Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hallo Viva-meiden,

ik ben dus een man, maar dat hadden jullie vast al wel door. Nu denken jullie waarschijnlijk "Oooh ja, dat kennen we, beetje trollen op de relatiepijler, beetje fappen op de sekspijler, verzoekje hier, hengeltje daar", maar dat is dus niet zo. Ik lees hier al een tijdje mee en ik heb een sterke behoefte om te weten hoe al die avatartjes er nu zonder kleren uit zien. Dat is heel persoonlijk en heeft niets met seks en andere viesbahdingen te maken. Ik ben gewoon heel visueel ingesteld. Dus ik wilde een topic starten, namelijk "beschrijf je naakte lichaam". Maar ik ben wel een hele respectvolle man, dus ik wilde even weten of jullie denken dat dat kan?
Ja hoor, dat kan. En dan zijn er vast ook vrouwen die dat gewoon leuk vinden. Want mannen er bij zijn fijn. En nuttig ook. En bloot is heel normaal tenslotte. Dus voor het broodnodige tegengewicht voor alle broekrokken, Sloggi slippen en hooggesloten fleecevesten die de Vivadames dragen is naakt een prettige tegenhanger.

Ik zeg doen!
Nou Fruit dan. Om te vieren dat ik weer platjes kan plakken. Niet qouten graag.

Ga in therapie!
Ik durf niet ik durf niet.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Duplootje en Kersigheidje, mijn forumbeleving zal nooit meer hetzelfde zijn. Dank jullie wel.
Tissue Dakpan?
He Bah! Dunmaillootje, platjes plakken. Moet je die arme Dakpan nu meteen een SOA bezorgen?
Vraagje

Zo juist ben ik van een trap gevallen en mijn bot steekt naar buiten door mijn broek heen. Wie herkent dit? Ik wil niet voor elk wissewasje naar de dokter gaan namelijk, dus als er een huis tuin en keukenmiddeltje is dan hoor ik het graag.

PS

Bloed met koud water uit kleding wassen toch?
Huis tuin en keukenmiddeltje:

Touwtje aan het uitstekende deel v/h bot binden, rond de durkkruk knopen, en wachten tot je man thuiskomt.

Dan is het bot eruit. Netjes lijmen met secondelijm. Drink een fles jenever en vraag of je man het bot terugramt.

Zie ook verder hier

wiki/howto/fixabrokenbone_thehomegardenkitchenway
Pffffff....ik word moe van dat liggen in dezelfde houding.

Is Dr. Phil al begonnen?
Er is een reltopic aan het broeien maar daar doe jij geloof ik niet aan. Rustig wachten dan maar.
Leobora, je weet toch "in geval van twijfel altijd de dokter bellen" Vanachter de pc kunnen wij natuurlijk geen diagnose stellen. (hoewel het me wel ergens aan doet denken, dat wel) en zéker niet gaan goochelen! Als je dat doet, krijg je allemaal andere verhalen. Soms ben je al bijna dood, terwijl je eigenlijk alleen maar een gebroken been hebt, zeg maar.

sterkte in elk geval!
Later is nu
quote:eleonora schreef op 04 oktober 2012 @ 22:28:

Tissue Dakpan?Ik gebruik meestal keukenrol.
NoreLeona, gewoon de broek dichtnaaien, zie je er niks meer van. En dan een paracetamolletje nemen tegen de pijn.

Morgen is het vroeg genoeg om dit even aan de huisarts te laten zien. Sterkte ermee he?
Stressed is just desserts spelled backwards
Weet iemand trouwens het nummer van 112?

Ik goochel me suf, maar kan het niet vinden. Misschien dat hier een goochelwonder zit?
Later is nu
Ik ben blij met de ouwe kadavers op dit forum, maar ik hou van wat tegenwicht, aangezien ik zelf een 'typisch opgewarmd lijk " ben.

Ik ben ook meer een meelezer, maar ik merk steeds meer dat ik enorm veel heb aan de puberale bijdrages. Dus even tegen het oude van dagen geweld in, start ik een pluimvoordjonkies-topic hier, dank voor de bijdragen.
quote:dreamer schreef op 04 oktober 2012 @ 22:51:

Weet iemand trouwens het nummer van 112?

Ik goochel me suf, maar kan het niet vinden. Misschien dat hier een goochelwonder zit?071- 258634
Dat 'mannen op het VF' gebeuren....same old, same old.
quote:eleonora schreef op 04 oktober 2012 @ 22:55:

Dat 'mannen op het VF' gebeuren....same old, same old.

Tsja.

Booooooooooooooooooring.
quote:eleonora schreef op 04 oktober 2012 @ 22:55:

Dat 'mannen op het VF' gebeuren....same old, same old.Nou ja, wat negatief weer! Is toch hartstikke fijn dat de mannen de tijd nemen om ons, simpele vrouwtjes, het een en ander bij te brengen en en passant gefrustreerde typjes wat aanduwen?
Zou iedereen mijn naam normaal kunnen schrijven?

Het is Elonearo Ealonara Enolaero gewoon wat bij mijn avatar staat. Simpel.

Thanks.
Vooruit dan maar loerendenora!
Tuurlijk Melanora, wat jij wilt
Later is nu
Zijn er mannen op het VIVA forum??

Oooh. nou weet ik niet of mijn man het nog wel goed vind dat ik hier lees en schrijf. Wordt toch een beetje een relatie/vreemdgaan iets dan he, als ik zomaar met andere mannen praat via internet.
Later is nu
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 oktober 2012 @ 22:52:

[...]

071- 258634Dankje, nou weet ik tenminste wat ik moet bellen voor die zieke rendieren hier voor de deur.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven