De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
woensdag 3 oktober 2012 om 19:20
woensdag 3 oktober 2012 om 20:48
Bij alle relaties heb je een eerste keer seks... dioe eerste is de ONS... er kan iets volgen daarop of niet.quote:jazzyjazz schreef op 03 oktober 2012 @ 20:45:
Duik jij ook sneller met iemand de koffer in, naarmate je ouder wordt?
Je wordt zekerder van je zelf en hebt meer mensenkennis.
Moet je dan eerst perse een tijd om elkaar heen draaien voordat je seksts, als het om relatie materiaal gaat? is dat een regel/richtlijn?
Duik jij ook sneller met iemand de koffer in, naarmate je ouder wordt?
Je wordt zekerder van je zelf en hebt meer mensenkennis.
Moet je dan eerst perse een tijd om elkaar heen draaien voordat je seksts, als het om relatie materiaal gaat? is dat een regel/richtlijn?
woensdag 3 oktober 2012 om 21:06
Ik ben mezelf al een aantal keer tegen gekomen. Op naar de volgende keer dus maar!
Overigens: het sletterigste dat ik ooit gedaan heb? Gek genoeg heb ik genoeg gedaan dat daar onder zou kunnen vallen. Wat voor mij echter het sletterigste voelde was toen ik als tiener bij een gezellig kampvu urtje bij een jongen op schoot belande, met hem tongzoende, opstond, bij een ander op schoot viel en gewoon met hem door zoende. Op zich geen wild verhaal, maar achteraf voelde ik me behoorlijk sloerig.
Als je één ding moest noemen dat je nu aan je seksleven zou willen veranderen, wat zou dat zijn?
Overigens: het sletterigste dat ik ooit gedaan heb? Gek genoeg heb ik genoeg gedaan dat daar onder zou kunnen vallen. Wat voor mij echter het sletterigste voelde was toen ik als tiener bij een gezellig kampvu urtje bij een jongen op schoot belande, met hem tongzoende, opstond, bij een ander op schoot viel en gewoon met hem door zoende. Op zich geen wild verhaal, maar achteraf voelde ik me behoorlijk sloerig.
Als je één ding moest noemen dat je nu aan je seksleven zou willen veranderen, wat zou dat zijn?
woensdag 3 oktober 2012 om 21:06
@enjoy: hoeft niet. Ik ben best een weldenkend mens. Ik moet wellicht wel nuanceren dat ik wel rekening houd met een aantal factoren, maar het is met een open communicatie meestal geen issue. Het is ook niet iets wat ik najaag, maar als het zo eens uitkomt. Feestje, flirterigheid, no strings attached.
@justacuteguy: dat vind ik wel een lastige.
*ruimdenkende geest*
@justacuteguy: dat vind ik wel een lastige.
*ruimdenkende geest*
woensdag 3 oktober 2012 om 21:35