psychiaters

zaterdag 6 oktober 2012 om 22:24
Oke nog meer info dan,ben erg moe en wilde liever niet naar een psychiater omdat dat zo zwaar klinkt.
Moeder van 3 en gewoon leven maar erg moe van alles dus ziek en dan naar de dokter vervolgens psych.
Ben gewoon bang voor het vervolg en die rotpillen,maar misschien is het wel allemaal beter zo .........
Moeder van 3 en gewoon leven maar erg moe van alles dus ziek en dan naar de dokter vervolgens psych.
Ben gewoon bang voor het vervolg en die rotpillen,maar misschien is het wel allemaal beter zo .........

zaterdag 6 oktober 2012 om 22:27
zaterdag 6 oktober 2012 om 22:28
Ik zelf persoonlijk vind pillen nooit echt een oplossing!
Daarbij, misschien raak je er wel verslaafd aan omdat je er zo goed bij voelt...
Zelf zou ik weer een afspraak maken bij de dokter en aangeven dat je zo je bedenkingen hebt bij die pillen en gewoon eigenlijk met iemand wilt praten!
Een mens vol proppen met die troep is als laatste optie vind ik...
Succes met alles en sterkte...
Daarbij, misschien raak je er wel verslaafd aan omdat je er zo goed bij voelt...
Zelf zou ik weer een afspraak maken bij de dokter en aangeven dat je zo je bedenkingen hebt bij die pillen en gewoon eigenlijk met iemand wilt praten!
Een mens vol proppen met die troep is als laatste optie vind ik...
Succes met alles en sterkte...
zaterdag 6 oktober 2012 om 22:28
Neem toch aan dat je nog een keer terug moet.... Een psychiater schrijft niet alleen medicijnen voor en stopt vervolgens de behandeling..... Hij/zij zal toch willen weten hoe het met je gaat na verloop van tijd en wat de medicatie doet....
Sterkte in ieder geval, is niet makkelijk, vooral als je nog een gezin hebt waar je voor zorgt...(alhoewel dat ook een pluspunt kan zijn...)
Sterkte in ieder geval, is niet makkelijk, vooral als je nog een gezin hebt waar je voor zorgt...(alhoewel dat ook een pluspunt kan zijn...)
zaterdag 6 oktober 2012 om 22:31

zondag 7 oktober 2012 om 00:09
quote:moemin schreef op 06 oktober 2012 @ 23:13:
ik zei toch psychiater lijkt me duidelijk.
ben al 20 keer geweest en ik krijg alleen pillen en verder nog niks.
vind het raar dat dat zo gaat en met een gezin moet je heel goed uitkijken niet opgenomen te worden.
moe=levensmoe
Sorry maar ik begrijp nog steeds niet helemaal wat de situatie is.
Hoe gingen die 20 keer dat je naar de psychiater ging?
En wat bedoel je met het stukje over opgenomen worden? Heeft je psych dat voorgesteld, en wil je dat niet in verband met je gezin?
Je kunt sowieso bij je huisarts of psychiater aangeven dat je vragen hebt of dat je ergens niet tevreden over bent.
ik zei toch psychiater lijkt me duidelijk.
vind het raar dat dat zo gaat en met een gezin moet je heel goed uitkijken niet opgenomen te worden.
moe=levensmoe
Sorry maar ik begrijp nog steeds niet helemaal wat de situatie is.
Hoe gingen die 20 keer dat je naar de psychiater ging?
En wat bedoel je met het stukje over opgenomen worden? Heeft je psych dat voorgesteld, en wil je dat niet in verband met je gezin?
Je kunt sowieso bij je huisarts of psychiater aangeven dat je vragen hebt of dat je ergens niet tevreden over bent.
This is an unacceptable timeline

zondag 7 oktober 2012 om 00:16
zondag 7 oktober 2012 om 00:21
quote:toetyfroety schreef op zondag 07 oktober 2012 00:16 Ga terug naar de huisarts, zie een andere psych te krijgen. Als je al 20 x geweest ben, gebruik je dan ook al 20 weken die medicatie?
Je hebt misschien wel andere medicijnen nodig, deze helpen dus niet. Antie depressie medicatie raak je niet aan verslaafd hoor, het is geen cocaïne! Het kan wel erg lastig zijn om eventueel met de antidepressiva te stoppen hoor.... Vaak ontwenningsverschijnselen en kans op een terugval..... Veel mensen vinden t eng om te stoppen met dit vooruitzicht....
Je hebt misschien wel andere medicijnen nodig, deze helpen dus niet. Antie depressie medicatie raak je niet aan verslaafd hoor, het is geen cocaïne! Het kan wel erg lastig zijn om eventueel met de antidepressiva te stoppen hoor.... Vaak ontwenningsverschijnselen en kans op een terugval..... Veel mensen vinden t eng om te stoppen met dit vooruitzicht....
zondag 7 oktober 2012 om 00:28
quote:moemin schreef op zaterdag 06 oktober 2012 23:13 ik zei toch psychiater lijkt me duidelijk.
moe=levensmoe
En wat doe je dan tijdens die 20x dat je terug geweest bent?
Heb je dan een gesprek met die psychiater?
Hij zal je waarschijnlijk vragen naar je medicatie, of je verbetering merkt enz...( maar volgens mij las ik dat je iets krijgt om rustiger te worden, dus geen antidepressiva)
Hoe gaat t met je gezin? Heb je kleine kids, krijgen zij er veel van mee of 'loop je gewoon door en is alles redelijk bij het oude'?
Een opname kan juist voor alle partijen helpen, maar is ook heel heftig.
Dat
moe=levensmoe
En wat doe je dan tijdens die 20x dat je terug geweest bent?
Heb je dan een gesprek met die psychiater?
Hij zal je waarschijnlijk vragen naar je medicatie, of je verbetering merkt enz...( maar volgens mij las ik dat je iets krijgt om rustiger te worden, dus geen antidepressiva)
Hoe gaat t met je gezin? Heb je kleine kids, krijgen zij er veel van mee of 'loop je gewoon door en is alles redelijk bij het oude'?
Een opname kan juist voor alle partijen helpen, maar is ook heel heftig.
Dat