De geboorte van je nickname
woensdag 4 juli 2007 om 19:55
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf" al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname 
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
zondag 2 maart 2008 om 11:51
maandag 3 maart 2008 om 15:48
Ik had hier vroeger -jaartje of zes terug denk ik- een andere nickname: LadyBird. Na alle veranderingen aan het forum was die naam op de één of andere manier onbruikbaar geworden.
Ik ben toen een tijdje niet meer hier geweest. Nu ben ik : "Optimistje" geworden. Komt omdat ik een ras-optimist ben, zelfs vaak dwars tegen de verdrukking in. Ik ben zelfs zó optimistisch, dat ik een boekje heb geschreven over het effect van positief denken.
Ik ben toen een tijdje niet meer hier geweest. Nu ben ik : "Optimistje" geworden. Komt omdat ik een ras-optimist ben, zelfs vaak dwars tegen de verdrukking in. Ik ben zelfs zó optimistisch, dat ik een boekje heb geschreven over het effect van positief denken.
woensdag 5 maart 2008 om 22:42
Mijn nickname is een verbastering van mijn eigen naam (stukjes uit voornamen en achternaam)
En Linza klinkt alsof het een echte naam zou kunnen zijn, die heb ik jaren geleden eens bedacht voor 't chatten (dat deed ik toen nog wel eens op die sites)
Dus heb ik die er maar in gehouden... Lekker makkelijk.
En Linza klinkt alsof het een echte naam zou kunnen zijn, die heb ik jaren geleden eens bedacht voor 't chatten (dat deed ik toen nog wel eens op die sites)
Dus heb ik die er maar in gehouden... Lekker makkelijk.
donderdag 6 maart 2008 om 10:18
Ik heb gewoon veel suffe akties... Ongezouten mn mening geven over iemand die net achter me staat. Lekker ouwehoeren terwijl de babyfoon beneden aanstaat. Keihard met de radio meezingen terwijl ik er geen erg in heb dat er een collega in mn kantoor staat. In mn string een spijkerbroek passen terwijl het paskamergordijn nog niet helemaal dicht is. Over de verkeerde kant van een zwangeschapstest heen plassen.. Tja... kan er wel een heel topic mee vullen.
En weet je, eigenlijk kom ik totaal niet suf over.. al is dat totaal ongeloofwaardig gezien bovenstaande...
Suff
En weet je, eigenlijk kom ik totaal niet suf over.. al is dat totaal ongeloofwaardig gezien bovenstaande...
Suff
donderdag 6 maart 2008 om 11:26
maandag 8 oktober 2012 om 20:07
De gruffalo, dat is mijn favoriete kinderboek om voor te lezen aan mijn twee meiden. Zo jammer dat ze er te groot voor zijn geworden.
De gruffalo?
Die ken ik niet
O nee nou wacht maar tot je hem ziet
Hij heeft oranje ogen,
Een tong zwart als drop
En paarse stekels van zijn staart tot zijn kop!
De gruffalo?
Die ken ik niet
O nee nou wacht maar tot je hem ziet
Hij heeft oranje ogen,
Een tong zwart als drop
En paarse stekels van zijn staart tot zijn kop!
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
maandag 8 oktober 2012 om 23:09
dinsdag 9 oktober 2012 om 00:20
Ik heb al meerdere nicks versleten, ik wissel nog wel eens. Soms is het een karakter uit een film of boek, een keertje mijn tweede naam irl (weet toch niemand).
Clarins was het merk van de tube handcreme die ik net uit mijn tas viste, toen ik dit account aanmaakte. Niet zo heel diepzinnig, maar het volstaat.
Clarins was het merk van de tube handcreme die ik net uit mijn tas viste, toen ik dit account aanmaakte. Niet zo heel diepzinnig, maar het volstaat.