Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Chartreuse schreef op 19 september 2012 @ 16:28:

Op het topic "De macht van een klantmanager Sozawe" op Geld&Recht trekt ene Inf4m0uz nogal van leer, de scheldwoorden vliegen je om de oren. Misschien dat 'n mod daar even kan kijken of 't wel door de beugel kan allemaal?

Wij gaan er naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:maylea schreef op 19 september 2012 @ 17:09:

Ik zie bij " Aangeboden " vaak linkjes naar Marktplaats staan maar nou heb ik ook al verschillende keren gezien dat dat door Mod is verwijderd.

Kunnen jullie uitleggen waarom het de ene keer wel en de andere keer niet mag?

Ik snap de onduidelijkheid. Maar het mag nooit. Alleen kan het voorkomen dat wanneer dit niet wordt gestaft wij het over het hoofd zien en dat het blijft staan.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Koekentrommel heeft een topic geopend: onbereikbaar iemand leuk vinden. Kan mobiel niet loepen en/of staffen maar het lijkt me dat het om onze huis-stalker gaat.

Toevoeging: staat op de relatiepijler.
quote:Chartreuse schreef op 19 september 2012 @ 17:47:

Koekentrommel heeft een topic geopend: onbereikbaar iemand leuk vinden. Kan mobiel niet loepen en/of staffen maar het lijkt me dat het om onze huis-stalker gaat.

Toevoeging: staat op de relatiepijler.

Dank je wel voor de melding, Chartreuse. Er is inmiddels actie ondernomen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:JuniorModeratorViva schreef op 19 september 2012 @ 17:59:

[...]

Dank je wel voor de melding, Chartreuse. Er is inmiddels actie ondernomen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaLijkt me ook vermoeiend voor jullie om hem steeds weer hier vanaf te knikkeren... Is er al een duurzame oplossing onderweg? Tot die tijd blijf ik vrolijk staffen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:deedee86 schreef op 19 september 2012 @ 18:00:

[...]

Lijkt me ook vermoeiend voor jullie om hem steeds weer hier vanaf te knikkeren... Is er al een duurzame oplossing onderweg? Tot die tijd blijf ik vrolijk staffen

Beste deedee86,

Ook wij hopen op een duurzame oplossing, tot die tijd inderdaad graag consequent staffen. Door een goede samenwerking lukt het ons steeds sneller in te grijpen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Op zoek naar jongeren die hun eigen keuzes maken is verwijderd, ivm niet toegestane oproep.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:ModeratorViva schreef op 19 september 2012 @ 17:23:

[...]

Ik snap de onduidelijkheid. Maar het mag nooit. Alleen kan het voorkomen dat wanneer dit niet wordt gestaft wij het over het hoofd zien en dat het blijft staan.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Volgens mij wordt het niet vaak gestaft want ik zie het heel vaak.

Maar bedankt voor de uitleg
Moggûh Mods, zie topic van 'verfpot' op relaties. Hij is er weer vroeg bij vandaag...
quote:BrightEyes80 schreef op 20 september 2012 @ 07:09:

Moggûh Mods, zie topic van 'verfpot' op relaties. Hij is er weer vroeg bij vandaag...

Goeiemorgen BrightEyes,

Bedankt voor de melding. Het topic Vrouw erg leuk vinden maar... is verwijderd en maatregelen worden genomen.

mvg,

Junior.
Ik krijg een mal-ware waarschuwing als ik topic: 'glitter Leonore naar een nieuwe heup' op overig wil openen.
Een waarschuwing voor funpagina.eu om precies te zijn.
quote:miladila schreef op 20 september 2012 @ 09:19:

Een waarschuwing voor funpagina.eu om precies te zijn.Die krijg ik ook.
quote:miladila schreef op 20 september 2012 @ 09:18:

Ik krijg een mal-ware waarschuwing als ik topic: 'glitter Leonore naar een nieuwe heup' op overig wil openen.Ik ook, heb geen tijd nu om een printscreen te maken maar er zit een virus op? Iig de waarschuwing om niet verder te gaan. Komt van 1 site, weet niet wie van die site een plaatjes heeft geplakt maar misschien die ene posting verwijderen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:miladila schreef op 20 september 2012 @ 09:18:

Ik krijg een mal-ware waarschuwing als ik topic: 'glitter Leonore naar een nieuwe heup' op overig wil openen.

We hebben het doorgegeven aan de technische dienst!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Goodmorning! Mod, wil je mijn posting uit het "Glitter Eleonora naar een nieuwe heup" van 09.18 verwijderen? Ik denk dat ik de reden ben voor de waarschuwing van mal-ware.
Ik krijg zelf de posting niet gewijzigd. Toen ik een plaatje had geplakt en op verstuur bericht' klikté kreeg ik nl ook een malware melding. Vervolgens op "niet doorgaan' ofzoiets geklikt en een nieuw plaatje geplakt. Kijk ik net, staat mijn eerste plaatje er toch gewoon tussen. Heel vreemd.

Nou ja, sorry voor het ongemak he!

Mag ik wel mijn plaatjes-plak-functie behouden?
Die waarschuwing is omdat die site soms geblacklisted wordt, cq. is geweest, maar McAfee en Norton hebben (nu) geen enkele krtiek.
Google zelf zegt dat in 90 dagen van 68 pagina's er drie zorgden voor het downloaden en installeren van schadelijke software.

Tussenstadium voor infecteren andere sites, oa. Hyves.
quote:viennas schreef op 20 september 2012 @ 09:35:

Ik krijg zelf de posting niet gewijzigd. Toen ik een plaatje had geplakt en op verstuur bericht' klikté kreeg ik nl ook een malware melding. Vervolgens op "niet doorgaan' ofzoiets geklikt en een nieuw plaatje geplakt. Kijk ik net, staat mijn eerste plaatje er toch gewoon tussen. Heel vreemd.

Nou ja, sorry voor het ongemak he!

Mag ik wel mijn plaatjes-plak-functie behouden?

Beste viennas,

Er wordt momenteel gekeken welk plaatje de problemen oplevert. Het is niet zeker dat jouw plaatje de oorzaak is.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Beste forummers,

Gebleken is dat 2 plaatjes in het topic Glitter Eleonora naar een nieuwe heup! oorzaak waren van de beveiligingswaarschuwing. Deze zijn inmiddels verwijderd.

In dit licht leek het ons goed ook even te wijzen op dit nieuwsbericht van Microsoft.

http://www.nu.nl/internet ... net-explorer-vrijdag.html

Het is raadzaam tot die tijd niet met IE te werken.

Met vriendelijke groet,

Het Moderator Team
Ik krijg de melding nog steeds hoor bij het glitter topic. En dat terwijl ik via chrome forum. Jammer hoor straks zijn alle leuke glitterplaatjes al geplakt voor eleonora
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 20 september 2012 @ 11:05:

Ik krijg de melding nog steeds hoor bij het glitter topic. En dat terwijl ik via chrome forum. Jammer hoor straks zijn alle leuke glitterplaatjes al geplakt voor eleonora

Beste ibi,

Ik heb je melding doorgegeven en er wordt naar gekeken.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Dank je wel juniormod. Ik wacht af!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 20 september 2012 @ 11:20:

Dank je wel juniormod. Ik wacht af!

Beste Ibi,

Er bleek inderdaad nog een plaatje op het topic aanwezig dat de foutmelding veroorzaakte. Het ging om een plaatje van de site funpagina.eu die mogelijk malware host.

Het plaatje is inmiddels verwijderd.

Verzoek aan de plaatjesplakkers om geen afbeeldingen van funpagina.eu te plaatsen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven