Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:waarbij schreef op 05 oktober 2012 @ 14:15:

Over slaan gesproken. Ik heb van de week nog een kind geslagen. Ik vroeg : wil je sla, en ze zei ja. Nou pats. Gelukkig kon ze er om lachen.

Gestafd.

Bruut.
Zeg. T was mijn kind niet hoor. Niet zo hysterisch.
quote:eleonora schreef op 05 oktober 2012 @ 14:27:

[...]

Droomster, het kan toch ook dat ze met de geslagen man een dochter heeft die Brittney heet? Extra drama als hij gewoon de vader is. Qua allimentatie en scheidingsperikelen ook leuker omdat je er weken mee voort kunt.

Ehh.. je bent me kwijt, maar ook daar kun je lang over doorschrijven. Ik zie een vrijmiboweek aankomen zo.

Ik zit er over te denken een cursus 'creatief schrijven' te gaan doen. Ik mis wat fantasie.
Later is nu
quote:waarbij schreef op 05 oktober 2012 @ 14:15:

Over slaan gesproken. Ik heb van de week nog een kind geslagen. Ik vroeg : wil je sla, en ze zei ja. Nou pats. Gelukkig kon ze er om lachen.Zeker ook geen borstvoeding gehad, vroeger. Ik ken die types.
Dubiootje, R E S P E C T

Het onderwerp ligt wat ver af van wat we hier verzonnen aan ervaringen deelden, maar we hébben een vrijmidboto. Jammer dat het weer over een uitgekauwd onderwerp gaat. Alsof we nog niet weten hoe iedereen in deze discussie staat.
Later is nu
Precies Robo, en eten uit pakjes. KDV, NSO, en VVD.
quote:waarbij schreef op 05 oktober 2012 @ 14:16:

Vind trouwens toch dat het forum hier aan elkaar hangt van nietsgunners, vvd-stemmers en moraalridders. Aan elkaar geplakt met een dun laagje sneerleverworst.eensch, en ik ben er trots op.
vrijmiboto gespot. Goedkope soepsnol en mondige vriend...
Sorry, ben al bij andere. Gaat m'n hele vrije middag inzitten. Gelukkig kunnen m'n kinderen zichzelf redden. Hopelijk wil m'n zoon leren lasagne maken, dat ik alleen toezicht houd. Kan ik me met belangrijker dingen bezighouden zoals het forum.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 05 oktober 2012 @ 15:33:

Dubiootje, R E S P E C T

Het onderwerp ligt wat ver af van wat we hier verzonnen aan ervaringen deelden, maar we hébben een vrijmidboto. Jammer dat het weer over een uitgekauwd onderwerp gaat. Alsof we nog niet weten hoe iedereen in deze discussie staat.Ja nou inderdaad! Jij ook d'riem Ik heb zodoende geen tijd gehad om mijn eigen vrijmiboto te starten. Ik bewaar de suggesties voor volgende week, er zaten keigoeie tussen!
Ga in therapie!
Hoi lezeressen van de Viva,

ik kom net uit de les maatschappijleer (zit in 4Havo) en we hebben het over emancipatie gehad. Maar eigenlijk vind ik gewoon dat jullie veel te ver gaan. Jullie zitten alleen maar met jullie dikke reten op het Viva-forum mannen af te zeiken en te klagen dat ze vreemtgaan enzo maar dat komt dus gewoon omdat jullie alleen maar aandagt hebben voor dit forum en niet voor hun dus gewoon ophouden daarmee en niet zeuren!
Daikan, je hebt gelijk. Toen het vivaforum ging interferen met m'n werk (dat het werk er last van kreeg, zeg maar) moest ik een keuze maken. Ik ben gestopt met werken. Geheel volgens de Emancipatie, want ik maakte mijn eigen keuze! Dat mogen vrouwen tegenwoordig. Dat is emancipatie.
Later is nu
quote:dreamer schreef op 05 oktober 2012 @ 22:30:

Daikan, je hebt gelijk. Toen het vivaforum ging interferen met m'n werk (dat het werk er last van kreeg, zeg maar) moest ik een keuze maken. Ik ben gestopt met werken. Geheel volgens de Emancipatie, want ik maakte mijn eigen keuze! Dat mogen vrouwen tegenwoordig. Dat is emancipatie.Ja maar moderne manne willen tegenwoordig ook een vrouw die haar eigen broek kan ophoude, dus zit je wééér met je dikreet achter die pc. Ik vind het achterlijk hoor.
Joh, mijn reet is inmiddels zo dik, daar zakt geen broek meer van af.

EN ik mag van mijn man werken, maar hij vindt het wel fijn dat ik thuisben en voor alles zorg. Zo blij dat ik dat mag van de Emancipatie ook.
Later is nu
quote:daikan schreef op 05 oktober 2012 @ 22:22:

Hoi lezeressen van de Viva,... van de wát..??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik moet even stoppen, denk ik. Ik lees "wat is lekker bij tomatensoep" ik denk "seks?"

Ga maar naar bed toe

toedels!
Later is nu
quote:very__cherry schreef op 05 oktober 2012 @ 22:47:

[...]

... van de wát..?? Is een tijdschrift van een voetbalgebeuren, volgens mij.
Later is nu
Heee, mijn favoriete discussie! Waarom doe ik niet mee? Hallooo! Nou?

Nou, hier dan mijn gebruikelijke mening. Ik heb net als Dreamteam mijn baan opgezegd toen die niet meer te combineren was met het forum. En nee roep nou niet dat dat niet hetzelfde is als een gezin, want m'n kinderen zijn al in een pleeggezin ondergebracht vanwege deze uit de hand gelopen hobby dus ik heb d'r gewoon m'n handen vol aan.

Ik besteed mijn tijd nu aan vrijwilligerswerk, te weten dat ik de ongeëmancipeerde vrouwen van het Vivaforum met een (grim)lach aan het denken wil zetten over hun levenskeuzes en dan met name Financiële Onafhankelijkheid en Pensioengat.

Vrouwen die stoppen met werken en/of zich anderszins ondergeschikt maken aan een man zijn zwakke loeders.

Dat was het. Nu even het topic doorlezen.
Ga in therapie!
Eigenlijk moeten ze ons hier betalen, Dubiootje. We zijn gewoon maatschappelijk werk en psychotherapeut in één en NIEMAND die het waardeert. Uitgekaffert kun je worden.

Kom in m'n armen
Later is nu

Dat is dan 80 euro.
Ga in therapie!

Bistrootje, begrijp ik nou goed dat Beolora ons niet serieus (meer) neemt? Begrijp jij dat hier ook uit?

(krijg ik geen collegakorting?)
Later is nu
Hebben jullie ook zo'n zin in pasen? Ik wel.

Ik ben er al helemaal klaar voor. Gister de eieren in de voortuin verstopt en de Mattheuspassion staat al een week elke dag op.

En de takkenbossen voor het paasvuur hadden we drie weken geleden al verzameld in de achtertuin. Helaas is dat een beetje misgegaan en nu hebben we geen schuurtje meer.

Maar die sfeer van pasen, daar kan toch niets tegenop?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Kerst 2014, daar verheug ik me pas op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven