Stel...
dinsdag 2 oktober 2012 om 20:06
...dat je een crush hebt op een leuke vrijgezelle man. Je durft hem (nog) niet te vertellen dat je hem wel ziet zitten, bijv. omdat hij een collega is.Het lijkt er af en toe op dat hij je ook wel leuk vindt. Zelf kijk je weleens (zonder lid te zijn) uit nieuwsgierigheid op een datingsite.
En dan opeens: zie je HEM daar staan.
Wat doet dat met je? Ik had dit dus van de week en het zit me echt niet lekker. Enerzijds is het positief, want dan weet je dat hij wel in is voor een relatie. Anderzijds: zou hij je dan niet zien staan? Anders had hij (als hij niet al te verlegen is) wel wat ondernomen.
Hoe zou dit op jullie overkomen? Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ben wel benieuwd!
En dan opeens: zie je HEM daar staan.
Wat doet dat met je? Ik had dit dus van de week en het zit me echt niet lekker. Enerzijds is het positief, want dan weet je dat hij wel in is voor een relatie. Anderzijds: zou hij je dan niet zien staan? Anders had hij (als hij niet al te verlegen is) wel wat ondernomen.
Hoe zou dit op jullie overkomen? Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ben wel benieuwd!
dinsdag 2 oktober 2012 om 20:13
dinsdag 2 oktober 2012 om 20:16
Ik heb geen idee waar jij je logica hebt gekocht, maar zoek de bon en ga het ruilen.
Jij redeneert dat hij in is voor een relatie, maar dat hij jou niet zag staan.
He vergeet daarbij voor het gemak, dat je deze info pas hebt doordat je hem op een datingsite zag. Hoe moet hij weten dat jij wel ergens open voor staat dan?
Gewoon luchtig vragen of hij zin heeft een keer wat te gaan drinken. Waarom niet?
Jij redeneert dat hij in is voor een relatie, maar dat hij jou niet zag staan.
He vergeet daarbij voor het gemak, dat je deze info pas hebt doordat je hem op een datingsite zag. Hoe moet hij weten dat jij wel ergens open voor staat dan?
Gewoon luchtig vragen of hij zin heeft een keer wat te gaan drinken. Waarom niet?
dinsdag 2 oktober 2012 om 20:31
Ik heb geen ervaring met dat mn leuke collega op een datingsite staat maar wel ooit tot over mn oren verliefd geworden op een collega, bloedspannend en hij bleek mij ook erg leuk te vinden.
Na een hele tijd, half jaar zoiets, om elkaar heen gedraaid te hebben zijn we met elkaar uit geweest, was een heel geslaagde avond en we zijn inmiddels ruim 11 jaar samen.
Na een hele tijd, half jaar zoiets, om elkaar heen gedraaid te hebben zijn we met elkaar uit geweest, was een heel geslaagde avond en we zijn inmiddels ruim 11 jaar samen.
dinsdag 2 oktober 2012 om 20:40
quote:prada2012 schreef op 02 oktober 2012 @ 20:18:
[...]
Nou, ik vind al een tijdje iemand op werk erg leuk. Geen idee of hij het door heeft. Ik spreek hem niet zo veel, maar we kunnen elkaar wel zien. Afstand tussen onze bureaus is vrij groot, maar het lijkt erop dat hij erg vaak mijn kant op kijkt. Door grote afstand is het wat moeilijker te zien of dit echt zo is, maar ik heb mijn ogen niet in m'n broekzak zitten, haha. Hij is volgens mij best wat verlegen en ik ben dat ook, maar het lijkt erop dat we zo af en toe oogcontact hebben.
Wat ingewikkeld, hoe oud zijn jullie, 12?
Ik zou zeggen: meldt je aan en reageer. Je kunt ook gewoon beginnen met:"jij ook hier?"
[...]
Nou, ik vind al een tijdje iemand op werk erg leuk. Geen idee of hij het door heeft. Ik spreek hem niet zo veel, maar we kunnen elkaar wel zien. Afstand tussen onze bureaus is vrij groot, maar het lijkt erop dat hij erg vaak mijn kant op kijkt. Door grote afstand is het wat moeilijker te zien of dit echt zo is, maar ik heb mijn ogen niet in m'n broekzak zitten, haha. Hij is volgens mij best wat verlegen en ik ben dat ook, maar het lijkt erop dat we zo af en toe oogcontact hebben.
Wat ingewikkeld, hoe oud zijn jullie, 12?
Ik zou zeggen: meldt je aan en reageer. Je kunt ook gewoon beginnen met:"jij ook hier?"
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:00
Misschien zag ie je op het werk ook rondsnuffelen op die site en heeft ie zich daarom aangemeld? xD
Maar ff serieus, dat ie op een datingsite zit zegt helemaal niets. Ik vond dat idee van een berichtje sturen voor een afspraak bij het koffieapparaat wel leuk. Als ie humor heeft kan hij dat zeker wel waarderen!
Maar ff serieus, dat ie op een datingsite zit zegt helemaal niets. Ik vond dat idee van een berichtje sturen voor een afspraak bij het koffieapparaat wel leuk. Als ie humor heeft kan hij dat zeker wel waarderen!
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:07
Ik kan je uit ervaring vertellen dat mannen het echt enorm leuk vinden als een vrouw hetninitiatief neemt voor een date. Echt waar, niet bang zijn, gewoon doen. Hartstikke leuk en spannend .
Kitty heeft een leuk idee vind ik, bij de koffiemachine. En anders maak je het extra spannend voor hem en spreek je ergens af na werktijd zonder dat hij weet wie je bent.
Laat je ons weten hoe het afloopt?
* leeft helemaal mee *
Kitty heeft een leuk idee vind ik, bij de koffiemachine. En anders maak je het extra spannend voor hem en spreek je ergens af na werktijd zonder dat hij weet wie je bent.
Laat je ons weten hoe het afloopt?
* leeft helemaal mee *
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:18
Yes, gewoon mee uit vragen. Anders doe je toch eerst een wat onschuldig voorstel samen ergens een kop koffie drinken na het werk?
Daar is ie heus wel voor in.... Is behoorlijk onschuldig, ook als het niets wordt kun je als collega's dat best eens hebben gedaan...gewoon kijken wat er gebeurt!
Dat van die dating site niet te persoonlijk opvatten hoor!
Is toch niet tegen jou bedoeld? Misschien durft ie niet zo goed...je weet het niet.
Succes!
Daar is ie heus wel voor in.... Is behoorlijk onschuldig, ook als het niets wordt kun je als collega's dat best eens hebben gedaan...gewoon kijken wat er gebeurt!
Dat van die dating site niet te persoonlijk opvatten hoor!
Is toch niet tegen jou bedoeld? Misschien durft ie niet zo goed...je weet het niet.
Succes!
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:19
Ik ging jaren geleden een tijdje naar bed met een jongen op wie ik smoorverliefd was. Hij niet op mij want een vriendin zag hem op een datingsite staan. Tjah ... in jouw geval weet je nog niks. Je weet überhaupt niet eens of hij weet wie je bent (bij wijze van) want je weet niet eens zeker of hij wel jouw kant op kijkt. Ik zou zeggen: stuur hem een origineel berichtje via de datingsite
zaterdag 6 oktober 2012 om 11:40
quote:Kate1980 schreef op 02 oktober 2012 @ 21:19:
Tjah ... in jouw geval weet je nog niks. Je weet überhaupt niet eens of hij weet wie je bent (bij wijze van) want je weet niet eens zeker of hij wel jouw kant op kijkt. Ik zou zeggen: stuur hem een origineel berichtje via de datingsite
Idd, ik weet dat niet heel zeker, door die grote afstand. Maar paar dagen terug zat ie weer te kijken. De meeste bureaus tussen ons waren toen leeg en aan de andere kant van mij zitten alleen paar mannen. Dus toen had ik wel het idee dat hij echt naar mij zat te kijken. Ik werd er verlegen van.... Of hij zat gewoon voor zich uit te staren, nadenken ofzo...
Het kan ook zijn dat hij niet zo goed durft. Of hij denkt (zoals iemand hier eerder zei): "Never dip your pen in the company ink".....
Tjah ... in jouw geval weet je nog niks. Je weet überhaupt niet eens of hij weet wie je bent (bij wijze van) want je weet niet eens zeker of hij wel jouw kant op kijkt. Ik zou zeggen: stuur hem een origineel berichtje via de datingsite
Idd, ik weet dat niet heel zeker, door die grote afstand. Maar paar dagen terug zat ie weer te kijken. De meeste bureaus tussen ons waren toen leeg en aan de andere kant van mij zitten alleen paar mannen. Dus toen had ik wel het idee dat hij echt naar mij zat te kijken. Ik werd er verlegen van.... Of hij zat gewoon voor zich uit te staren, nadenken ofzo...
Het kan ook zijn dat hij niet zo goed durft. Of hij denkt (zoals iemand hier eerder zei): "Never dip your pen in the company ink".....
zaterdag 6 oktober 2012 om 12:21
Die datingsite is totaal irrelevant voor jouw kansen.
Het is eerder positief, want hij is beschikbaar. Het gebeurt vaker dat je een leuke klik heb met een collega en op een flirterige manier met elkaar om gaat zonder dat er iets achter zit, dus logisch dat beide partijen in zo'n situatie voorzichtiger zijn; als je afgewezen wordt dan kom je iemand nog wel elke dag tegen...
Ik zou zeggen; vraag hem zo luchtig mogelijk om eens iets te gaan doen.
Het is eerder positief, want hij is beschikbaar. Het gebeurt vaker dat je een leuke klik heb met een collega en op een flirterige manier met elkaar om gaat zonder dat er iets achter zit, dus logisch dat beide partijen in zo'n situatie voorzichtiger zijn; als je afgewezen wordt dan kom je iemand nog wel elke dag tegen...
Ik zou zeggen; vraag hem zo luchtig mogelijk om eens iets te gaan doen.
zaterdag 6 oktober 2012 om 12:28
Ga gewoon eens met hem kletsen. Hij zit een paar meter bij je vandaan! Het is toch gek dat je hem dan niet eens gesproken hebt. Weet je wel hoe hij heet? Maak gewoon een onzinnig kletspraatje en als hij je leuk vindt, doet hij hetzelfde bij jou. En wat die datingsite betreft: dat kan toch. Dat betekent toch niet dat hij jou niet ziet zitten (letterlijk haha)? Hij weet niet eens dat jij hem leuk vindt, aangezien je die signalen niet afgeeft.