Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
dinsdag 2 oktober 2012 om 21:29
quote:Essie78 schreef op 02 oktober 2012 @ 18:46:
[...]
Haha, daar lijkt het inderdaad wat op! Nee, het ging om het boek 'de verdwenen Jozef' die Watervrouw graag van mij over wilde nemen. We wonen totáál niet bij elkaar in de buurt, maar bleken op dezelfde dag in dezelfde stad (ook weer heel ergens anders) te gaan zijn. En vlak nadat ik had besloten om die dag naar een bepaald museum te gaan, kreeg ik een mail van haar dat zij daar die dag ook heen zou gaan! Heel toevallig allemaal.
Watervrouw kan in ieder geval weer lekker lezen nu.
Mika's boeken had ik nog lang niet uit, maar ga nu eerst eens ontdekken hoe het met die Jozef zit
Ik was vooral voor de tijdelijke tentoonstelling en de docuzaal. Zal nooit weten of ik je gezien heb
http://www.bookcrossing.nl/ is weer een andere sport, ben dan toch bang dat een boek in een papierbak verdwijnt, hoewel ik wel eens boeken in de Metrokrantenbak of onderaan een stationsroltrap heb gevonden, meegenomen en weer 'losgelaten'.
[...]
Haha, daar lijkt het inderdaad wat op! Nee, het ging om het boek 'de verdwenen Jozef' die Watervrouw graag van mij over wilde nemen. We wonen totáál niet bij elkaar in de buurt, maar bleken op dezelfde dag in dezelfde stad (ook weer heel ergens anders) te gaan zijn. En vlak nadat ik had besloten om die dag naar een bepaald museum te gaan, kreeg ik een mail van haar dat zij daar die dag ook heen zou gaan! Heel toevallig allemaal.
Watervrouw kan in ieder geval weer lekker lezen nu.
Mika's boeken had ik nog lang niet uit, maar ga nu eerst eens ontdekken hoe het met die Jozef zit
Ik was vooral voor de tijdelijke tentoonstelling en de docuzaal. Zal nooit weten of ik je gezien heb
http://www.bookcrossing.nl/ is weer een andere sport, ben dan toch bang dat een boek in een papierbak verdwijnt, hoewel ik wel eens boeken in de Metrokrantenbak of onderaan een stationsroltrap heb gevonden, meegenomen en weer 'losgelaten'.
woensdag 3 oktober 2012 om 14:45
Ik was even dit topic een beetje uit het oog verloren.
Iemand had interessen in de sieraden die ik een tijdje terug hier had neergezet. Als diegene me even haar adres mailt kan ik ze op sturen.
Misschien heb ik nog iets aan te bieden. We gaan nog even bedenken of we het gratis en dus bijvoorbeeld hier weg willen geven of toch liever willen verkopen.
Het gaat om een rode 2 zitsbank. Ophalen zou dan in regio 075 zijn.
Bij interesse mag je het al aangeven. Ik kom er op terug of het echt gratis weg mag.
Mail: Viva_flower_ @live.nl
Iemand had interessen in de sieraden die ik een tijdje terug hier had neergezet. Als diegene me even haar adres mailt kan ik ze op sturen.
Misschien heb ik nog iets aan te bieden. We gaan nog even bedenken of we het gratis en dus bijvoorbeeld hier weg willen geven of toch liever willen verkopen.
Bij interesse mag je het al aangeven. Ik kom er op terug of het echt gratis weg mag.
woensdag 3 oktober 2012 om 17:31
Isa, de laarsjes zijn binnen! Man heeft ze vanmiddag opgehaald, ze zijn leuk! Nog ruim, maar dat duurt niet lang meer. Dankjewel!
Ik heb nog een paar sandaaltjes en slippertjes, sandalen zijn maatje 20, slippers maat 19/20. Met dit weer is het wat vroeg om aan de volgende zomer te denken, maar ach....
Wie wil? soleyviva @ gmail . com
Ik heb nog een paar sandaaltjes en slippertjes, sandalen zijn maatje 20, slippers maat 19/20. Met dit weer is het wat vroeg om aan de volgende zomer te denken, maar ach....
Wie wil? soleyviva @ gmail . com
woensdag 3 oktober 2012 om 18:49
Watervrouw2: heb je de bon van de pannekoekenboot nog? Zoja, mag ik die misschien overnemen? Je kunt me mailen:
x_angela1993@hotmail.com
x_angela1993@hotmail.com
woensdag 3 oktober 2012 om 18:51
quote:_flower_ schreef op 03 oktober 2012 @ 14:45:
Dat was ik Blommetje. Ik ben een beetje vergeetachtig
Wil jij mijn koppies en schoteltjes nog hebben?
Dat was ik Blommetje. Ik ben een beetje vergeetachtig
Wil jij mijn koppies en schoteltjes nog hebben?
668, the neighbour of the Beast
woensdag 3 oktober 2012 om 18:52
quote:marmul schreef op 02 oktober 2012 @ 09:47:
ik heb nog wat jurkjes en tuniekjes maat 48 liggen. Iemand intresse?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Maak me gek!!
Wil je me mailen op marelsmarels@gmail.com? Of heb jij een mailadres?
ik heb nog wat jurkjes en tuniekjes maat 48 liggen. Iemand intresse?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Maak me gek!!
Wil je me mailen op marelsmarels@gmail.com? Of heb jij een mailadres?
woensdag 3 oktober 2012 om 18:55
Ik heb nog een grote maat riem, kan zeker tot maat 54 ofzo, 56 zelfs ook wel denk ik. Ik moet heb goed ver aansnoeren en ik heb maat 48/50.
Een groene sjaal, hier links op de foto:
Kattenhalsbandje:
Verder; een kattentuigje, nieuw.
Een setje van drie jeu-de-boule ballen met een klein houten balletje.
En zat andere prullen wat ik zo niet weet
Een groene sjaal, hier links op de foto:
Kattenhalsbandje:
Verder; een kattentuigje, nieuw.
Een setje van drie jeu-de-boule ballen met een klein houten balletje.
En zat andere prullen wat ik zo niet weet
woensdag 3 oktober 2012 om 20:39
quote:bird73 schreef op 24 september 2012 @ 17:07:
[...]
weer even laten zien wat ik nog te geef heb.
Verder heb ik ook nog 4 placemates met groene appels erop en een snijplank (van glas) die ook een afbeelding heeft van groene appels.
[afbeelding]
[afbeelding]Nog te geef een groot oranje kussen (lekker pluizig)
zwangerschapstuniek/jurk mt L
ketting (1 steentje mist; is wel zwaar)
[...]
weer even laten zien wat ik nog te geef heb.
Verder heb ik ook nog 4 placemates met groene appels erop en een snijplank (van glas) die ook een afbeelding heeft van groene appels.
[afbeelding]
[afbeelding]Nog te geef een groot oranje kussen (lekker pluizig)
zwangerschapstuniek/jurk mt L
ketting (1 steentje mist; is wel zwaar)
woensdag 3 oktober 2012 om 20:53
quote:Marels schreef op 03 oktober 2012 @ 18:55:
Ik heb nog een grote maat riem, kan zeker tot maat 54 ofzo, 56 zelfs ook wel denk ik. Ik moet heb goed ver aansnoeren en ik heb maat 48/50.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-FUPSH7AL-D.jpg[/img]
Ik heb je jas doorgegeven aan een vriendin (we gokken dat het 52 was ipv de 48 die op het kaartje vermeld stond), zal haar de riem eens showen
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-FUPSH7AL-D.jpg[/img]
Ik heb je jas doorgegeven aan een vriendin (we gokken dat het 52 was ipv de 48 die op het kaartje vermeld stond), zal haar de riem eens showen
woensdag 3 oktober 2012 om 21:12
Dames, er zou een breekbaar pakketje van Zeeland (omgeving Bergen op Zoom, Goes) richting Zaandam moeten.
Is er iemand die die route regelmatig doet? Of een stuk van de route?
Kunnen we een koeriersdienstje fiksen of wordt dat moeilijk?
Ik moet morgen alvast naar Tilburg. Helpt dat?
Is er iemand die die route regelmatig doet? Of een stuk van de route?
Kunnen we een koeriersdienstje fiksen of wordt dat moeilijk?
Ik moet morgen alvast naar Tilburg. Helpt dat?
woensdag 3 oktober 2012 om 22:11
Hai allemaal!
Ben even een tijdje niet online geweest, maar kom weer even gezellig kijken!
Marels, ik heb je theepot ontvangen! Ik had je al gemaild maar ik denk; ik zeg het hier ook nog even!
Ben er blij mee, kan ik eindelijk mijn theebloemen showen! Haha!
Ik heb zelf nog te geef:
Tas:
http://imageshack.us/photo/my-images/339/foto2cc.jpg/
Kaartenschudder (voor de pokeraars?):
http://imageshack.us/photo/my-images/268/foto1ypf.jpg/
Chinese fondue-set:
http://imageshack.us/photo/my-images/402/foto0ll.jpg/
Twee dezelfde soort lampen: (in 1 zit een klein scheurtje)
http://imageshack.us/photo/my-images/717/000pdw.jpg/
Mail me maar op gabysmissie @ hotmail punt com
Zo, en dan nu even teruglezen! (of is het zooooooo veel? ach, ik waag een poging!)
Ben even een tijdje niet online geweest, maar kom weer even gezellig kijken!
Marels, ik heb je theepot ontvangen! Ik had je al gemaild maar ik denk; ik zeg het hier ook nog even!
Ben er blij mee, kan ik eindelijk mijn theebloemen showen! Haha!
Ik heb zelf nog te geef:
Tas:
http://imageshack.us/photo/my-images/339/foto2cc.jpg/
Kaartenschudder (voor de pokeraars?):
http://imageshack.us/photo/my-images/268/foto1ypf.jpg/
Chinese fondue-set:
http://imageshack.us/photo/my-images/402/foto0ll.jpg/
Twee dezelfde soort lampen: (in 1 zit een klein scheurtje)
http://imageshack.us/photo/my-images/717/000pdw.jpg/
Mail me maar op gabysmissie @ hotmail punt com
Zo, en dan nu even teruglezen! (of is het zooooooo veel? ach, ik waag een poging!)
donderdag 4 oktober 2012 om 08:31
Ohhhh moet het ff kwijt en heb niet de behoefte er een heel eigen topic over te openen: ik ben verlaten door mijn klusjesman...!!! De eikel. Vind ik nu he. Ik heb deze week vrij genomen zodat hij de keuken kon komen zetten. Afspraak gemaakt, situatie uitgelegd en dat was allemaal ok. Hij is verder niet meer komen kijken (mijn eerste verbouwing, ik heb er niet over nagedacht om er zelf achteraan te bellen) en stond gisteren op de stoep. De leidingen voor de vaatwasser en het gas zijn niet ingefreesd. Dat was het eerste en enige wat hij zei. "Die moeten in de muur, bel maar als het klaar is en dan kom ik terug". En boem, deur dicht. Grrr....!!!
Dussss als iemand een tip voor me heeft, welke klusjesman in Zeeland/aan de rand van Zeeland snel een kleine klus kan doen, laat het me weten! Radeloos is een te groot woord, maar ben wel van mijn stuk gebracht door deze actie.
Dussss als iemand een tip voor me heeft, welke klusjesman in Zeeland/aan de rand van Zeeland snel een kleine klus kan doen, laat het me weten! Radeloos is een te groot woord, maar ben wel van mijn stuk gebracht door deze actie.
donderdag 4 oktober 2012 om 08:32
Oh en er komt een ander de keuken plaatsen overigens. Want deze meneer hoeft niet meer terug te komen. Als je je mails ondertekent met "Keukeninstallatiebedrijf Huppeldepup" en zo ook je voicemail inspreekt maar leidingen niet kan infrezen, dan hoef je mijn keuken ook niet in elkaar te zetten. Weg vertrouwen!
donderdag 4 oktober 2012 om 12:06
Daar staat ook al een advertentie ja, ik probeer zoveel mogelijk lijntjes uit te gooien. Gets ik baal echt als een stekker joh! Via facebook probeer ik zoveel mogelijk mensen te bereiken die ook weer mensen kennen die wat kunnen (mooie zin, jaja), ik bel heel de gouden gids af maar heb natuurlijk weer niet direct antwoord. Een meneer wil woensdag pas komen kijken naar de klus. En dan moet het over 1,5 week al af zijn want dan komt er een extreem gedreven pool in een weekend de keuken in elkaar hatseflatsen.
Maar hey, thanx voor het meedenken! Altijd welkom, zulke dingen!
Maar hey, thanx voor het meedenken! Altijd welkom, zulke dingen!