TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Alle reacties Link kopieren
-t
quote:missy_acy schreef op 02 oktober 2012 @ 22:24:

Dat is inderdaad raar. Want daarvoor moest je ook poepen maar kwam er een kind.

Vriendin van me is verkeerd gehecht. Is daarna nog 3x eraan geopereerdIk heb gewoon twee vriendinnen (gehad) waarbij niet meer helemaal duidelijk was hoe ze weer in elkaar moesten. Ze hebben allebei hersteloperaties aangeboden gekregen. Maar de ene vriendin heeft het niet gedaan. Geen arts mocht nog aan haar doos komen.
3000
quote:missy_acy schreef op 02 oktober 2012 @ 22:29:

Yv? Mag ik je iets persoonlijkst vragen?Tuurlijk! (alhoewel, gaat 't over mijn postnatale doos?)
Ik zou t wel doen.

Bij haar genas t litteken weefsel niet goed.
quote:yezka schreef op 02 oktober 2012 @ 22:32:

[...]

Ik heb gewoon twee vriendinnen (gehad) waarbij niet meer helemaal duidelijk was hoe ze weer in elkaar moesten.
Wie opent het nieuwe klubhuis?
Nee.

Maar jij bent naar een grotere maat kleding gegaan de laatste jaren, toch? Aangekomen. Hoe komt dat? Ben je een emo-eter? Of door medicijnen?
Ik zeg: eeeeehm... Yvonne, aan jou de eer!
Deels doordat ik veelminder kon bewegen door de ME/CVS, deels hormonaal en vooral door medicijngebruik. Bij elk nieuw AD kwam ik 5/10/20 en de laatste keer 30 kilo aan Voor ik ziek werd woog ik 73 kilo en had maat 42-44. Nu weeg ik 130 kilo (denk ik) en heb maat 54-56 en ik vind het vreselijk.
quote:missy_acy schreef op 02 oktober 2012 @ 22:36:

Ik zeg: eeeeehm... Yvonne, aan jou de eer!Jaaa, leuk Ga ik zo doen, even geduld, want ik moet eerst naar mijn koeien.
*rent vast naar haar slaapkamer om te gaan pakken*

Floofde! Let ff op! WE GAAN VERHUIZEN!
quote:Yvonne77 schreef op 02 oktober 2012 @ 22:38:

Deels doordat ik veelminder kon bewegen door de ME/CVS, deels hormonaal en vooral door medicijngebruik. Bij elk nieuw AD kwam ik 5/10/20 en de laatste keer 30 kilo aan Voor ik ziek werd woog ik 73 kilo en had maat 42-44. Nu weeg ik 130 kilo (denk ik) en heb maat 54-56 en ik vind het vreselijk.Getverdegetver! Da's echt kl*te zeg....
Yv, ik wilde je niet verdrietig maken met m'n vraag. Sorry!
Nog net op tijd voor een voor Yv

*maakt nestje voor zichzelf in n verhuisdoos*

Truste en tot in t nieuwe clubhuis

(Gaan we nog herfspicknicken met gluhwijn en wafels?)
Been there, done that, got the T-shirt.
Echt wel, apa!
quote:apatura schreef op 02 oktober 2012 @ 22:43:

Nog net op tijd voor een voor Yv

*maakt nestje voor zichzelf in n verhuisdoos*

Truste en tot in t nieuwe clubhuis

(Gaan we nog herfspicknicken met gluhwijn en wafels?)Ja, wel herfstpicknicken maar nee geen gluhwijn, want dan zijn Suus en ik wel zo'n beetje zwanger. En nee geen wafels want daar zitten gluten in.
Waar kan je meel krijgen zonder gluten? Heeft een goeie bakker dat? En mag je wel melk / room?

Dan maak ik voor jou wafels zonder gluten. Of ik nou 1 of 2 beslagjes maak maakt me echt niet uit.
En in echte warme homemade gluhwijn zit echt geen alcohol. Das al lang en breed verdampt.

*pakt alvast thermiskan in*
Nu ga ik slapen. Mn lief snurkt al. Tot morgen.
Bij de coöp., apa. Die hebben een groot gluten vrij assortiment
4 op een r......zzzzzzzzzz
quote:apatura schreef op 02 oktober 2012 @ 22:50:

Waar kan je meel krijgen zonder gluten? Heeft een goeie bakker dat? En mag je wel melk / room?

Dan maak ik voor jou wafels zonder gluten. Of ik nou 1 of 2 beslagjes maak maakt me echt niet uit.

Wat ben je toch een schatje! Maar doe geen moeite hoor. Veel supermarkten verkopen glutenvrije wafels en daarvan heb ik geleerd dat ze niet te vreten zijn.

De structuur van glutenvrije producten is gewoon anders.. De enige uitzondering zijn glutenvrije brownies uit te supermarkt. Die zijn wel lekker.

Ik breng gewoon mijn eigen glutenvrije snacks mee. Komt goed.

Melk e.d. mag ik tegenwoordig gelukkig weer. (Het eerste jaar niet).
quote:apatura schreef op 02 oktober 2012 @ 22:54:

4 op een r......zzzzzzzzzzTruste, snoes.
Ik moet eigenlijk ook naar bed. Zit hier al een uur te vechten tegen de slaap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven