denk denk denk

04-10-2012 16:13 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben home alone thuis kleine ligt dan op bed

Onze tv en internet ligt eruit merk meteen dat je niet Zonder kan

Ik zit nu te twijvelen

Kan me foto boeken weer gaan bijwerken of de hele beneden verdieping flink soppen maar heeft dit laatste nut als boven ook nog gedaan moet worden

Wat zouden jullie doen
Nou koop een taart en ga het vieren.
quote:Twinkle1001 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:33:

Ja, sop lekker je benedenverdieping even uit!
quote:mamasilly2009 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:32:

mocht ik niet stil kunnen zitten ga ik dan wel soppen

Ik zou eerst soppen. Maar er foto's van. Daarna plak je ze in je boek.

.
Maakt toch niet uit of het kan/lukt om je pc via je foon op internet aan te sluiten? Als je maar bezig bent.
Je kan je woordenboek Nederlands uit de kast pakken?
Ik zou trouwens echt niet beneden gaan poetsen als je boven nog moet hoor.

Heeft totaal geen nut en is zonde van je tijd.

Doe ik ook nooit, andersom ook niet trouwens.
quote:Star schreef op 04 oktober 2012 @ 16:35:

Nou koop een taart en ga het vieren.Cupcakes dan hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:mamasilly2009 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:13:

Ik ben home alone thuis kleine ligt dan op bed

Onze tv en internet ligt eruit merk meteen dat je niet Zonder kan

Ik zit nu te twijvelen

Kan me foto boeken weer gaan bijwerken of de hele beneden verdieping flink soppen maar heeft dit laatste nut als boven ook nog gedaan moet worden

Wat zouden jullie doenHeusch? Welja, hoe zouden onze grootouders dat toch vroeger hebben gedaan? "He opa, ik verveel me zo". "Ja oma, dat komt omdat de tv en het internet nog uitgevonden moet worden, laten we dan nog maar eensch de beneden- én de bovenverdieping soppen".
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:50:

[...]

Heusch? Welja, hoe zouden onze grootouders dat toch vroeger hebben gedaan? "He opa, ik verveel me zo". "Ja oma, dat komt omdat de tv en het internet nog uitgevonden moet worden, laten we dan nog maar eensch de beneden- én de bovenverdieping soppen". Daarom hadden die ook altijd 18 kinderen natuurlijk. Wat moet je anders zonder tv en internet.
Listen very carefully, I shall say this only once.
quote:Hasse88 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:50:

[...]

Heusch? Welja, hoe zouden onze grootouders dat toch vroeger hebben gedaan? "He opa, ik verveel me zo". "Ja oma, dat komt omdat de tv en het internet nog uitgevonden moet worden, laten we dan nog maar eensch de beneden- én de bovenverdieping soppen". Daarom hadden ze vroeger zulke grote gezinnen schone huizen natuurlijk!
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaage laptop....
quote:fiona06 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:52:

[...]

Daarom hadden die ook altijd 18 kinderen natuurlijk. Wat moet je anders zonder tv en internet.Dat word toch ook bedoeld met de boven- en benedenverdieping soppen? Kindertjes maken? *kijkt onschuldig om zich heen*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:56:

[...]

Dat word toch ook bedoeld met de boven- en benedenverdieping soppen? Kindertjes maken? *kijkt onschuldig om zich heen*

*Gaat de werkster opzeggen*
quote:fiona06 schreef op 04 oktober 2012 @ 16:52:

[...]

Daarom hadden die ook altijd 18 kinderen natuurlijk. Wat moet je anders zonder tv en internet.En vooral in de koude wintermaanden,zonder verwarming krijg je het tenminste nog ergens heet van!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Je bent home alone thuis?
En TO, ben je al uitgetwijveld?
quote:alfa-man schreef op 04 oktober 2012 @ 17:04:

Je bent home alone thuis?Ja dat is meestal als je home alone bent. Anders was het wel

somewhere else than home alone.

TO bedoelt natuurlijk dat ze onely the lonely thuis is. Maar dat is natuurlijk niet zo, de baby is er ook.
quote:viennas schreef op 04 oktober 2012 @ 17:06:

[...]

Ja dat is meestal als je home alone bent. Anders was het wel

somewhere else than home alone.
Ook zo melig Vien?
Ik zou trouwens gewoon de kleine wakker maken. Hup, mee spelen jij! Ben je nou helemaal betoeterd, internet en tv ligt eruit en jij gaat een potje liggen slapen, terwijl ik me hier zit te vervelen.
quote:Hasse88 schreef op 04 oktober 2012 @ 17:07:

Ook zo melig Vien? Neeeee joh.
Spélen voor de kleine? Moet die niet de benedenverdieping gaan soppen terwijl TO bóven bezig is? Echt Vien, je bent veuls te toegeeflijk naar kinderen toe. Dan verwen je ze alleen maar, dat is helemaal niet goed, zeggen ze!
Poetsen met die handel!
quote:alfa-man schreef op 04 oktober 2012 @ 17:04:

Je bent home alone thuis?

Pak heerlijk voor vanavond wat oude meuk aan videobanden of dvd's, lekker ouderwets gezellig.

As tip, Home alone 1, 2 en 3, dan ben je flink wat uur verder.

En ja ik heb nog van die ouderwetse videobanden liggen,én een videospeler.
quote:giuliettacapuletti schreef op 04 oktober 2012 @ 18:13:

Poetsen met die handel!(stof}zuigen mag ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven