Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Keek?



Hij doetutweerhoor!!!!



Maareh... moet echt gaan slapen nu..



kussiekussie
Alle reacties Link kopieren
Met kussiekussie kom je niet in mijn broekiepoekie hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Keek!
Alle reacties Link kopieren
Ja weet ik ik keekie, maar om nou bij een hernieuwde kennismaking meteen te gaan meppen....
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het Zeb?



Hernieuwd stout? Hoezo dat?
Alle reacties Link kopieren
Jezus man, vorig jaar bijna een bruiloft, met Rooss als bruidsmeisje, en nu ben ik alweer vergeten....
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, die ben ik niet vergeten, maar waarom moeten we dan nu hernieuwd kennismaken?



Almost doesn't count.
Alle reacties Link kopieren
Djeez, kan Viva nog steeds niet normaal leestekens in motto's verwerken?!
Alle reacties Link kopieren
Dat is beter.
Alle reacties Link kopieren
Hi Zeb en Stoutmans. En slaap lekker allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat lekker met me CC, dank je.

Jij? Al een grote vent gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker hyperion.



Gaat goed! En ja... Wist je dat nog niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik had er iets over gehoord CC.



Ik heb overigens net een heerlijke D gevonden, wist je dat al?
Alle reacties Link kopieren
Nu wel



Ik ga m'n bed in. Slaap lekker
Slaapwel, lief Keekje!



Ik word morgen weer gebankschroefd, hè, heerlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo lief! Slaap lekker straks
Ik ga m'n bed niet in.
Alle reacties Link kopieren
voor Hyp, ik mis je!

Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen...hoewel, laat dat "goede" er maar af....

Ziek, zwak en misselijk hier. En tot overmaat van ramp heb ik gisteren een muis in de woonkamer gespot. Hier misschien een stoere vent/dame die dat beestje weg wil komen halen?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.



@ tam, kwil die muis wel weghalen hoor , wat staat er tegenover?
Alle reacties Link kopieren
Een kop koffie, Casher
Goedemorgen, heb weer een feestje gemist hier zie ik!



Tamara, sterkte vandaag...
Oh, sorry! Was ik ineens helemaal weg, toen er een spontane cheyle smsactie begon hier! En nee, die was zeker niet met Casher, die was met Guus.



Keek, ik ben Nop, aangenaam. Sinds 2007 hier op het forum, maar met een andere nick en niet op de Sekspijler. Na een jaar pauze sinds begin dit jaar weer terug met een nieuwe nick.



Lieve woorden, Roos en Ien, dank!!



Casher, totdat je getest bent door een van ons, laten we al die stoere praat het ene oor in gaan en het andere uit.

En voordat hier nu allerlei vermoedens ontstaan, ik heb Casher zeker niet gemetroot dat hij datiswathijschreefdatikgezegdhad (ik ben te lui om terug te zoeken).
Alle reacties Link kopieren
Zojuist met pijn en moeite de kids naar school gebracht. Nu even op de bank met een filmpje en een ibuprofennetje....Pff....ziek zijn is niet leuk zeg
quote:xsxaxmx schreef op 09 oktober 2012 @ 01:04:

voor Hyp, ik mis je!

Mag ik me hierbij aansluiten? Hyp....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven