vaatwasser-hulp?

08-10-2012 23:21 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zit sinds vorige week in een appartement in onderhuur (eigenaar in het buitenland), en dat appartement is uitgerust met een vaatwasser. Nu ben ik blijkbaar niet zo goed met vaatwassers (het is m'n eerste). Ik denk dat ik de deur te vroeg heb opengetrokken (hij was al heel lang stil, maar ik had nog geen piepje gehoord of zo). Nu staat er onderin dus nog aardig wat water, dat niet vanzelf weg stroomt. Wat nu? Nog een keer proberen of overstroomt de boel dan? Alle hulp is welkom, alvast bedankt!

groetjes

Chris
En als je nu de deur dicht doet? Gaat 'ie dan niet vanzelf door met het programma waar die gebleven was?
Deur weer dicht doen?

(Dan gaat die van mij gewoon weer verder met het lopende programma).

(En..... mosterd!)
Ik zag het water pas staan toen ik de uit-knop al lang en breed had ingedrukt... Ben nu met een mok het water eruit aan het scheppen, maar zo zal ik alles wel niet weg krijgen.

Bedankt voor de snelle reactie trouwens!
Ik zou hem nog een keer aanzetten
Dat gebeurt hier soms ook, dan knippert het lampje van het programma snel, twee keer zo snel als normaal.

Als ik de machine uitzet en dan weer aan, pompt hij alsnog het water weg.
En opnieuw aanzetten? draait ie wel nog een keer, maar spoelt ie hopelijk ook alles weer weg.
Opnieuw aanzetten dan inderdaad. Bij mij begint het programma met pompen (net als de wasmachine trouwens), lijkt me vrij standaard.
Het frituurmandje van de bitterballen krijg je ook goed schoon in de vaatwasser.
quote:Mevrouw75 schreef op 08 oktober 2012 @ 23:28:

En opnieuw aanzetten? draait ie wel nog een keer, maar spoelt ie hopelijk ook alles weer weg.Bij die van mij draait ie niet nog een keer als je hem alleen maar uit en weer aanzet, nadat het programma is afgelopen. Dat gebeurt alleen als ik ook nog een keer op de programmaknop druk.
Heb hem nog maar eens gestart, wie weet dat dat helpt. Ik hoor water, in ieder geval. En nu maar hopen dat de keuken morgen niet blank staat... Laat ik nog wel even weten
Je hebt er toch wel vaat bij gedaan hè?
Moet dat per se? Er zitten wat glazen in, meer niet. Kan dat kwaad?

En ik was nog wel zo blij met die vaatwasser...
Poeh nou ik zou het niet durven...
Waarom niet, Frizzy? Mijn gloedjenieuwe vaatwasser moest ik eerst een programma leeg laten draaien voor ik 'm in gebruik nam...
Serieus?
Als ik het google, staat er dat je hem kunt reinigen door hem leeg te laten draaien, dus ik neem aan dat het oke is.
Sjemig Q, zo'n voorzet en dan laat je em aan je voorbij gaan.
quote:frizzy schreef op 08 oktober 2012 @ 23:56:

Sjemig Q, zo'n voorzet en dan laat je em aan je voorbij gaan.

Eens met Q.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Crisis, dit is wel heel erg inderdaad.
Das met recht crisis te noemen inderdaad.
Doet je vaatwasser het alweer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven