Topic parodie deel twee.
zondag 7 oktober 2012 om 22:04
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 oktober 2012 @ 22:02:
Hoi getsie-derrie, lang niet gezien, had je een forumvakantie?
Nou nee, ik heb per ongeluk een keer georgasmeerd, en ben me zo kapotgeschrokken dat ik even een time out moest nemen. Maar het gaat weer hoor, dank zij een EMDR behandeling.
dank voor de belangstelling.
Terug ontopic maar weer.
Hoi getsie-derrie, lang niet gezien, had je een forumvakantie?
Nou nee, ik heb per ongeluk een keer georgasmeerd, en ben me zo kapotgeschrokken dat ik even een time out moest nemen. Maar het gaat weer hoor, dank zij een EMDR behandeling.
dank voor de belangstelling.
Terug ontopic maar weer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 7 oktober 2012 om 22:09
zondag 7 oktober 2012 om 22:14
quote:very__cherry schreef op 07 oktober 2012 @ 22:00:
[...]
Ik begrijp gewoon niet waarom dit allemaal zomaar mag. Ik post hier nauwelijks dingen die niet kunnen (slechts 2 keer ofzo) en anderen posten voortdurend dit soort dingen en dat mag allemaal zomaar.
Maar goed, terug ontopic maar weer.Ik heb al lang gestafd. Vind het ook niet kunnen.
[...]
Ik begrijp gewoon niet waarom dit allemaal zomaar mag. Ik post hier nauwelijks dingen die niet kunnen (slechts 2 keer ofzo) en anderen posten voortdurend dit soort dingen en dat mag allemaal zomaar.
Maar goed, terug ontopic maar weer.Ik heb al lang gestafd. Vind het ook niet kunnen.
zondag 7 oktober 2012 om 22:16
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 22:13:
Wat is precies je probleem, BTW? Krijg je je buldog niet uit de kom? Vreet hij zich te barsten? Blijft hij steken in de wc-afvoer?
Graag wat meer details, anders kunnen we je niet helpen.Hij heeft nog schubben op sommige - genante - plekken. En hij is bang van katten.
Wat is precies je probleem, BTW? Krijg je je buldog niet uit de kom? Vreet hij zich te barsten? Blijft hij steken in de wc-afvoer?
Graag wat meer details, anders kunnen we je niet helpen.Hij heeft nog schubben op sommige - genante - plekken. En hij is bang van katten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 7 oktober 2012 om 22:18
zondag 7 oktober 2012 om 22:22
zondag 7 oktober 2012 om 22:40
quote:dubiootje schreef op 07 oktober 2012 @ 22:09:
Ik heb vast een opzetje voor een site gemaakt: www.koots.nl
(Life imitating art )Je bent geweldig Triobootje. Maar wat gaat me dit nou weer kosten?
Ik heb vast een opzetje voor een site gemaakt: www.koots.nl
(Life imitating art )Je bent geweldig Triobootje. Maar wat gaat me dit nou weer kosten?
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 8 oktober 2012 om 12:06
OGM, ik heb toch geen zedendelict gepleegd vannacht, Cherie_Blairie?
MarieVanGogh, weer stout geweest, zie ik? Ik zou maar even wegblijven van dit topic, anders kom je nooit aan de 200 normale postings die nodig zijn om weer een plaatjesplakvergunning aan te vragen. Je kent de regel, hè:
MarieVanGogh, weer stout geweest, zie ik? Ik zou maar even wegblijven van dit topic, anders kom je nooit aan de 200 normale postings die nodig zijn om weer een plaatjesplakvergunning aan te vragen. Je kent de regel, hè:
Ga in therapie!
maandag 8 oktober 2012 om 14:05
O, ik moet nog even wat aan jullie kwijt, weet je nog waar we het laatst over hadden? Op onze Facebook pagina waar alleen maar ons soort mag komen, die pagina weetjewel. Daar heb ik net weer even iets neergezet, over waar we het laatst over hadden. Ik heb jullie ook allemaal gesmst en gemaild, maar dan weten jullie dat je daar even heen moet.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 8 oktober 2012 om 18:19
quote:Maleficent schreef op 07 oktober 2012 @ 16:43:
[...]
Nee natuurlijk niet, dat is alleen voor de oude lijken forumfossielen van het forum.Jemig Mallie! Herken je me soms niet meer of zo? Na al die nickchanges is het wat lastig maar ik ben gewoon Meds! Beetje lastig omdat iemand anders mijn oude avatar heeft ingepikt maar het leek me wel duidelijk toch?
[...]
Nee natuurlijk niet, dat is alleen voor de oude lijken forumfossielen van het forum.Jemig Mallie! Herken je me soms niet meer of zo? Na al die nickchanges is het wat lastig maar ik ben gewoon Meds! Beetje lastig omdat iemand anders mijn oude avatar heeft ingepikt maar het leek me wel duidelijk toch?