Topic parodie deel twee.
donderdag 4 oktober 2012 om 21:06
Hallo Viva-meiden,
ik ben dus een man, maar dat hadden jullie vast al wel door. Nu denken jullie waarschijnlijk "Oooh ja, dat kennen we, beetje trollen op de relatiepijler, beetje fappen op de sekspijler, verzoekje hier, hengeltje daar", maar dat is dus niet zo. Ik lees hier al een tijdje mee en ik heb een sterke behoefte om te weten hoe al die avatartjes er nu zonder kleren uit zien. Dat is heel persoonlijk en heeft niets met seks en andere viesbahdingen te maken. Ik ben gewoon heel visueel ingesteld. Dus ik wilde een topic starten, namelijk "beschrijf je naakte lichaam". Maar ik ben wel een hele respectvolle man, dus ik wilde even weten of jullie denken dat dat kan?
ik ben dus een man, maar dat hadden jullie vast al wel door. Nu denken jullie waarschijnlijk "Oooh ja, dat kennen we, beetje trollen op de relatiepijler, beetje fappen op de sekspijler, verzoekje hier, hengeltje daar", maar dat is dus niet zo. Ik lees hier al een tijdje mee en ik heb een sterke behoefte om te weten hoe al die avatartjes er nu zonder kleren uit zien. Dat is heel persoonlijk en heeft niets met seks en andere viesbahdingen te maken. Ik ben gewoon heel visueel ingesteld. Dus ik wilde een topic starten, namelijk "beschrijf je naakte lichaam". Maar ik ben wel een hele respectvolle man, dus ik wilde even weten of jullie denken dat dat kan?
donderdag 4 oktober 2012 om 21:33
Ja hoor, dat kan. En dan zijn er vast ook vrouwen die dat gewoon leuk vinden. Want mannen er bij zijn fijn. En nuttig ook. En bloot is heel normaal tenslotte. Dus voor het broodnodige tegengewicht voor alle broekrokken, Sloggi slippen en hooggesloten fleecevesten die de Vivadames dragen is naakt een prettige tegenhanger.
Ik zeg doen!
Ik zeg doen!
donderdag 4 oktober 2012 om 22:34
donderdag 4 oktober 2012 om 22:38
Huis tuin en keukenmiddeltje:
Touwtje aan het uitstekende deel v/h bot binden, rond de durkkruk knopen, en wachten tot je man thuiskomt.
Dan is het bot eruit. Netjes lijmen met secondelijm. Drink een fles jenever en vraag of je man het bot terugramt.
Zie ook verder hier
wiki/howto/fixabrokenbone_thehomegardenkitchenway
Touwtje aan het uitstekende deel v/h bot binden, rond de durkkruk knopen, en wachten tot je man thuiskomt.
Dan is het bot eruit. Netjes lijmen met secondelijm. Drink een fles jenever en vraag of je man het bot terugramt.
Zie ook verder hier
wiki/howto/fixabrokenbone_thehomegardenkitchenway
donderdag 4 oktober 2012 om 22:46
Leobora, je weet toch "in geval van twijfel altijd de dokter bellen" Vanachter de pc kunnen wij natuurlijk geen diagnose stellen. (hoewel het me wel ergens aan doet denken, dat wel) en zéker niet gaan goochelen! Als je dat doet, krijg je allemaal andere verhalen. Soms ben je al bijna dood, terwijl je eigenlijk alleen maar een gebroken been hebt, zeg maar.
sterkte in elk geval!
sterkte in elk geval!
Later is nu
donderdag 4 oktober 2012 om 22:49
donderdag 4 oktober 2012 om 22:51
Ik ben blij met de ouwe kadavers op dit forum, maar ik hou van wat tegenwicht, aangezien ik zelf een 'typisch opgewarmd lijk " ben.
Ik ben ook meer een meelezer, maar ik merk steeds meer dat ik enorm veel heb aan de puberale bijdrages. Dus even tegen het oude van dagen geweld in, start ik een pluimvoordjonkies-topic hier, dank voor de bijdragen.
Ik ben ook meer een meelezer, maar ik merk steeds meer dat ik enorm veel heb aan de puberale bijdrages. Dus even tegen het oude van dagen geweld in, start ik een pluimvoordjonkies-topic hier, dank voor de bijdragen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 4 oktober 2012 om 22:52
donderdag 4 oktober 2012 om 22:57
quote:eleonora schreef op 04 oktober 2012 @ 22:55:
Dat 'mannen op het VF' gebeuren....same old, same old.Nou ja, wat negatief weer! Is toch hartstikke fijn dat de mannen de tijd nemen om ons, simpele vrouwtjes, het een en ander bij te brengen en en passant gefrustreerde typjes wat aanduwen?
Dat 'mannen op het VF' gebeuren....same old, same old.Nou ja, wat negatief weer! Is toch hartstikke fijn dat de mannen de tijd nemen om ons, simpele vrouwtjes, het een en ander bij te brengen en en passant gefrustreerde typjes wat aanduwen?
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 4 oktober 2012 om 23:27