Big Up voor de mannen op het VF
donderdag 4 oktober 2012 om 20:41
Ik ben blij met de mannen op dit forum, ook met de vrouwen, maar ik hou van wat tegenwicht, aangezien ik zelf een 'typische' vrouw ben.
Ik ben ook meer een meelezer, maar ik merk steeds meer dat ik enorm veel heb aan de mannelijke bijdrages. Dus even tegen het m/v geweld in, start ik een pluimvoordemannen-topic hier, dank voor de bijdragen.
Ik ben ook meer een meelezer, maar ik merk steeds meer dat ik enorm veel heb aan de mannelijke bijdrages. Dus even tegen het m/v geweld in, start ik een pluimvoordemannen-topic hier, dank voor de bijdragen.
donderdag 4 oktober 2012 om 21:17
Haha Iris, van jou snap ik het wel dat je blij bent met de mannen op Viva.
Ikzelf vind de mannen leuk zolang ze zich een beetje gedeisd houden (en dat is meestal niet zo ). Ik haat vooral de mannen die hier de vrouwtjes even komen vertellen hoe het allemaal werkt in deze wereld. En daar hebben we er toch ook echt wel een aantal van (gehad).
Ikzelf vind de mannen leuk zolang ze zich een beetje gedeisd houden (en dat is meestal niet zo ). Ik haat vooral de mannen die hier de vrouwtjes even komen vertellen hoe het allemaal werkt in deze wereld. En daar hebben we er toch ook echt wel een aantal van (gehad).
donderdag 4 oktober 2012 om 21:21
De vaste mannen hier vind ik wel te pruimen. Vooral Armand vind ik wel grappig. Maar de gemiddelde hengelaar, treurwilg, vieze plaatjesplakker en mislukte evangelist, kan ik missen als kiespijn.
Een tijdje geleden zag ik bij mij op de universiteit een jonge knul die in de bibilotheek achter het forum zat. Vraag me af of hij hier ook een account heeft. En zo ja welke.
Een tijdje geleden zag ik bij mij op de universiteit een jonge knul die in de bibilotheek achter het forum zat. Vraag me af of hij hier ook een account heeft. En zo ja welke.
Waar zit de any-key?
donderdag 4 oktober 2012 om 21:23
Zolang ze niet de waarheid komen verkondigen aan die onwetende vrouwtjes vind ik ze leuk om te lezen. Idd regelmatig verhelderend of bevestigend in mijn vermoedens . En vaak ook nog eens heel gezellig.
Maar die mesiassen voor de mannenzaak kunnen me gestolen worden. "Respect the cock" in een ander forum aub.
Maar die mesiassen voor de mannenzaak kunnen me gestolen worden. "Respect the cock" in een ander forum aub.