TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Alle reacties Link kopieren
"Ademt ze nog?"

herkenbaar!!!!
Yv! Die baby is eng!!
Hoi

missy jij moet echt eens ginkgo proberen. Stimuleert doorblieding van de haarvaten. Scheelt een hoop pijnlijk koude voeten en handen.

Net naar pilates geweest. Werkt op mn emoties. Moest bijna janken toen k weer buiten stond.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:missy_acy schreef op 02 oktober 2012 @ 19:13:

Echt? Zonder verwarming ga ik dood van de pijn. Heb slofsokken en sloffen aan. Maar m'n tenen doen nog pijn van de kou.

Jammer dat Vin werken is. Seks helpt tegen koude voeten en handen. Klopt ja! En ook tegen hoofdpijn inderdaad. Dat komt omdat je door sex een pijnstillende stof af gaat scheiden. Dus het smoesje van "ik heb geen zin want hoofdpijn" gaat juist niet op.
quote:yezka schreef op 02 oktober 2012 @ 21:26:

Yv! Die baby is eng!!
quote:peacy schreef op 02 oktober 2012 @ 19:59:

Heb ze op voorraad (voor het geval dat).

Ticje van het VF. Liggen ze naast de Dasty?
Hahaha dAt is zeker een enge baby hahaha

Ja baby's zijn rare wezentjes. Lag bij iemand op de kamer en de baby was eng hahaha
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Yvonne77 schreef op 02 oktober 2012 @ 21:33:

[...]

Liggen ze naast de Dasty?

Nee, daar komen ze wel te liggen, zodra ik m'n eigenste plekkie heb.

Oh jullie snappen wel, dat jullie, samen met m'n complete familie, bij mijn bevalling moet zijn he. Wat zij kan, kan ik groterder
Jahaaaa. Ik lag in de couveuse. En m'n vader kwam kijken, er lag daar nog een baby. Zegt hij tegen de zuster:" O, wat een lelijke baby."

Hoort hij achter zich: "ja hè, die is van ons"

Stonden z'n ouders achter hem.

Ze zijn daarna hele goede vrienden geworden.

quote:missy_acy schreef op 02 oktober 2012 @ 21:36:

Jahaaaa. Ik lag in de couveuse. En m'n vader kwam kijken, er lag daar nog een baby. Zegt hij tegen de zuster:" O, wat een lelijke baby."

Hoort hij achter zich: "ja hè, die is van ons"

Stonden z'n ouders achter hem.

Ze zijn daarna hele goede vrienden geworden.

Echt zo'n moment dat je in een gat wil verdwijnen.
Herman Finkers zou zeggen: wat een lief kind.... Een ontzettend lief kind.
quote:peacy schreef op 02 oktober 2012 @ 21:36:

[...]

Oh jullie snappen wel, dat jullie, samen met m'n complete familie, bij mijn bevalling moet zijn he. Wat zij kan, kan ik groterderik snap dat nooit. Ik was zelfs blij dat de kraamverzorgster pas binnenviel toen zoonlief er uit was. We waren dus met z'n 3en: de vk, mijn exman en ik. En zoon natuurlijk
http://www.youtube.com/watch?v=CPZ787nYu8s
quote:yezka schreef op 02 oktober 2012 @ 21:42:

Herman Finkers zou zeggen: wat een lief kind.... Een heeeel lief kind. Ja, ik moest er net aan denken, maar wist niet meer wie dat nou zei.
Hahaha dan hou ik m'n mond over m'n bevalling hahaha mijne was erg gezellig
quote:

peacy schreef op 02 oktober 2012 @ 21:36:

[...]

Oh jullie snappen wel, dat jullie, samen met m'n complete familie, bij mijn bevalling moet zijn he. Wat zij kan, kan ik groterder

Toen ik beviel van DP zaten er allemaal mensen in de woonkamer te Wii-en.
Yv: welke chinees in Breda bedoel je? Over de Chinese Tomatensoep?
quote:Yvonne77 schreef op 02 oktober 2012 @ 21:44:

[...]

ik snap dat nooit. Ik was zelfs blij dat de kraamverzorgster pas binnenviel toen zoonlief er uit was. We waren dus met z'n 3en: de vk, mijn exman en ik. En zoon natuurlijk

Rustige bevalling dus :-).

Ik zei net: Als ik ga bevallen hoeven jullie niet in het ziekenhuis te wachten hoor, ik bel wel als het er is.

Nou, heb m'n ma nog nooit zo geschokt zien kijken.
quote:missy_acy schreef op 02 oktober 2012 @ 21:45:

[...]

Toen ik beviel van DP zaten er allemaal mensen in de woonkamer te Wii-en.Das ook gezellig
Phoe, als ik ooit mag bevallen, wil ik graag mijn moeder, een doula en de verloskundige erbij...

Maar verder laat ik het mensen echt pas weten als ik weer in elkaar genaaid en gewassen ben hoor!
Ik vond t wel relaxed, al die mensen om me heen. Had niet zoveel last van de weeën (pds), maar het leidde mij goed af.

Toen we naar t zh hadden moeten gaan wa iedereen alweer weg.

Heb t zh alleen nooit gehaald.
quote:Weekend schreef op 02 oktober 2012 @ 21:45:

Hahaha dan hou ik m'n mond over m'n bevalling hahaha mijne was erg gezellig Nee, vertel! Ik heb gewoon een andere ervaring, was totaal in mezelf gekeerd om de pijn op te vangen. Ik had beenweën en die waren minder prettig zal ik maar zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven