Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb altijd als ze een boek heel erg aanraden, dat ik er maar niet in kan beginnen. Zo ben ik dus nog nooit toegekomen aan de bijbel. Te veel ophef over. Doorgeslagen Marketing, als je het mij vraagt.

Kunnen we hier ook geld inzamelen voor een kattenluikje voor Glorabora?

Later is nu
Dilemma, wij zijn het steeds zó eens, we zitten zó op één lijn.. zullen we samen een praktijk beginnen? Zetten we Leo in de stoel bij de deur (kan ze mooi de gordijnen af en toe opendoen) om mensen binnen te lokken. Ik zie het helemaal voor me!

Doe ik verder de PR voor jouw bureau en jij voor de mijne.. Jouw vestzak, mijn broekzak, zoiets.
Later is nu
En hoe precies lokt Leo mensen binnen? Door met mijn trombosekous te zwaaien?
Nee mallerd je laat ze struikelen over je stok, en dan haalt drambam met 'n toneelhaak ze zo hup jullie winkeltje in.

Djeez zo is Van der Valk ook ooit begonnen, mensen eten niet uit zichzelf appelmoes over de datum met een schimmelkers erop.
Ik wilde een heel postitief stuk voor voor OnzeNora gaan schrijven, maar wat foxtrot schrijft, dat kan natuurlijk ook. Veel effectiever, waarschijnlijk.
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 00:00:

[...]

Die was gratis want ik had in die Hamster-actie twee hugs voor de prijs van één flink ingeslagen.
quote:eleonora schreef op 07 oktober 2012 @ 06:43:

[...]

Wat vind je van 'Coach Inc.' Malieveld?

Kort, bondig, to the point en internationaal, zodat je makkelijk ook over de grens kunt gaan adviseren.NoroNoroLeo, dat gaat hem niet worden hoor, ik ben niet zo goed in buitenlands praten. Ik zoek meer een naam waar een beetje spiritualiteit vanaf straalt, niet dat ik dat ben, maar ik denk dat mijn doelgroep daar gevoelig voor is. 'Levenscoach de 7 klankschalen' ofzoiets.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:eleonora schreef op 07 oktober 2012 @ 06:51:

[...]

Als je vindt dat aan een kruis hangen voor een uur of zes (of negen, daar zijn de geleerden het niet over eens) en dan in een vochtige grot gaan liggen + wederopstaan en vervolgens door je eigen vrienden niet herkend worden 'goed aflopen' vindt, voorál afkijken!ach dat viel best mee, hij heeft nog van alles gedeclameerd toen hij aan zijn kruis hing
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 oktober 2012 @ 13:00:

[...]

ach dat viel best mee, hij heeft nog van alles gedeclameerd toen hij aan zijn kruis hingDat zegt niks, dat deden ze allemaal vroeger (denk: Hamlet).
Ik houd niet van declameres. Ik vind de beelden te snel, het licht te flikkerend en vooral het verhaal helemaal niets.
Later is nu
En daarbij onderbreken ze ook nog steeds m'n favoriete programma's. Tijdens een topuitzending van 'het spijt me' heb ik er echt geen boodschap aan dat de helft van de vrouwen aan 't lekken is.
Later is nu
Ik lees nou al in verschillende topics iets over het parodietopic, maar ik kan het niet vinden. Kunnen jullie me zeggen waar het staat plieieieieieiezzzz?
quote:wiezewo schreef op 07 oktober 2012 @ 16:12:

Ik lees nou al in verschillende topics iets over het parodietopic, maar ik kan het niet vinden. Kunnen jullie me zeggen waar het staat plieieieieieiezzzz?Nee natuurlijk niet, dat is alleen voor de oude lijken forumfossielen van het forum.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat topic is in het achterkamertje, loezewies. Daar zitten wij altijd alle topics/forummers af te zeiken. Lachuuuh!
Ga in therapie!
Ik heb dus weer wat bijgeleerd over de bijbel. Ik wist wel dat Jezus was opgehangen maar niet aan zijn kruis. Ik snap wel dat hij gereclameerd heeft.
Ga in therapie!
quote:dreamer schreef op 07 oktober 2012 @ 13:43:

Ik houd niet van declameres. Ik vind de beelden te snel, het licht te flikkerend en vooral het verhaal helemaal niets.Nee, hou ik ook niet van, van declamares. Het mag dan typisch Grieks zijn en gefrituurd, ik blijf het rubberig vinden smaken.
Hoi Sowieso

Welkom in het parodietopic.

van wie ben jij de parodie?
Mijn bulldog is vroeger een goudvis geweest.

Ik schaam me hier heel erg voor,
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 16:57:

Ik heb dus weer wat bijgeleerd over de bijbel. Ik wist wel dat Jezus was opgehangen maar niet aan zijn kruis. Ik snap wel dat hij gereclameerd heeft.Natuurlijk hing hij aan zijn kruis. Zijn Declamares schijnen met nagels te zijn vastgespijkerd aan een balk. Ik weet niet of er in de bijbal staat wat hij zei toen dat gebeurde
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 16:57:

Ik heb dus weer wat bijgeleerd over de bijbel. Ik wist wel dat Jezus was opgehangen maar niet aan zijn kruis. Ik snap wel dat hij gereclameerd heeft.Natuurlijk hing hij aan zijn kruis. Zijn Declamares schijnen met nagels te zijn vastgespijkerd aan een balk. Ik weet niet of er in de bijbal staat wat hij zei toen dat gebeurde
Benefactor, wat denk je van KOOTS! Met uitroepteken dus, dat op ingenieuze wijze in het logo wordt verwerkt.

350 euro graag, binnen 10 dagen te betalen.
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 oktober 2012 @ 21:47:

[...]

Natuurlijk hing hij aan zijn kruis. Zijn Declamares schijnen met nagels te zijn vastgespijkerd aan een balk. Ik weet niet of er in de bijbal staat wat hij zei toen dat gebeurde

ik gok;

AAAAUUUWWW!!!

G*DGLOEIENDE..
Later is nu
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 oktober 2012 @ 21:46:

Mijn bulldog is vroeger een goudvis geweest.

Ik schaam me hier heel erg voor,

kan ik me voorstellen.. als hij nou gewoon goudvis gebleven was, wist je wat je eraan had. Maar nu is het én een goudvis én een bulldog. Hoe benader je zo'n beest? Met snorkel?

En .. hoe vertel je het je vrienden!
Later is nu
quote:dreamer schreef op 07 oktober 2012 @ 21:57:

[...]

ik gok;

AAAAUUUWWW!!!

G*DGLOEIENDE..

Ik begrijp gewoon niet waarom dit allemaal zomaar mag. Ik post hier nauwelijks dingen die niet kunnen (slechts 2 keer ofzo) en anderen posten voortdurend dit soort dingen en dat mag allemaal zomaar.

Maar goed, terug ontopic maar weer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ja droebel, hoe weet jij eigenlijk dat die bulldog goudvis is geweest? Heeft ie je dat verteld? We weten allemaal dat reetindenatie niet bestaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven