3000+ deel 94
woensdag 3 oktober 2012 om 13:36
Dank je appel en bankje
Het is zo onwerkelijk, het had gister haar dag moeten zijn. Haar droom had gister moeten uitkomen en zo kon er niet meer zijn....
Ik heb er al 2 jaar niet meer gezien (ze woont in het buitenland). Ik zal haar nooit vergeten!
Weet je wat het stomme is, ik erger mij nu aan mensen die zeuren om kleine zinloze dingen....
Het is zo onwerkelijk, het had gister haar dag moeten zijn. Haar droom had gister moeten uitkomen en zo kon er niet meer zijn....
Ik heb er al 2 jaar niet meer gezien (ze woont in het buitenland). Ik zal haar nooit vergeten!
Weet je wat het stomme is, ik erger mij nu aan mensen die zeuren om kleine zinloze dingen....
a docter a day keeps the apple away
woensdag 10 oktober 2012 om 19:24
erg hoor marmul, dat onwerkelijke gevoel zal nog wel even blijven vrees ik...
kleine terugval als in 2 peuken is toch geen ramp vilma? beter 2 dan het hele pakje in een uur... je doet het goed hoor, ik zou het niet kunnen...
kleine terugval als in 2 peuken is toch geen ramp vilma? beter 2 dan het hele pakje in een uur... je doet het goed hoor, ik zou het niet kunnen...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
woensdag 10 oktober 2012 om 21:13
woensdag 10 oktober 2012 om 21:17
woensdag 10 oktober 2012 om 21:22
thnx, is al weer 2 weken terug hoor... Laatste opa... ik voel me nu toch echt oud... geen grootouders meer... en aan de andere kant moet ik er steeds aan denken om in een sollicitatiebrief of dergelijke geen ''meisje'' neer te zetten maar vrouw... ik voel me nog geen vrouw!... nee nog steeds niet ...
burka's... tjah... ik vind ze zo zichtbelemmerend...
ik stuiter een beetje... te onrustig gewoon mn lappen negeren
burka's... tjah... ik vind ze zo zichtbelemmerend...
ik stuiter een beetje... te onrustig gewoon mn lappen negeren
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...