendien is het ook allemaal niet zo netjes. Zeg toch gewoon waar het op staat, mannen, pfff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven