wat moet ik doen?

01-10-2012 19:58 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ja sorry voor mijn taalgebruik, ik wilde snel een lang verhaal typen. Maar kan echt wel normaal nederlands schrijven hoor. En dank je thijs, ik vond het ook nog wel meevallen. Ik wilde nu alleen van een mannen perspectief eens weten wat bedoeld hij nou. Want als ie een seks relatie wil kan hij dat ook gewoon zeggen.

Hij weet dat ik hem leuk vind dat heb ik hem duidelijk verteld. Ik heb gezegt dat ik het niet erg vind dat hij druk is omdat ik dat zelf ook ben. Maar dat ik wel wil dat het meer draait dan alleen om de seks. Toch wilde hij graag komen.. en het was erg fijn.
Wel jammer dat je zoveel onaardige reacties krijgt. Ook heel flauw dat iemand, al is het dan misschien als 'grapje', je een slet noemt.

Ik heb zelf ook op mn 25e een kind gekregen, en dat je dan ook weer gescheiden bent, heeft niks met onvolwassenheid te maken. Je komt hier om advies te vragen en niet om ver- of be- oordeeld te worden op je schrijfstijl of levenswijze. Laten we elkaar allemaal svp in elkaars waarde laten!

Maargoed, het leest allemaal misschien een beetje verwarrend je verhaal, en ik vind het lastig om nou uit te maken of hij into je is of just not that! Misschien denk je er ook wel teveel over na? Misschien is deze man wel zo dat hij niet zo heel snel wat van zich laat horen, hij vond het leuk met je, en misschien binnenkort wel weer. Zo vroeg kun je ook nog helemaal niet weten of je echt vast relatiemateriaal voor elkaar bent, toch? Geniet gewoon van wat is, en probeer er wat luchtig in te staan. En als je niks meer van hem hoort, dan weet je ook gelijk genoeg. Dan moest dat zo zijn! Zit m vooral niet teveel achter de broek aan, mannen willen toch meestal zelf jagen.

Kortom, niet teveel nadenken, t niet te serieus nemen nog, en mocht er meer komen, dan wijst dat de toekomst wel uit!
Hij wil het alleen met je doen. Als je verliefd bent, dan maak je tijd, je respecteert elkaars grenzen en je dringt niet aan op seks.

En 'al' vijf maanden vrijgezel is niet heel veel hoor, hou er rekening mee dat je kinderen hebt die ook in een nieuwe situatie zitten en daar aan moeten wennen.
Kijk aan zulke reactie's heb ik meer. Aan het begin was hij wel heel kletserig, maar sinds hij de sleutel van zijn huisje heeft is dat minder geworden. Hij is ook wel echt heel druk. Werkt in ploegen en daarnaast is hij aan het klussen. Maar je hebt altijd wel even tijd om iemand een berichtje te doen denk ik. Ik heb verder ook niks meer van me laten horen hoor. Alleen dat ik het fijn vond dat hij er was.

Ik weet heel goed dat mijn kids in een nieuwe situatie zitten en zal ze er dan ook niet zo snel mee confronteren als ik met iemand date. Wil eerst zeker weten dat het wat is/word.

Dus ja ik zie het allemaal wel, ik vestig ook niet al mijn hoop op hem hoor haha. Als ik echt wanhopig had dan had ik al wel een relatie kunnen hebben. Maar ik ben juist vrij kieskeurig, wat mannen betreft.
kom op meid ten eerste is je taal gebruik heel ernstig!Je hebt kinderen ga daar ten eerste aan werken.

Ten tweede typ je als een meisje van 15 kom op zeg je bent 25 hebt twee kinderen en gedraagd je nog als een puber.
Wen eerst eens aan je nieuwe leven. Ga niet van de ene relatie in de ander over. Je kinderen hebben ook rust en een stabiele moeder nodig. Eerst je eigen leven op de rit.
hallo, op dat taal gebruik heb ik toch al gereageerd. Zie je me nu nog zo typen dan? En ik ga helemaal niet van de ene relatie in de andere, en daarbij zoals ik al aangaf al doe ik dat. Ik stel ze pas voor aan mijn kids als het serieus is. Dus tot nu toe nog niet gedaan. Lees aub even alle reactie's ook de mijne voordat je weer gaat herhalen wat de rest al zei:S
en ik denk dat iedereen die verliefd is zich als een puber gedraagd of ze nu 15 of 45 zijn. Je raakt er lichtelijk door van slag. Hoe ik nu typ of praat, ik ben een heel verantwoordelijk persoon en ik vraag niemand om mijn taalfouten na te kijken. Jullie kunnen het schijnbaar allemaal lezen, dus geef gewoon een reactie op mijn vraag. Betrek ook niet steeds mijn kinderen erbij want die laat ikzelf ook overal buiten. Ik heb mijn leven nu op de rit op een man na. Dus waarom mag ik niet daten? Ik wil alleen weten hoe het met deze man zit. Mannen vertellen namelijk over het algemeen niet wat ze bedoelen, vrouwen misschien naar mannen toe ook niet.
quote:ettiena schreef op 02 oktober 2012 @ 17:38:

hallo, op dat taal gebruik heb ik toch al gereageerd. Zie je me nu nog zo typen dan? Ja
quote:ettiena schreef op 02 oktober 2012 @ 17:41:

en ik denk dat iedereen die verliefd is zich als een puber gedraagd of ze nu 15 of 45 zijn. Je raakt er lichtelijk door van slag. Hoe ik nu typ of praat, ik ben een heel verantwoordelijk persoon en ik vraag niemand om mijn taalfouten na te kijken. Jullie kunnen het schijnbaar allemaal lezen, dus geef gewoon een reactie op mijn vraag. Betrek ook niet steeds mijn kinderen erbij want die laat ikzelf ook overal buiten. Ik heb mijn leven nu op de rit op een man na. Dus waarom mag ik niet daten? Ik wil alleen weten hoe het met deze man zit. Mannen vertellen namelijk over het algemeen niet wat ze bedoelen, vrouwen misschien naar mannen toe ook niet.

Mannen vertellen m.i vaak genoeg wat ze (niet) willen, vrouwen willen het alleen vaak niet horen, of iets anders horen.

Jij bent niet anders beste TO, deze man is erg duidelijk in zijn doen, laten en spreken; hij wil seks en meer niet. Dat jij er meer in leest / hoort / ziet, maakt de boodschap niet anders.
Dat heb ik hem gevraagd, of hij alleen seks wilde. Maar daarop zei hij dat dat het niet was. Maar dat hij erg druk is en niet weet wat hij wil.
Ik heb hem aangegeven hem leuk te vinden en toen antwoorde hij: ik denk niet dat je op mij moet wachten omdat ik niet weet wat ik wil. Dus prima ik heb het laten zitten. Alleen af en toe; hallo hoe gaat het. Hij zei toen zelf voor de grap zal ik langskomen. Toen zei ik oke. En had hij zoiets van: ik dacht dat je me niet meer wilde zien, omdat hij had aangegeven niet te weten wat hij wilde. Dus op wat voor manier hoor of lees ik dan dingen die er niet zijn.

Ik vind dat hij niet duidelijk aangeeft dat hij alleen op seks uit is?!
Hij is toch echt duidelijk lieve TO. Hij weet niet wat hij wil. In ieder geval wil hij jou niet graag genoeg, anders wist ie het wel. Klamp je toch niet zo vast aan strohalmen. Dat is dus het kinderlijke waar we het over hebben.
Het spat van het scherm af dat hij alleen maar uit is op seks! Kom op, haal dat bord voor je hoofd even weg.
Lees je eigen verhaal nu nog eens na joh.

Die jongen heeft steeds aangegeven het niet te weten en jij bent steeds degene die contact zoekt. Uiteindelijk samen in bed beland, en het verhaal gaat gewoon verder waar het begonnen was. Hij weet het weer niet, jij stuurt een berichtje, geen reactie...

Hoezo wil hij jou zo graag zien?

Laat die jongen in z'n sop gaar koken!!!
quote:ettiena schreef op 02 oktober 2012 @ 18:02:

Dat heb ik hem gevraagd, of hij alleen seks wilde. Maar daarop zei hij dat dat het niet was. Maar dat hij erg druk is en niet weet wat hij wil.Hij wil jou dus niet, want als je echt iemand leuk vindt dan ga je er voor en dan ga je niet zitten mutsen dat je het niet weet. En dan maak je tijd. Echt waar. En de reden dat hij het niet zó direct zegt zal zijn dat hij je gevoelens wil sparen (en niet het imago van botte lul wil krijgen). Kortom: hou de eer aan jezelf.
ik heb hem nu ook niks meer gestuurd, wees maar niet bang. Sommige berichten hebben me inderdaad de ogen geopent. Terwijl ik het zelf al wel wist, zoals ik ook al aangaf. Maar dan is het soms nog even fijn het van een ander te horen. Er hoeft geen bord voor mijn kop weg, want dat was al weg.

Alleen waarom is het kinderlijk als je aandacht van iemand krijgt, waar je veel behoefte aan hebt en dan gewoon eens van iemand een mening wil horen. Omdat je zelf misschien door een roze bril kijkt. Ik vind er niks kinderlijks aan. Ik lijk zelfs wel gek dat ik mensen zoals jullie tegen me tekeer laat gaan. Maar dat is wat ik wilde horen.

Ik vind het helemaal niet erg om fouten te maken daar leer je alleen maar van. Maar de kritiek had wat mij betreft ook wel wat vriendelijker mogen zijn. Ik heb namelijk helemaal niks kregen kritiek, maar jullie vernederen gewoon mensen en dat is niet nodig hoor. Je kan het ook op een normale manier zeggen.
Tuurlijk mag je een roze bril ophebben en genieten van aandacht.

Je verhaal is echter zo tenenkrommend. Uit alles blijkt dat je achter die jongen aanloopt. Vandaar m'n wat botte reactie. Wil die oogkleppen van je hoofd trekken Bedoelde het echt niet vernederend!
Hij wil jou niet, hij wil alleen seks en jij bent gewoon lekker makkelijk. Zeker nu je toch met hem naar bed bent geweest ook al wou je het eigenlijk nog niet.

Dus je weet nu wat hij niet wil: jou

Wat hij wel wil: seks en je dat kan hij overal halen, maar bij jou is het makkelijk. En hij gebruikt nu de bekende truc. Niks laten horen en zodra hij jou weer wat aandacht geeft (waar je naar hunkert en dat weet hij) slaat hij toe. Dan lig je weer in no time met hem in bed.

Ik wens je veel succes, maar ben voorzichtig met jezelf, maar bovenal, ben voorzichtig met je eigen gevoel!

Ik praat nu bewust niet over je kinderen omdat ik daar niets mee te maken heb.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
Oke dan haha:) Ik weet zelf ook donderdgoed wanneer ik fout zit vandaar dat ik het dan even van een ander moet horen. Maar dat maakt het niet minder kut. Want aan het begin konden we zo goed kletsen over van alles. En ook toen hij er was echt uren zitten praten. Dus ook gewoon op dat vlak een klik. Ik had hoe het eerst verliep echt het gevoel dat het wat kon worden. En toen het al niet meer echt van zijn kant kwam heb ik het al laten zitten. Vandaar denk ik ook dat hij dacht dat ik hem niet wilde zien. Want hij vond zichzelf al een botte lul.

Dus toen ie toch wilde komen, gaf ik aan dat ik het raar vond om laat op de avond af te spreken. maar hij zei dat ie snachts leefde op het moment. Omdat hij overdag erg druk is in ze huisje.

Ik ben er gewoon met open ogen ingelopen. Maarja ik heb hier ook al erg lang geen ervaring meer mee. Was heerlijk gesetteld met mijn gezinnetje. Nooit gedacht dit nog weer mee te maken.
ja nienke, ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik zal er voor uit kijken. Dankjewel:)
Nou nou, ik weet niet of je er met open ogen bent ingelopen hoor.

Die jongen heeft waarschijnlijk ook geen groots, vooropgezet plan gehad om het zo aan te pakken. Is druk met z'n leven en huisje.

Jullie hebben wat gedate, en in die tijd leer je elkaar beter kennen en kan je kijken of je er toekomst inziet. Helaas had jij wat meer vlinders en verwachtingen dan hij.
Nee hij zal het wel niet geplant hebben. Maar op een gegeven moment had ik het zelf misschien wel moeten inzien.

Ik snap alleen van hem ook niet, als je weet dat een meisje/vrouw je leuk vind, dat je daar dan nog mee gaat afspreken. Als iemand mij leuk vind en ik hem niet dan ga ik daar niet eens aanbeginnen. Voelt voor mij niet fijn en die gene kan meer gevoelens gaan ontwikkelen.

Nu is het natuurlijk dan makkelijk aan seks komen. Maar dat zou ik zelf geen goed argument vinden omdat je dat dit soort gezeik kan krijgen:P
Daarbij heb ik voor mijn huwelijk wel eens een seksrelatie geprobeerd, maar dat ging er toch wel anders aan toe dan hoe het tussen ons ging. Meestal is het dan even je ding doen en weer weg toch... Hij is enorm knuffelig en niet prestatie gericht ofzo. Maarja dat verschilt misschien ook weer per man.
Ronduit tenenkrommend, de reacties die je krijgt. Een roze bril doet rare dingen met een mens, het forum staat er vol mee. En die bril werkt dus ook voor vrouwen met kinderen. Alsof je als je moeder bent plotseling anders reageert op situaties....moeders zijn ook mensen, zeg!!

Lijkt mij dat TO echt wel na heeft gedacht over het niet betrekken van haar kids in deze situatie. Punt ligt meer in het feit dat ze zichzelf over haar eigen grenzen heen heeft laten duwen omdat ze de man in kwestie iets te leuk vind. En ja, wat dat betreft lijkt dit me niet een man die volledig voor je gaat en dat verdien je wel. Dat verdienen we allemaal!!

De opmerking van elninjoo dat je nu als single moeder met kinderem niet moet verwachten relatiemateriaal te zijn slaat alles. Doe normaal, joh! Hoezo niet? Er zijn genoeg mensen die uit liefde voor iemand ook kiezen voor evt kinderen die erbij horen. Ben zelf her bewijs als moeder van bijna 40 met kindje en een hele leuke, jongere vriend die bewust voor mij EN mijn dochter heeft gekozen.

TO, je vindt heus de liefde wel weer, maar zorg er voor dat je krijgt wat je verdient!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven