De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
dinsdag 2 oktober 2012 om 16:47
dinsdag 2 oktober 2012 om 16:52
quote:manmanman schreef op 02 oktober 2012 @ 16:50:
Tong je met de ogen open of dicht?
Dicht. (Leuke vraag.)
quote:vorstmyschkin schreef op 02 oktober 2012 @ 16:51:
Zie je hier wel eens een vraag die jij liever had willen beantwoorden, maar waar iemand anders al mee weg is?
Nee, eigenlijk niet.
Zou je deelnemen aan een gangbang?
Tong je met de ogen open of dicht?
Dicht. (Leuke vraag.)
quote:vorstmyschkin schreef op 02 oktober 2012 @ 16:51:
Zie je hier wel eens een vraag die jij liever had willen beantwoorden, maar waar iemand anders al mee weg is?
Nee, eigenlijk niet.
Zou je deelnemen aan een gangbang?
Alles is liefde
dinsdag 2 oktober 2012 om 16:57
dinsdag 2 oktober 2012 om 17:04
quote:vorstmyschkin schreef op 02 oktober 2012 @ 16:59:
Mogen je eventuele kinderen je naakt zien?
Bloot wel, naakt niet... Ik bedoel daarmee dat ik het niet erg zou vinden als ze weten hoe ik eruit zie zonder kleren, bijvoorbeeld op het strand. Maar naaktheid is iets anders, dat is erotischer. Dat deel zou ik afsluiten. Ik heb overigens geen kinderen.
Als je je partner met iemand anders wil zien vrijen, bedoel je dan een vrouw of een man? (@vorstmyschkin)
Hoe groot was het grootste bed waarin je ooit de liefde bedreef?
Mogen je eventuele kinderen je naakt zien?
Bloot wel, naakt niet... Ik bedoel daarmee dat ik het niet erg zou vinden als ze weten hoe ik eruit zie zonder kleren, bijvoorbeeld op het strand. Maar naaktheid is iets anders, dat is erotischer. Dat deel zou ik afsluiten. Ik heb overigens geen kinderen.
Als je je partner met iemand anders wil zien vrijen, bedoel je dan een vrouw of een man? (@vorstmyschkin)
Hoe groot was het grootste bed waarin je ooit de liefde bedreef?
Alles is liefde
dinsdag 2 oktober 2012 om 17:14
quote:enjoy73 schreef op 02 oktober 2012 @ 17:11:
Is dat een extra prikkeling?
Niet noodzakelijkerwijs. Wat mij prikkelt is als iemand om mij opgewonden raakt en naar me smacht. Geld bieden zou daarvan een uiting kunnen zijn. Ik heb het echter niet nodig.
quote:vorstmyschkin schreef op 02 oktober 2012 @ 17:11:
Wat vind je de ideale leeftijd voor de eerste keer seks?
Zeventien.
quote:enjoy73 schreef op 02 oktober 2012 @ 17:12:
Hoeveel zou jij vragen?
Veel.
(omdat er nu alleen maar mannen lijken te reageren) Wel eens naar de hoeren gegaan?
(voor vrouwen) Zou je het je man vergeven als hij zijn gerief bij een prostituee heeft gehaald?
Is dat een extra prikkeling?
Niet noodzakelijkerwijs. Wat mij prikkelt is als iemand om mij opgewonden raakt en naar me smacht. Geld bieden zou daarvan een uiting kunnen zijn. Ik heb het echter niet nodig.
quote:vorstmyschkin schreef op 02 oktober 2012 @ 17:11:
Wat vind je de ideale leeftijd voor de eerste keer seks?
Zeventien.
quote:enjoy73 schreef op 02 oktober 2012 @ 17:12:
Hoeveel zou jij vragen?
Veel.
(omdat er nu alleen maar mannen lijken te reageren) Wel eens naar de hoeren gegaan?
(voor vrouwen) Zou je het je man vergeven als hij zijn gerief bij een prostituee heeft gehaald?
Alles is liefde
dinsdag 2 oktober 2012 om 17:20