Ik wil slapen!
zondag 7 oktober 2012 om 07:38
Ik ben vannacht ziek geworden. Dat ben ik eigenlijk zelden. Iets mis wat betreft maag/darmen waardoor ik krampen heb en misselijk ben. Hoopvol was ik in bed gedoken: dat alles maar over zou zijn als ik weer wakker werd. In slaap vallen was echt een crime: ik had het zo koud dat het pijn deed aan mijn huid, zelfs met een loeiende elektrische deken. Uiteindelijk wel wat weg gedommeld en op temperatuur gekomen, maar echt slapen lukt gewoon niet. En ik wil zo graag!
Nu vind ik mezelf Heul Erg Zielig. Iemand een tip? Het enige dat op kan bedenken is mijn vinger in mijn keel steken maar daar zie ik toch wel zo tegenop! En anders helpt een beetje aandacht misschien wel...
Nu vind ik mezelf Heul Erg Zielig. Iemand een tip? Het enige dat op kan bedenken is mijn vinger in mijn keel steken maar daar zie ik toch wel zo tegenop! En anders helpt een beetje aandacht misschien wel...

zondag 7 oktober 2012 om 07:44
Ah niet leuk! Ik ben ook zelden ziek maar als je dat wel een keer bent weet je weer hoe rot het is.
Idd vinger in je keel en kop thee met honing en verder een kwestie van uitzieken vrees ik.
Helpt het als ik zeg dat mijn nachtrust ook niet top was met 6 weken oude baby met nachtvoeding, kleuter die in z'n bed plaste en bij mij wilde liggen en man die pas om 4 uur naar bed ging want had een avondje weg?
Haha vast niet
beterschap'
Idd vinger in je keel en kop thee met honing en verder een kwestie van uitzieken vrees ik.
Helpt het als ik zeg dat mijn nachtrust ook niet top was met 6 weken oude baby met nachtvoeding, kleuter die in z'n bed plaste en bij mij wilde liggen en man die pas om 4 uur naar bed ging want had een avondje weg?
Haha vast niet

zondag 7 oktober 2012 om 07:48
Ja Kraaltje dat helpt. Jij hebt vast overdag geen tijd om bij te slapen. Arme jij!
Vinger in mijn keel steken als ik had gedronken vond ik nooit zo erg maar nu lijkt het me echt vreselijk. Als ik echt moest spugen zou het toch vanzelf wel komen?
Misschien val ik beneden op de bank in slaap, met de tv...
Vinger in mijn keel steken als ik had gedronken vond ik nooit zo erg maar nu lijkt het me echt vreselijk. Als ik echt moest spugen zou het toch vanzelf wel komen?
Misschien val ik beneden op de bank in slaap, met de tv...

zondag 7 oktober 2012 om 08:12
Gisteravond de cola-methode geprobeerd inderdaad. Maar goed, een bekend virusje dus. Dacht gisteravond eerst dat ik iets verkeerd had gegeten maar kon al niet bedenken wat dat dan zou moeten zijn geweest.
Joh, ik dacht altijd dat je in een (spreekwoordelijke) coma raakte bij ziek zijn. Stom dit zeg!
Ik heb me nu maar op de bank geïnstalleerd met thee en de tv. Jammer dat ik gister al alle opgenomen programma's heb gekeken!
Joh, ik dacht altijd dat je in een (spreekwoordelijke) coma raakte bij ziek zijn. Stom dit zeg!
Ik heb me nu maar op de bank geïnstalleerd met thee en de tv. Jammer dat ik gister al alle opgenomen programma's heb gekeken!

zondag 7 oktober 2012 om 08:19
zondag 7 oktober 2012 om 08:23
Hier hebben we ook allemaal dat virus gehad. Diegene die overgegeven hadden (geen vinger in de keel, maar wel even best gedaan met je hoofd boven de pot ) waren er in 1 dag vanaf. Degene die niet heeft overgegeven heeft 2 dagen diarree gehad. Dus mss toch een keer overgeven? Ben je er wel het snelst vanaf. En het luchtte zoooo op.
Maar het is heel ellendig. Ik heb medelijden met je, echt waar. Veel beterschap! Rooibosthee drinken wil ook weleens helpen.
Maar het is heel ellendig. Ik heb medelijden met je, echt waar. Veel beterschap! Rooibosthee drinken wil ook weleens helpen.
zondag 7 oktober 2012 om 08:25
zondag 7 oktober 2012 om 08:26
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 08:24:
Even een (gratis en voor niks omdat je ziek bent). Ziek zijn zuigt. Bel lekker je moeder en laat je in de watten leggen!
Jeeeee die had ik nodig!
Mijn moeder slaapt nog ben ik bang. Ik geef haar nog even de tijd. Arme moeders, hun taak houdt ook nooit op.
Even een (gratis en voor niks omdat je ziek bent). Ziek zijn zuigt. Bel lekker je moeder en laat je in de watten leggen!
Jeeeee die had ik nodig!
Mijn moeder slaapt nog ben ik bang. Ik geef haar nog even de tijd. Arme moeders, hun taak houdt ook nooit op.

zondag 7 oktober 2012 om 08:39
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 08:33:
Maar zijn er meer die niet kunnen slapen als ze ziek zijn? Dat is toch ráár, of niet?
Ik zou het juist raar vinden als je wél kunt slapen als je je beroerd voelt. De pijn/misselijkheid houdt je toch wakker?
Ik zou ook proberen te kotsen, al vrees ik dat dat bij 'n virusje weinig echt oplost, omdat het niet ligt aan wat er in je maag zit, maar misschien lucht 't wel op.
Maar zijn er meer die niet kunnen slapen als ze ziek zijn? Dat is toch ráár, of niet?
Ik zou het juist raar vinden als je wél kunt slapen als je je beroerd voelt. De pijn/misselijkheid houdt je toch wakker?
Ik zou ook proberen te kotsen, al vrees ik dat dat bij 'n virusje weinig echt oplost, omdat het niet ligt aan wat er in je maag zit, maar misschien lucht 't wel op.

zondag 7 oktober 2012 om 08:40
Ik ben woensdag begonnen met diarree. Vervolgens in de loop van donderdag een beetje verkouuden geworden en gisteren is opeens de pleuris uitgebroken en ben ik snipverkouden en heb een hele nare, piepende hoest. Als ik middenin een hoestbuin zit, krijg ik bijna geen adem, dan klink ik echt zwaar astmatisch.
Vannacht geen oog dicht gedaan, de hele nacht wakker worden van mijn eigen hoestbuien.
Vanochten dus om 5.00 uur maar opgestaan, om 6.00 uur de honden uitgelaten (die wisten niet wat ze overkwam, op zondag ochtend ) en ik zit nu maar wat te forummen. WC-rol naast me (papieren zakdoekjes zijn op) en kopje thee met honing. Man, wat voel ik me slecht.
Dus hier ook een lotgenoot Frizzy.
Vannacht geen oog dicht gedaan, de hele nacht wakker worden van mijn eigen hoestbuien.
Vanochten dus om 5.00 uur maar opgestaan, om 6.00 uur de honden uitgelaten (die wisten niet wat ze overkwam, op zondag ochtend ) en ik zit nu maar wat te forummen. WC-rol naast me (papieren zakdoekjes zijn op) en kopje thee met honing. Man, wat voel ik me slecht.
Dus hier ook een lotgenoot Frizzy.
zondag 7 oktober 2012 om 08:43
Oooooh Dramkabouter jij bent nog veel zieliger! Mijn neus begint nu ook dicht te zitten trouwens, maar ik hou gewoon vast aan de info die hier is gegeven: 24 uur. Vanavond gaat het over.
Hmmmm Elninjoo, ik heb zeker een verkeerd beeld van ziek zijn. Ik ben het ook echt nooit. Ik herinner me vooral exen die veranderden in een slapend en zwetend hoopje ellende.
Hmmmm Elninjoo, ik heb zeker een verkeerd beeld van ziek zijn. Ik ben het ook echt nooit. Ik herinner me vooral exen die veranderden in een slapend en zwetend hoopje ellende.

zondag 7 oktober 2012 om 08:47
quote:frizzy schreef op 07 oktober 2012 @ 08:43:
Mijn neus begint nu ook dicht te zitten trouwens, maar ik hou gewoon vast aan de info die hier is gegeven: 24 uur. Vanavond gaat het over. .Ik help het je hopen! Ik had woensdag alleen maar diarree, verder geen bij-verschijnselen, en dat was donderdag weer over. En toen begonnen de andere klachten op te spelen.....
Mijn neus begint nu ook dicht te zitten trouwens, maar ik hou gewoon vast aan de info die hier is gegeven: 24 uur. Vanavond gaat het over. .Ik help het je hopen! Ik had woensdag alleen maar diarree, verder geen bij-verschijnselen, en dat was donderdag weer over. En toen begonnen de andere klachten op te spelen.....
zondag 7 oktober 2012 om 08:48
Ik slaap altijd heel erg slecht als ik ziek ben (wat overigens ook zelden zo is). Maar ook als ik verkouden ben lig ik rustig de halve nacht wakker. Heel irritant want je zou juist denken dat je meer weerstand nodig hebt en dus slaap enzo. Ik zou geen vinger in je keel steken ,als er iets uitmoet komt dat vanzelf wel.
zondag 7 oktober 2012 om 08:57
quote:dramkabouter schreef op 07 oktober 2012 @ 08:47:
[...]
Ik help het je hopen! Ik had woensdag alleen maar diarree, verder geen bij-verschijnselen, en dat was donderdag weer over. En toen begonnen de andere klachten op te spelen.....
Jij bent de uitzondering op de regel. Toch toch toch?
Doe je straks nog een dutje?
[...]
Ik help het je hopen! Ik had woensdag alleen maar diarree, verder geen bij-verschijnselen, en dat was donderdag weer over. En toen begonnen de andere klachten op te spelen.....
Jij bent de uitzondering op de regel. Toch toch toch?
Doe je straks nog een dutje?
zondag 7 oktober 2012 om 09:00
quote:Tomatensoep schreef op 07 oktober 2012 @ 08:48:
Ik slaap altijd heel erg slecht als ik ziek ben (wat overigens ook zelden zo is). Maar ook als ik verkouden ben lig ik rustig de halve nacht wakker. Heel irritant want je zou juist denken dat je meer weerstand nodig hebt en dus slaap enzo. Ik zou geen vinger in je keel steken ,als er iets uitmoet komt dat vanzelf wel.Ik ga het ook gewoon niet doen. Volgens mij zou ik even later weer gewoon misselijk zijn.
Ik slaap altijd heel erg slecht als ik ziek ben (wat overigens ook zelden zo is). Maar ook als ik verkouden ben lig ik rustig de halve nacht wakker. Heel irritant want je zou juist denken dat je meer weerstand nodig hebt en dus slaap enzo. Ik zou geen vinger in je keel steken ,als er iets uitmoet komt dat vanzelf wel.Ik ga het ook gewoon niet doen. Volgens mij zou ik even later weer gewoon misselijk zijn.