Huis te koop!

01-04-2012 21:14 2348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de Open Huizen Dag voorbij is, en we weer gewoon proberen ons huis te verkopen...dacht ik dat het misschien leuk was om een beetje op de hoogte te blijven van elkaars ontwikkelingen.
Rieneke: vreselijk he. En nou heb ik gelukkig twee kindjes in huis en eentje die ik straks op ga halen, die houden me fijn bezig, maar anders deed ik echt niets meer.

Succes om half twee, reuzespannend!!!
Reinere, hoe is het gegaan?
Tja ik ben weer thuis, maar de makelaar heeft nog niets laten horen.. Ik zat bij de buurvrouw en zag dat zijn auto en die van de kijkers weg waren. Ik moet zo weer naar een afspraak. Mijn man belt hem aan het einde van de dag, als hij niet heeft gebelt.
Visils nu jij nog, succes!! Ik ben benieuwd!
Ik verhuis maar van het open huis topic naar deze.

Spannend Rieneke! Ik kan me voorstellen dat je man er achter aan wil bellen
De makelaar gesproken, geen goed nieuws.. De kijkers van dinsdag ( die 2x geweest zijn + opendag) kopen het huis niet.., daar gaat ons plan(netje). Ze hadden gemeten en gepast, maar hun meubels konden ze hier niet kwijt. Hoezeer je ook weet dat de kans er in zit, het is zo' n tegenvaller!!! Hier word je niet blij van...

Maar goed er is nog een kans, want de kijkers van vandaag, waren enthousiast! Ze hebben na ons huis nog een huis gezien, maar ze waren bij ons enthouiaster aldus de makelaar! Opnieuw hopen....

De Makelaar had ook contact gehad met kijkers van de openhuizenroute. Deze mensen zijn ook enhousiast, hebben alleen hun huis nog niet verkocht. Maar ze zijn bezig om het te erkopen aan vrienden/ kennisen die er intresse voor hadden. Zodra dat rond is kwamen ze zeker weer hier kijken. Die zeten we dan maar op de reservebank....

Visils, heb je al wat gehoord?

Welkom Tess97!
rieneke: O nee he! Jeeeetje wat stom. Meubels. Tja. Wij moeten straks ook al onze meubels weer verkopen omdat 't niet in het huis past. Jammer, maar helaas. Daar ga ik geen huis voor laten schieten.

Ik hoop voor je op de volgende opties!

Tess: hier ook welkom!
Hai Tess!

Wat een domper Rieneke, gelukkig heb je nog meer kijkers..

Ik zou ook geen huis laten schieten om een stel meubels!
Hebben jullie het gelezen?

Als het Lenteakkoord na 1 januari wordt uitgevoerd, profiteert u alleen nog van hypotheekrenteaftrek als u kiest voor een lineaire of annuïteitenhypotheek, waarbij u uw hypotheek volledig aflost. Voor iedereen die vóór 1 januari 2013 een huis koopt, geldt deze beperking niet. U blijft dan profiteren van de maximale hypotheekrenteaftrek, welke hypotheekvorm u ook kiest. Ook in de toekomst. Dat kan dus een belangrijke reden zijn om nog dit jaar een huis te kopen.
Vinden jullie het leuk om in de OP te zetten wie wat voor huis in de verkoop heeft, vind het zelf wel leuk om te weten, ik vergeet alleen steeds hoe, wie en wat..
Nou meiden, nog even blijven duimen!!!!! Ze waren erg positief. Ze hadden twee vragen. Een over de VVE en een over de gordijnen die achterblijven. Ze slapen er nu een nachtje over en komen morgen misschien met een bod! Zo zenuwslopend dit... Ze begonnen ook over de oplevering. Positieve signalen toch!

Rieneke, bij dus goed en slecht nieuws. Ik hoop dat die andere kijkers positief blijven.

Droid, wij verkopen een maisonnette.
Droid: dat is nieuws! Hopelijk hebben de kijkers van vandaag het ook gezien En velen met hen!

Ik vind het prima hoor, wie wat waar welk huis. Doen er meer mee?
Visils: oooooo slopend dit! Wel positief! Mijn broek zakt af als dit niks wordt hoor.

In de verkoop:

Jaren '30 woning in Utrecht.
Echt spannend Visils, jeetje!!

Hoelang staat jullie huis te koop? Zet ik dat er nog bij
Te koop sinds maart 2012.
Zit even terug te kijken, wat lijkt dat lang geleden!

Modus, Bertje, Jacjac, littlemissvixen, fozziebear en allen die tussen pagina 2 en 25 meeschreven...hoe staat het ervoor?
Klink veel belovend, Visils! Spannend!!

Vanwege die regeling Droid, wilde dat "meubelstel" ook voor januari een huis kopen. Nu ook weer een jong stel geweest, die waarschijnlijk ook nog dit jaar een huis wil kopen. Het trekt, denk ik, daarom de laatste maanden van het jaar nog meer kopers.

In de verkoop:

Hoekwoning '99 te koop vanaf oktober '11 Zutphen
Ik hoop dat het voor ons ook nog 'even gauw' mag gaan gebeuren, zou ook graag voor 1 januari kopen...hebben wel besloten om 3 huizen te gaan bekijken, mocht het ineens zover zijn, dat we zelf ook weten waar we staan!

Ik zet je erbij Rieneke.

(Leuk Zutphen, die kant willen wij ook op)
Ik heb echt zo slecht geslapen! Ik lag maar te malen.. En ik wilde zo graag een goede nacht maken.. Nu maar weer duimen draaien, totdat de makelaar belt.

Wanneer horen jullie meer?

Toevoeging: in de verkoop sinds mei 2012, regio Rotterdam
Droid, We hebben een leuk huis hoor!!

Hier juist wel iemand die perse wil dat een bepaalde kast in een nieuwe slaapkamer kan staan. Kan die er niet staan, dan gaat het huis niet door.

Ik verkoop een rijtjeswoning en het staat vanaf half juni te koop. We wonen op zich in een best gewilde wijk van onze stad, alleen heeft de halve wijk het laatste half jaar besloten hun huis te koop te zetten.........
Grote (160 m2) twee-onder-een kap met garage in een middelgrote plaats in Noord-Nederland. Bouwjaar 2000. Nu een paar weken te koop.
Sterkte met afwachten Visils, hoop dat je gauw wat hoort.

Heb je een kast met emotionele waarde Tess?

Rieneke, leukerd...kan wel bij je komen kijken maar dan krijg je van je makelaar te horen dat de kijkers eerst hun eigen huis nog kwijt moeten

Is Zutphen leuk wonen? Blijf je er wonen of ga je ook naar een andere regio?

Anna, net begonnen dus, al kijkers gehad?
Zijn jullie eigenlijk in prijs gezakt?

Wij een paar maanden geleden van 148.500 naar 139.500...
Leuk, om even het overzichtje te zien van alle te koop staande woningen. Wij zitten trouwens eigenlijk al vanaf 2010 in de verkoop, maar dat was dus het andere huis (waar we straks weer naartoe gaan).

Gezakt. Ja... van 385.000 naar 349.000

*slik*

Tess: oja, nou als het een erfstuk of emo-ding is, snap ik het wel, ik bedoel meer gewoon een bank of een tafel die niet heel bijzonder is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven