Vrouw (27) verzuipt in emmer roze muurverf!!!
dinsdag 22 april 2008 om 14:36
Pfoe dat wordt moeilijk kiezen hoor... Schelyna is toch wel heel mooi, maar de klank van Kimberly en Sjofannie is echt schitterend. Lastige keus. Gelukkig hebben we nog even.
Op 13 mei krijg ik trouwens al een echo, spannend! Ik hoop echt zo dat er dan wat goeds te zien is, en niet zoals de vorige keer een lege vruchtzak. Maar mijn gevoel is verder nog steeds wel goed.
Op 13 mei krijg ik trouwens al een echo, spannend! Ik hoop echt zo dat er dan wat goeds te zien is, en niet zoals de vorige keer een lege vruchtzak. Maar mijn gevoel is verder nog steeds wel goed.
dinsdag 22 april 2008 om 21:45
woensdag 23 april 2008 om 17:18
Maar aan de andere kant: de vorige keer had ik ook weinig klachten en had ik dus die lege vruchtzak. Dus een beetje kwaaltjes vind ik helemaal niet erg, dat geeft mij toch een wat 'echter' gevoel!
Maar ja, onzeker maken heeft toch weinig zin. Je kan het toch niet meer veranderen. Gelukkig heb ik nog geen bloedverlies gehad, daar werd ik de vorige keer zo vreselijk zenuwachtig van!
Maar ja, onzeker maken heeft toch weinig zin. Je kan het toch niet meer veranderen. Gelukkig heb ik nog geen bloedverlies gehad, daar werd ik de vorige keer zo vreselijk zenuwachtig van!
woensdag 23 april 2008 om 20:10
Ach Ring, het is toch een kwestie van afwachten meisje, je kunt het niet beinvloeden
We duimen gewoon net zo hard voor jou als voor Yamuna!!
Viev; niet je mooie hippe auto in de prak rijden hoor, da''s zonde. En toch maar eens wat redbull gaan aanschaffen....
Verder heb ik nog altijd geen antwoord op de vraag; vinden jullie ook dat Schelyna klinkt als iets met beestjes en een enge ziekte?
We duimen gewoon net zo hard voor jou als voor Yamuna!!
Viev; niet je mooie hippe auto in de prak rijden hoor, da''s zonde. En toch maar eens wat redbull gaan aanschaffen....
Verder heb ik nog altijd geen antwoord op de vraag; vinden jullie ook dat Schelyna klinkt als iets met beestjes en een enge ziekte?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 24 april 2008 om 00:32
Het zegt allemaal niks Ring, wel of geen kwaaltjes, wel of geen bloed. Ik heb ook bloedverlies gehad, en Fido is er helemaal heel uitgekomen.
Probeer je niet naar te maken, komt goed!
Ik ben heelhuids thuis, en de auto ook. Hopen dat ik hem vrijdag ook heel houd, tijdens die lange rit naar het zuiden....
Ja Maar dat vinden wij ook (laat ik voor mezelf spreken viev..), dat van die naam. Maar zo klinkt Fido Candido ook, maar dat geeft toch niet?
Ladies Night was gezellig. En nu naar bed retteketet want ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Trusten!
Probeer je niet naar te maken, komt goed!
Ik ben heelhuids thuis, en de auto ook. Hopen dat ik hem vrijdag ook heel houd, tijdens die lange rit naar het zuiden....
Ja Maar dat vinden wij ook (laat ik voor mezelf spreken viev..), dat van die naam. Maar zo klinkt Fido Candido ook, maar dat geeft toch niet?
Ladies Night was gezellig. En nu naar bed retteketet want ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Trusten!
vrijdag 25 april 2008 om 19:53