Ongewenste seks?

05-10-2012 23:15 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-forummers,

ik zou het erg waarderen als jullie zouden meedenken over het volgende:

Ik ken een man met wie ik af en toe naar bed ga. Alles prima, we willen allebei geen vaste relatie (in ieder geval niet met elkaar) en weten wat we aan elkaar hebben.

Vannacht kwam hij onverwachts langs en ik was niet in de stemming. Moe, druk op werk, een beetje ziek, problemen in de familie enzovoorts. Ik heb hem wel gewoon binnen gelaten want ik verwachtte absoluut geen problemen maar heb wel meteen gezegd dat het hem vanavond niet ging worden. Vond hij prima, we zijn gewoon in bed gaan liggen en ik wilde rustig gaan slapen. Tot hij dus wel seksueel begon, strelen en dergelijke, en ik nogmaals zei geen zin te hebben, vanavond niet in ieder geval. Hier had hij echter geen boodschap aan en het eindigde ermee dat we het toch gedaan hebben, onder dwang van hem. Het ging heel snel, voor ik het wist was het voorbij. Ik heb wel tijdens de seks nogmaals gezegd dat ik niet wilde.

Ik ben nu erg in de war en weet niet wat ik moet denken. Heb hem zelf binnen gelaten in mijn huis maar ben wél duidelijk geweest over dat ik niet wilde. Maar ik ben wel vaker met hem naar bed geweest en ben niet gewond geraakt ofzo.
Nee is nee. Dit is gewoon verkrachting.
Nee is nee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Einde welke vorm van relatie dan ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Voor mij is dit verkrachting. Wettelijk ook denk ik.

Je hebt duidelijk aangeven niet te willen en hij heeft drang gebruikt.

Het lijkt me een verschrikkelijke ervaring zeg!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat bedoel je met "onder dwang" dat hij zo lang gezeurd heeft dat je het toch gedaan hebt of hij je gewoon met enig (al dan niet subtiel) geweld gedwongen heeft?
Ja, dit valt zeker onder verkrachting! Zou er niet te licht over denken en aangifte doen.
Wat een aso! Je bent duidelijk genoeg geweest lijkt me. In feite is het verkrachting, ook zonder een mes op je keel. Ik weet niet wat je ermee wil/moet.. Naar dat je er zo achterkomt wat voor vlees je in de kuip hebt..

Vriend begint ook weleens als ik gezegd had geen zin te hebben/moe te zijn, soms krijg ik dan alsnog zin. Soms niet en dan gaat hij lekker slapen.

Misschien hoopte hij dat je overstag ging?
Goh, wat zijn we eensgezind vandaag!
quote:Ruza schreef op 05 oktober 2012 @ 23:19:

Wat bedoel je met "onder dwang" dat hij zo lang gezeurd heeft dat je het toch gedaan hebt of hij je gewoon met enig (al dan niet subtiel) geweld gedwongen heeft?We lagen in bed, hij begon te strelen en ik zei dat ik niet wilde. Hij draaide zich bovenop mij en deed het toch. Hij is een kop groter en ruim 40 kilo zwaarder dan ik dus ik kon daar niet zoveel tegen doen maar heb wel gezegd dat ik écht niet wilde en dat hij moest stoppen. Ik werd tegen wil en dank toch enigszins vochtig (sorry voor de plastische omschrijving) en hij kwam klaar. Ik moest daarna heel hard huilen en hij is weg gegaan.
quote:EvyBlissy schreef op 05 oktober 2012 @ 23:18:

Het lijkt me een verschrikkelijke ervaring zeg! Dank je Evy
Dit valt absoluut onder verkrachting. Ik raad je aan om aangifte te doen bij de politie. Om het ook maar plastisch te zeggen; nu kunnen er nog sporen worden gevonden om de verkrachting aan te tonen. Zij kunnen je ook verwijzen naar slachtofferhulp voor psychologische hulp.

Veel sterkte!
Ongewenste seks is verkrachting. Je titel zegt het al. Heb je er met iemand over gesproken?
Wat een egoïstische eikel. Het wordt zo wel pijnlijk duidelijk hoe hij over jou denkt. Ik zou hem nu direct laten weten dat hij ernstig over je grenzen is heengegaan en dat je hem in elk geval niet meer wenst te zien. En ik zou me beraden over ventuele verdere stappen tegen hem.
Hoe wil je verder? Wat zegt je gevoel?

Kan je er met iemand over praten? Wil je er sowieso met iemand over praten? Wil je aangifte tegen hem doen?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:hellogoodbye333 schreef op 05 oktober 2012 @ 23:23:

[...]

We lagen in bed, hij begon te strelen en ik zei dat ik niet wilde. Hij draaide zich bovenop mij en deed het toch. Hij is een kop groter en ruim 40 kilo zwaarder dan ik dus ik kon daar niet zoveel tegen doen maar heb wel gezegd dat ik écht niet wilde en dat hij moest stoppen. Ik werd tegen wil en dank toch enigszins vochtig (sorry voor de plastische omschrijving) en hij kwam klaar. Ik moest daarna heel hard huilen en hij is weg gegaan.Absoluut verkrachting! Aangifte doen bij de politie en zorgen dat je zo veel mogelijk bij hem uit de buurt blijft. En je vrienden hem in elkaar laten timmeren.

quote:hellogoodbye333 schreef op 05 oktober 2012 @ 23:23:

[...]

We lagen in bed, hij begon te strelen en ik zei dat ik niet wilde. Hij draaide zich bovenop mij en deed het toch. Hij is een kop groter en ruim 40 kilo zwaarder dan ik dus ik kon daar niet zoveel tegen doen maar heb wel gezegd dat ik écht niet wilde en dat hij moest stoppen. Ik werd tegen wil en dank toch enigszins vochtig (sorry voor de plastische omschrijving) en hij kwam klaar. Ik moest daarna heel hard huilen en hij is weg gegaan.

Ach.. hele dikke knuf meid. Wat een hufter.

Jeetje, wat een asshole.

Ik zou meteen aangifte doen en het contact met hem voorgoed verbreken.

Heel veel sterkte gewenst!
En hij is gewoon weggegaan? Terwijl jij daar lag te huilen?

Ik hoop voor je dat je deze vent echt nooit meer je huis binnenlaat en nu klaar bent met hem. Ik zou aangifte doen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Dank voor alle knuffels, doet me echt goed.

Ik heb er met niemand over gepraat, durf dat ook niet zo goed en dacht: laat ik het op het Vivaforum delen (ik heb ook een andere nick maar daar schrijf ik al heel lang onder en wil niet herkend worden)
Om even de praktische trut uit te hangen, als je aangifte wilt doen, doe het dan snel. Hoe sneller je gaat, hoe meer kans er is om bewijsmateriaal 'veilig te stellen', hoe meer kans er is op een veroordeling.
quote:hellogoodbye333 schreef op 05 oktober 2012 @ 23:35:***Ga er zeker met iemand over praten, het is niet niks wat je hebt meegemaakt. En nog wel door iemand die je kent!
Zonder fysieke schade is er weinig bewijsmateriaal en vaak jouw woord tegen zijn woord.

Toch zou ik met de politie gaan praten, een melding kan namelijk nooit kwaad en wie weet zijn er al meerdere meldingen tegen deze man.
Die vent is een ongelooflijk botte hufter en wat hij gedaan heeft is verkrachting.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:thomaaas schreef op 05 oktober 2012 @ 23:36:

Om even de praktische trut uit te hangen, als je aangifte wilt doen, doe het dan snel. Hoe sneller je gaat, hoe meer kans er is om bewijsmateriaal 'veilig te stellen', hoe meer kans er is op een veroordeling.

Heb ik ook net aan gedacht thomaaas, maar ik heb daarna al lang onder de douche gestaan en in bad gelegen (het was niet deze nacht maar gisteren, van donderdag op vrijdag).

Wat betreft aangifte weet ik het niet. Er pleiten zoveel dingen tegen me. Ik heb hem zelf binnen gelaten, ben met hem in bed gaan liggen, heb vaker seks met hem gehad, heb verder geen verwondingen etc. Wordt een lastig verhaal neem ik aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven