FBTO verzekering
zondag 7 oktober 2012 om 22:58
maandag 8 oktober 2012 om 09:48
Ik vind het goed werken met de modules. Ik heb bij het begin van het jaar de tandarts aangezet. Toen we geweest waren en de max vergoeding bijna opgebruikt was gewoon zonder problemen de module weer uitgezet.
Je moet bij sommige modules wel rekening houden met een wachttijd als je die niet gelijk bij het begin van het jaar afsluit.
Ik heb trouwens wel al twee keer gehad dat rekeningen kwijtraken die je emailt. Na contact met de klantenservice wordt dit gelijk opgelost maar toch vreemd.
Je moet bij sommige modules wel rekening houden met een wachttijd als je die niet gelijk bij het begin van het jaar afsluit.
Ik heb trouwens wel al twee keer gehad dat rekeningen kwijtraken die je emailt. Na contact met de klantenservice wordt dit gelijk opgelost maar toch vreemd.
maandag 8 oktober 2012 om 15:25
Werkt perfect!
Ik ga deze maand op vakantie dus heb de buitenlanddekking voor een maandje aanstaan.
Als ik half jaarlijkse controle moet bij de tandarts dan zet ik de tandartsmodule een maandje aan etc.
Wachttijden zitten volgens mij eigenlijk alleen op bruggen/kronen en fysiotherapie.
Ik ben zo hartstikke goedkoop verzekerd!
Ik ga deze maand op vakantie dus heb de buitenlanddekking voor een maandje aanstaan.
Als ik half jaarlijkse controle moet bij de tandarts dan zet ik de tandartsmodule een maandje aan etc.
Wachttijden zitten volgens mij eigenlijk alleen op bruggen/kronen en fysiotherapie.
Ik ben zo hartstikke goedkoop verzekerd!
maandag 8 oktober 2012 om 16:57
Wij zitten met alles bij FBTO. Zijn erg tevreden. Ze betalen snel uit. Enige minpunt vind ik dat het best onoverzichtelijk is met bv de gedeclareerde rekeningen voor de zorg, maar dat vind ik bij elke verzekering.
Aan en uitzetten van de modules moet je opletten want bij veel modules geldt een wachttijd van een half jaar.
Aan en uitzetten van de modules moet je opletten want bij veel modules geldt een wachttijd van een half jaar.