denk denk denk
donderdag 4 oktober 2012 om 16:13
Ik ben home alone thuis kleine ligt dan op bed
Onze tv en internet ligt eruit merk meteen dat je niet Zonder kan
Ik zit nu te twijvelen
Kan me foto boeken weer gaan bijwerken of de hele beneden verdieping flink soppen maar heeft dit laatste nut als boven ook nog gedaan moet worden
Wat zouden jullie doen
Ik zit nu te twijvelen
Kan me foto boeken weer gaan bijwerken of de hele beneden verdieping flink soppen maar heeft dit laatste nut als boven ook nog gedaan moet worden
Wat zouden jullie doen
donderdag 4 oktober 2012 om 16:50
quote:mamasilly2009 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:13:
Ik zit nu te twijvelen
Wat zouden jullie doenHeusch? Welja, hoe zouden onze grootouders dat toch vroeger hebben gedaan? "He opa, ik verveel me zo". "Ja oma, dat komt omdat de tv en het internet nog uitgevonden moet worden, laten we dan nog maar eensch de beneden- én de bovenverdieping soppen".
Ik zit nu te twijvelen
Wat zouden jullie doenHeusch? Welja, hoe zouden onze grootouders dat toch vroeger hebben gedaan? "He opa, ik verveel me zo". "Ja oma, dat komt omdat de tv en het internet nog uitgevonden moet worden, laten we dan nog maar eensch de beneden- én de bovenverdieping soppen".
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 4 oktober 2012 om 16:52
quote:Hasse88 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:50:
[...]
Heusch? Welja, hoe zouden onze grootouders dat toch vroeger hebben gedaan? "He opa, ik verveel me zo". "Ja oma, dat komt omdat de tv en het internet nog uitgevonden moet worden, laten we dan nog maar eensch de beneden- én de bovenverdieping soppen". Daarom hadden die ook altijd 18 kinderen natuurlijk. Wat moet je anders zonder tv en internet.
[...]
Heusch? Welja, hoe zouden onze grootouders dat toch vroeger hebben gedaan? "He opa, ik verveel me zo". "Ja oma, dat komt omdat de tv en het internet nog uitgevonden moet worden, laten we dan nog maar eensch de beneden- én de bovenverdieping soppen". Daarom hadden die ook altijd 18 kinderen natuurlijk. Wat moet je anders zonder tv en internet.
Listen very carefully, I shall say this only once.
donderdag 4 oktober 2012 om 16:53
quote:Hasse88 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:50:
[...]
Heusch? Welja, hoe zouden onze grootouders dat toch vroeger hebben gedaan? "He opa, ik verveel me zo". "Ja oma, dat komt omdat de tv en het internet nog uitgevonden moet worden, laten we dan nog maar eensch de beneden- én de bovenverdieping soppen". Daarom hadden ze vroeger zulke grote gezinnen schone huizen natuurlijk!
[...]
Heusch? Welja, hoe zouden onze grootouders dat toch vroeger hebben gedaan? "He opa, ik verveel me zo". "Ja oma, dat komt omdat de tv en het internet nog uitgevonden moet worden, laten we dan nog maar eensch de beneden- én de bovenverdieping soppen". Daarom hadden ze vroeger zulke grote gezinnen schone huizen natuurlijk!
donderdag 4 oktober 2012 om 16:56
quote:fiona06 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:52:
[...]
Daarom hadden die ook altijd 18 kinderen natuurlijk. Wat moet je anders zonder tv en internet.Dat word toch ook bedoeld met de boven- en benedenverdieping soppen? Kindertjes maken? *kijkt onschuldig om zich heen*
[...]
Daarom hadden die ook altijd 18 kinderen natuurlijk. Wat moet je anders zonder tv en internet.Dat word toch ook bedoeld met de boven- en benedenverdieping soppen? Kindertjes maken? *kijkt onschuldig om zich heen*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 4 oktober 2012 om 17:00
quote:fiona06 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:52:
[...]
Daarom hadden die ook altijd 18 kinderen natuurlijk. Wat moet je anders zonder tv en internet.En vooral in de koude wintermaanden,zonder verwarming krijg je het tenminste nog ergens heet van!!
[...]
Daarom hadden die ook altijd 18 kinderen natuurlijk. Wat moet je anders zonder tv en internet.En vooral in de koude wintermaanden,zonder verwarming krijg je het tenminste nog ergens heet van!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
donderdag 4 oktober 2012 om 17:06
donderdag 4 oktober 2012 om 17:06
quote:viennas schreef op 04 oktober 2012 @ 17:06:
[...]
Ja dat is meestal als je home alone bent. Anders was het wel
somewhere else than home alone.
[...]
Ja dat is meestal als je home alone bent. Anders was het wel
somewhere else than home alone.
donderdag 4 oktober 2012 om 17:15
Spélen voor de kleine? Moet die niet de benedenverdieping gaan soppen terwijl TO bóven bezig is? Echt Vien, je bent veuls te toegeeflijk naar kinderen toe. Dan verwen je ze alleen maar, dat is helemaal niet goed, zeggen ze!
donderdag 4 oktober 2012 om 19:13
quote:alfa-man schreef op 04 oktober 2012 @ 17:04:
Je bent home alone thuis?
Pak heerlijk voor vanavond wat oude meuk aan videobanden of dvd's, lekker ouderwets gezellig.
As tip, Home alone 1, 2 en 3, dan ben je flink wat uur verder.
En ja ik heb nog van die ouderwetse videobanden liggen,én een videospeler.
Je bent home alone thuis?
Pak heerlijk voor vanavond wat oude meuk aan videobanden of dvd's, lekker ouderwets gezellig.
As tip, Home alone 1, 2 en 3, dan ben je flink wat uur verder.
En ja ik heb nog van die ouderwetse videobanden liggen,én een videospeler.