mijn vriend heeft een rare seksgedachte

05-10-2012 15:38 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi

sinds kort heb ik een relatie met mn vriend ik ben gek op hem en hij ook op mij.

alleen op seksgebied vind ik hem raar als we vrijen vinden we het heerlijk maar tijdens het neuken roept hij dat ik een hoer ben en vuil, goedkoop. hij vind dit opwindend en het is voor hem een spel

hij zegt zelf dat hij het niet meent. ik voel me echt gekwest en vernedert. ik heb tegen hem gezegd dat ik dit niet leuk vind.

maar hij vind het heel belangrijk voor hem.

is dit normaal? ik heb dit nog nooit meegemaakt.

graag advies. bedankt
quote:berberia schreef op 05 oktober 2012 @ 15:44:

[...]

haha je een leuk idee inderdaad
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Bah, jullie zijn gewoon een stelletje vieze meiden.

Prettig week-end.
quote:Ster_ schreef op 05 oktober 2012 @ 15:57:

[...]

Hij is ook voor d'r vriend

Neehee, vrien!!

Das heel wat anders.
quote:Ster_ schreef op 05 oktober 2012 @ 16:05:

[...]

Of KhiaNeh, Ethel heeft de grootste scheur aller tijden en als je naar het nummer luistert, denk ik dat de jongeheer nooit meer gore taal uitkraamt.
Oh, ik zie dat mijn serieuze reactie beter niet geplaatst had kunnen worden. Weinig serieus aan dit topic.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Voorbinddildo voor en roepen: bukken smerige manhoer en hem dan keihard anaal nemen
quote:isabon schreef op 05 oktober 2012 @ 16:27:

Voorbinddildo voor en roepen: bukken smerige manhoer en hem dan keihard anaal nemenpfff. ja het is echt vrijdag middag... ook een prettig weekend gewenst!
Als hij het weer doet, reageren met "Je moeder!" of iets wat hij niet is. Als hij mager, blank en 166cm is, hard roepen "Grote, zwarte man met je rock-hard abbs!"
quote:vieroog schreef op 05 oktober 2012 @ 15:42:

Als dit nieuw voor je is kan ik me voorstellen dat je het eerst nog persoonlijk opneemt. Ik moest de eerste keer gewoon vreselijk lachen toen ik het hoorde. Volgens mij vond hij dat nog kwetsender dan mij hoer te noemen.

Mannen doen dat gewoon. Dat geeft ze een gevoel van macht. Laat ze lekker. Als ze klaar zijn moeten ze gewoon weer luisteren.

haha het is maar hoe je je wil laten behandelen...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Shit, heb ik de VrijMiBoTo gemist?
Iemand een cocktail?

Ik zou dat ook echt niet leuk vinden, Berberia. Als hij seks wil met een goedkope vuile hoer, gaat íe maar lekker naar het centraal station.

Ik vind het kinderachtig om terug te schelden, en het heeft geen zin, helemaal omdat hem dat toch niet kwetst. Maar je kunt wel iets anders zeggen wat de lust hem op dat moment ontneemt: dat de vuilnisbakken nog naar buiten moeten, of dat je morgen spruitjes wilt eten, dat zijn moeder nog heeft gebeld over het bovenlichtje bij de voordeur, weet ik het. Vuilbekken raakt hem niet, maar iets anders vast wel.

Maar ik denk dat het het beste is om hem gewoon te zeggen dat je geen seks meer met hem wilt als dit voor hem de enige manier is. Dat jij meer zelfrespect hebt dan je zulke dingen naar het hoofd te laten slingeren. Dat het lustontnemend voor je is. En danhem vervolgens ook afwijzen als hij seks wil.
quote:isabon schreef op 05 oktober 2012 @ 16:27:

Voorbinddildo voor en roepen: bukken smerige manhoer en hem dan keihard anaal nemenWhahahahahahhaaa
quote:Yvonne77 schreef op 05 oktober 2012 @ 17:35:

Iemand een cocktail?

[afbeelding]

Proost!
quote:-no-nick- schreef op 05 oktober 2012 @ 17:39:

[...]

[afbeelding]

Proost!
ber en ria uit Schotland? blurp...
Niets mis mee als je houd van hoerige taal maar wel als je een partner hebt die er spontaan van opdroogt.

Als jij dit niet leuk kan vinden en hij niet zonder kan dan wordt jullie sexleven lastig. Dus in hoeverre kunnen jullie elkaar hierin benaderen of vinden?

Kun jij het een plek geven? Kan hij ook (wel eens) zonder?

zo niet moet hij een partner vinden die het ook geil en opwindend vind en jij een vriend die jou die dingen in de oor fluisterd waar je wel tijdens de sex blij van wordt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Dirty talk is prima. Kan een keertje, of als beiden het leuk vinden dan vaker of zelf altijd.

Als duidelijk is dat het een deel van het spel is en jullie later weer gewoon met elkaar omgaan is er geen man overboord.

Als het echter een soort van eenzijdige dominantie is en ook buiten het bed gebeurt heb je een probleem. Verhoog gewoon de prijs - ben je tenminste een dure hoer
Als jij je hier niet fijn bij voelt gebeurt het niet, klaar. Kom nou zeg.quote:Ster_ schreef op 05 oktober 2012 @ 15:56:

[...]

Je hebt van zulke dingen:

[img]http://www.fantastik.it/images/Image/Ba ... %20Gag.jpg[/img]Ik hoor net naast me: ducttape is veel beter, zo'n ballgag gaat hij zo vies van kwijlen
quote:berberia schreef op 05 oktober 2012 @ 15:38:

hoi

sinds kort heb ik een relatie met mn vriend ik ben gek op hem en hij ook op mij.

alleen op seksgebied vind ik hem raar als we vrijen vinden we het heerlijk maar tijdens het neuken roept hij dat ik een hoer ben en vuil, goedkoop. hij vind dit opwindend en het is voor hem een spel

hij zegt zelf dat hij het niet meent. ik voel me echt gekwest en vernedert. ik heb tegen hem gezegd dat ik dit niet leuk vind.

maar hij vind het heel belangrijk voor hem.

is dit normaal? ik heb dit nog nooit meegemaakt.

graag advies. bedankt

Ik reken dit tot verbale SM of tot "dirty talk". Alleen toelaatbaar als de ander daarmee akkoord gaat. Hier is daar dus geen sprake van.

Dus eens met Doddie.
World of Warcraft: Legion
quote:doddie schreef op 05 oktober 2012 @ 18:11:

Niets mis mee als je houd van hoerige taal maar wel als je een partner hebt die er spontaan van opdroogt.

Als jij dit niet leuk kan vinden en hij niet zonder kan dan wordt jullie sexleven lastig. Dus in hoeverre kunnen jullie elkaar hierin benaderen of vinden?

Kun jij het een plek geven? Kan hij ook (wel eens) zonder?

zo niet moet hij een partner vinden die het ook geil en opwindend vind en jij een vriend die jou die dingen in de oor fluisterd waar je wel tijdens de sex blij van wordt. misschien moeten ze een keer wappen!!
moet je voor je eigen tip mij quoten waarbij?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Ster_ schreef op 05 oktober 2012 @ 15:40:

Raar is relatief, maar als jij er door gekwetst raakt zou dat reden genoeg moeten zijn om het niet te doen.+1, ik sluit mij hierbij aan
quote:manmetpotentie schreef op 05 oktober 2012 @ 18:18:

Dirty talk is prima. Kan een keertje, of als beiden het leuk vinden dan vaker of zelf altijd.

Als duidelijk is dat het een deel van het spel is en jullie later weer gewoon met elkaar omgaan is er geen man overboord.

Als het echter een soort van eenzijdige dominantie is en ook buiten het bed gebeurt heb je een probleem. Verhoog gewoon de prijs - ben je tenminste een dure hoer sluit ik mij ook bij aan (scheelt typen)
Niks is raar, alles mag. Maar als je met z´n tweetjes bent, moet het wel voor voor beiden leuk zijn.

Voor jou is het niet leuk en voor hém is het belangrijk??? Geef hem 3 tientjes en stuur hem naar de hoeren.

Zou voor mij in elk geval geen relatiemateriaal zijn. Sufkloot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven