Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Marels! Of het dan nog lekker is als het aankomt is een tweede

Nee joh voor die 3 opsturen vind ik zonde van je geld. Drinken jullie DE dingen? Zo ja gewoon opsparen en tzt nog een keer opsturen en zo nee.. Eeh.. In de fik steken en denken aan ex/schoonloeder/nare collega?
Marels, maar als je iemand kent die een INGrekening heeft kan die ze toch ook voor je kopen met korting. Ik heb ook van die rentepunten waar ik vaak niks mee doe, dus ik wil het ook wel doen, maar als je iemand kent in je omgeving is misschien makkelijker (en goedkoper, want geen verzendkosten voor de kaartjes).
quote:Marels schreef op 05 oktober 2012 @ 19:47:

Hebben jullie (Flower, Newnick en nog een paar) de afgelopen paar dagen mijn mailtjes gehad? Ik krijg om de één of andere reden van niemand mailtjes. Dus óf jullie negeren me allemaal, of mijn mails, of jullie antwoorden komen niet door Ik hoop dat ik je blij kan maken hoor, heb je weer een mail teruggestuurd!
Ik kwam nog wat tegen met opruimen:

Soort kandelaar met kleine ronde kaarsjes:

Opberger voor op de kinderkamer:

en wc-verkleiners:

Zijn niet gebruikt; ze vertikten het om er op te zitten.
ik heb ook nog krabpakjes (romper en broekjes) van elk 3.

Als uw kindje last heeft van eczeem, en hierdoor veel aan het krabben is en slecht slaapt, dan zijn deze pakken een uitkomst. Doordat hun handjes in een soort van wantjes zitten kunnen ze wel krabben maar zal de huid niet opengaan of geïrriteerd raken. De naden van deze pakken zitten aan de buitenzijde zodat alles wat op de huid komt zacht en glad is.

de pakjes zijn gemaakt van zijde en hebben een veel fijnere structuur dan katoen, waardoor de huid minder snel geirriteerd raakt.

Ik denk dat de pakjes geschikt zijn voor een 2 à 3 jarige.
[
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 20-10-2012 14:05
Reden: update verderop
% gewijzigd
Soley, heb je de slippertjes nog? Wij gaan nog naar de zon volgende maand en ze zouden zoonlief waarschijnlijk goed passen (de 22/23 van de decathlon waren veels te groot in ieder geval). Vivabiebel at hotmail dot com.
quote:bird73 schreef op 07 oktober 2012 @ 10:29:

en wc-verkleiners:

[afbeelding]

Zijn niet gebruikt; ze vertikten het om er op te zitten.Woon je in de regio 036 of Z-Limburg?
Ben ook weer even terug.

Mijn aanbieding van een paar weggeeftopics terug staat nog steeds, komt morgen ook weer even terug, want ik zie een boel nieuwe namen.

En dan nog de vraag of iemand zo heel toevallig een Mega Mindy dekbedovertrek met kussensloop kwijt wil voor mijn dochter, want ben de uitzet van ons nieuwe huisje aan het bij elkaar zoeken. Of misschien een betrouwbare, redelijk goedkope webshop weet? Studio 100 is me te duur en ik vind webshops eng, vooral als ik van te voren wil betalen. Met Marktplaats ben ik ook al bezig.
]update verderop
quote:isa33 schreef op 07 oktober 2012 @ 18:21:

[...]

Woon je in de regio 036 of Z-Limburg?

Geen idee wat regio 036 is, maar ik woon bij Deventer (overijssel).

Ik vrees dat we nogal bij elkaar uit de buurt wonen.
Goedemorgen.

Ik heb nog in de aanbieding een rode 2-zitsbank.

Is in goede staat.

Wij doen hem weg omdat we er geen geschikte plaats voor hebben.

Als iemand interesse heeft wil ik wel een foto maken en mailen of hier neerzetten.

De bank kan worden opgehaald in omgeving Zaandam.

Mail: viva_flower_ @ live.nl
quote:bird73 schreef op 08 oktober 2012 @ 08:52:

[...]

Geen idee wat regio 036 is, maar ik woon bij Deventer (overijssel).

Ik vrees dat we nogal bij elkaar uit de buurt wonen.Oh wat jammer!
quote:Biebeltje schreef op 07 oktober 2012 @ 17:30:

Soley, heb je de slippertjes nog? Wij gaan nog naar de zon volgende maand en ze zouden zoonlief waarschijnlijk goed passen (de 22/23 van de decathlon waren veels te groot in ieder geval). Vivabiebel at hotmail dot com.Je hebt mail!
@Marels

http://www.optimel.nl/product/6960/wicked

Als hier een datum/prijs bij is waar je mee kunt leven, laat het me weten, dan krijg je de optimeleuro's van mij. Heb er ontzettend veel en er zitten nooit echt grote dingen bij dus kan ze wel missen. Mail me dan maar even, ben op het moment heel druk met studie/werk dus kan niet elke dag meelezen. Gebruikersnaam@live.nl
quote:sanne_88 schreef op 06 oktober 2012 @ 12:29:

Hallo!

Ik heb ook iets in de aanbieding voor jullie: Een Sauna Entree bon voor 1 persoon bij Thermen Bussloo.

Deze heb ik gekregen toen ik meedeed met de dam-tot-damloop maar het is voor mij iets te ver reizen en ik houd niet heel erg van de sauna. Ik wilde hem eigenlijk weggooien en toen moest ik ineens aan dit topic denken. Ik lees hier weleens mee maar heb eigenlijk nog nooit gereageerd, maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk!

De bon is geldig op maandag t/m donderdag en tot 1 jaar na uitgifte (wat inhoud dat hij nog tot 13-9-2013 geldig is). Het is voor een hele dag, op de site zag ik dat dit normaal ¤ 31,50 kost. Reserveren is noodzakelijk en de bon is niet geldig op officiële feestdagen of vakanties. Hij is ook niet geldig icm andere acties of arrangementen. Zie de website www.thermenbussloo.nl voor meer informatie.

Ik zou er graag iemand blij mee maken die goedkoop een dagje naar de sauna wil! Wil je de bon hebben, reageer dan even op dit bericht met je mailadres erbij, dan stuur ik je even een mailtje en kun je mij per mail je adresgegevens sturen.

Ik hoor het wel of er interesse is ;)Sanne_88, heb je het kaartje voor Bussloo nog? Ik hou van de sauna en woon redelijk dichtbij. Je zou mij er erg blij mee maken! Je kunt me mailen op dixie_chick @ live punt nl
Ook ik heb nog steeds een bergje kleding te geef. Wel wat kleinere maten, grootste is een jurk maat 42.

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
Ik heb een code om 2 maanden gratis eredivisie live te kijken.
quote:bankje schreef op 09 oktober 2012 @ 11:52:

Ik heb een code om 2 maanden gratis eredivisie live te kijken.

Oh ik las "Ik heb een condoom..." whahaha, wat erg...

Soley, ik ga je zo terug mailen.
Van de postcodeloterij heb ik een bon liggen voor gratis entree voor Duinrell voor 4 personen. Geldig tot 1 november.

Wie wil???
quote:rara70 schreef op 09 oktober 2012 @ 14:40:

Van de postcodeloterij heb ik een bon liggen voor gratis entree voor Duinrell voor 4 personen. Geldig tot 1 november.

Wie wil???Als je er vanaf wil, dan wil ik mij wel opofferen ;)
quote:bankje schreef op 09 oktober 2012 @ 11:52:

Ik heb een code om 2 maanden gratis eredivisie live te kijken.Hier zit man over mijn schouder mee te kijken en die heeft wel interesse . Mocht je de code nog hebben tenminste.
@rara70 mocht broodtrommel ervan afzien, dan hou ik me graag aanbevolen
Ik heb nog 220 Optimel euro's. Ik doe er niks mee. Is er iemand die er nog wel iets mee kan (dus waar ik eventueel nog iets voor kan bestellen met de Optimel euro's). Mocht er niemand zijn die ik er nog blij mee kan maken, dan sluit ik mijn account gewoon af zonder de euro's te gebruiken.
@bird mail me maar op: catootje1 apedinges aol.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven