Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoi getsie-derrie, lang niet gezien, had je een forumvakantie?
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 oktober 2012 @ 22:02:

Hoi getsie-derrie, lang niet gezien, had je een forumvakantie?

Nou nee, ik heb per ongeluk een keer georgasmeerd, en ben me zo kapotgeschrokken dat ik even een time out moest nemen. Maar het gaat weer hoor, dank zij een EMDR behandeling.

dank voor de belangstelling.

Terug ontopic maar weer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
goh, wat een ontwikkelingen...
Ik heb vast een opzetje voor een site gemaakt: www.koots.nl

(Life imitating art )
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 oktober 2012 @ 22:06:

goh, wat een ontwikkelingen...Valt wel mee hoor, het moet haast wel in mijn slaap gebeurd zijn.
Wat is precies je probleem, BTW? Krijg je je buldog niet uit de kom? Vreet hij zich te barsten? Blijft hij steken in de wc-afvoer?

Graag wat meer details, anders kunnen we je niet helpen.
Ga in therapie!
quote:very__cherry schreef op 07 oktober 2012 @ 22:00:

[...]

Ik begrijp gewoon niet waarom dit allemaal zomaar mag. Ik post hier nauwelijks dingen die niet kunnen (slechts 2 keer ofzo) en anderen posten voortdurend dit soort dingen en dat mag allemaal zomaar.

Maar goed, terug ontopic maar weer.Ik heb al lang gestafd. Vind het ook niet kunnen.
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 22:13:

Wat is precies je probleem, BTW? Krijg je je buldog niet uit de kom? Vreet hij zich te barsten? Blijft hij steken in de wc-afvoer?

Graag wat meer details, anders kunnen we je niet helpen.Hij heeft nog schubben op sommige - genante - plekken. En hij is bang van katten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eleonora schreef op 07 oktober 2012 @ 22:14:

[...]

Ik heb al lang gestafd. Vind het ook niet kunnen.Dank je wel. Denk je dat we nog meer mensen gemobiliseerd krijgen om te staffen? Ik Whatsapp je wel even.
Ik had een keer een goudvis die vroeger een koe was geweest. elke keer als het beestje gescheten had kon ik de kom verschonen
Mercie-chérie, vertel eens over je origami. Ik oefen hier al heel lang op maar het is me nog nooit gelukt. Kun je uitleggen hoe je het doet? Graag met een foto van je vochtige grot.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 22:19:

Mercie-chérie, vertel eens over je origami. Ik oefen hier al heel lang opmaat het is me nog nooit gelukt.Je moet ook niet op maat oefenen, je moet met maten oefenen.
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 22:09:

Ik heb vast een opzetje voor een site gemaakt: www.koots.nl

(Life imitating art )Je bent geweldig Triobootje. Maar wat gaat me dit nou weer kosten?
Stressed is just desserts spelled backwards
3 ruggen voor jou, Malefidubbeltje.
Ga in therapie!
Met hoeveel maten, c.c.? En ik moet het dus in mijn slaap doen? Ik slaap momenteel (ik slaapforum tegenwoordig) dus kun jij een paar maten langs sturen? Of is dat te kort dag? Ik zit best wel omhoog namelijk.
Ga in therapie!
Één woord c.c.: wauw.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 22:45:

3 ruggen voor jou, Malefidubbeltje.

deze telt voor 3 Budiootje
quote:dubiootje schreef op 08 oktober 2012 @ 07:32:

Één woord c.c.: wauw.

Dus ze zijn gearriveerd, dus?

Ik had alleen nog maar Railrunner kaartjes namelijk.
OGM, ik heb toch geen zedendelict gepleegd vannacht, Cherie_Blairie?

MarieVanGogh, weer stout geweest, zie ik? Ik zou maar even wegblijven van dit topic, anders kom je nooit aan de 200 normale postings die nodig zijn om weer een plaatjesplakvergunning aan te vragen. Je kent de regel, hè:

Ga in therapie!
O, ik moet nog even wat aan jullie kwijt, weet je nog waar we het laatst over hadden? Op onze Facebook pagina waar alleen maar ons soort mag komen, die pagina weetjewel. Daar heb ik net weer even iets neergezet, over waar we het laatst over hadden. Ik heb jullie ook allemaal gesmst en gemaild, maar dan weten jullie dat je daar even heen moet.
Ik heb je op 3 oktober daarover gepingd, Maal.
Ga in therapie!
Dat jullie me hier staffe, oké, maar dean ook gelijk uit de pinggroep gooien, dat doet toch wel pijn
Later is nu
quote:Maleficent schreef op 07 oktober 2012 @ 16:43:

[...]

Nee natuurlijk niet, dat is alleen voor de oude lijken forumfossielen van het forum.Jemig Mallie! Herken je me soms niet meer of zo? Na al die nickchanges is het wat lastig maar ik ben gewoon Meds! Beetje lastig omdat iemand anders mijn oude avatar heeft ingepikt maar het leek me wel duidelijk toch?
Trouwens ik weet uit betrouwbare bron dat die ene die mijn oude avatar heeft BGB is. Ben er nog niet helemaal achter wie er nu achter de BGB-nick zit. Weet jij dat?
jongens, we mogen elkaar niet meer noemen (zie modtopic) daarom lijkt het me goed als we elkaar gaan nummeren.

Ik - nr. 1

Beoflapora - 2

Paraplupliootje - 3

Mal-en-ineefficient - 4

Drabje - 5

Vellie-Benie - 6

SchijtgewoonBianca - 7

Ookzowaus - 8

wie ben ik vergeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven