Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Ik wil wel even op je gaan zitten hoor, ik denk dat ik win!
Maar of dat nou orgastisch lekker is..
neuh.. maar dat heb ik ook niet gezegd hè!
Hee, Ien, heb je wel gezien dat jij ook in de OP staat?
Tamara, als ik naar die muis moet komen zoeken ben ik bang dat ik iets anders vang hehehe. Ben niet bang voor muizen, maar spinnen daarentegen brrrrrrrr.....

En Roos, die van ons vangen ook spinnen, vliegen en vlinders.....gelukkig hier geen muizen maar denk ook niet dat hij die vangt....
Roos, da's waar. Maar waarom anders laten pletten?

Hee, nee! Wat leuk! Nee, dat zie je niet mobiel. Ja, zo goed. Goed gedaan hoor!
Zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Alle reacties Link kopieren
Tamara, als ik naar die muis moet komen zoeken ben ik bang dat ik iets anders vang hehehe.



Haha PP.. volgens mij issie al weg. Heb gewoon de deur een poos open laten staan en ik vermoed dat ie weg is (ben niet 100% zeker)



Manman wat saai, dat ziek zijn. Niemand zin om een theetje te komen drinken hier? PS: Don't forget to bring a Cote d'Or
Alle reacties Link kopieren
Hey Tamara, ik lig ook al sinds gisteren op de bank, op bed, bank, bed,...

Thee en cote d'or hoort er dan gewoon bij.

Zullen we zo samen een kopje doen, met een chocolaatje, weliswaar vanop afstand?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 09 oktober 2012 @ 14:47:

ZinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnIk kan je nog steeds even doorsturen naar lekkere meneer in de buurt hoor
Alle reacties Link kopieren
Prima Libelle, doen we!
quote:libelle69 schreef op 09 oktober 2012 @ 15:10:

[...]



Ik kan je nog steeds even doorsturen naar lekkere meneer in de buurt hoor Das lief maar ik verwacht zeer binnenkort een brandweerman!
Want ik brandweeeeer van verlangen!!



Hè, waarom heb ik nu Clouseau in mijn hoofd?
Alle reacties Link kopieren
dag lieve dames, jullie favoriete viva hunk is weer online en klaar met werken
Ien, mooie ava!!!



Tam, die muis die ik wil vangen is nog gewoon binnen hoor

Hier ook met een zieke denk ik, mss is ontzettend moe, de hele dag op bed gelegen. gaat niet goed denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ook goedenavond.



Maya is daar geen andere oplossing voor dan??



Ik zie dat de ava's uit de oude doos weer boven zijn gedreven....
A dirty mind is a joy forever
Ien?? Niet meteen kijken hoor maar je hebt (weer) een blauw oog!!



I love nieuwe kleren, word daar zo blijde van!!
Peno, thanks, maar zoals Dolce ook al zei, dit is er een uit den oude doosch. Eentje toen opeens ook al het (persoonlijk) bloot toe sloeg zeg maar.
Roos I know! Blue eye, that's me!!
quote:casher schreef op 09 oktober 2012 @ 17:17:

dag lieve dames, jullie favoriete viva hunk is weer online en klaar met werken



Whaha, grapjas.



Mijn (ooit) favoriete vivahunk heb ik al heel lang niet gezien eigenlijk...
Tamara, beterschap!

Inez, ik zie nog je oude, maar als ik je profiel open je nieuwe, mooi! (En ja, ik heb al tig keer ge-f5-t!

edit: nu zie ik je wel naar me gluren )



Hier weinig seksklets, heel drukke week, zieke kinderen, oudergesprekken, cursus, crematie, hoofdluis en een stuk of 10 verschillende oppassen om het rond te breien! voor de broodnodige ontspanning grijp ik naar de port en de vibrator. nee, niet tegelijkertijd. Nog twee dagen en dan heb ik er 9 vrij!!!
Blijven adem halen Vlam! Alles zal reg komm.

Oh, vertel eens, wie was die favo hunk?
Ik heb hem even gezocht, maar hij is hier al een paar jaar niet geweest. Maar dat was voor mij toch echt Tedvrpl! Verder heb ik hier geen 'eigen' hunk rondfladderen. (Al is Stoutje natuurlijk onweerstaanbaar )
(ik ga overigens nu even heel geweldig moederen, zodat ik straks kinderloos klaar zit voor gtst en VF!! Eet smakelijk allen...)
Alle reacties Link kopieren
Mmm, mijn vivahunk is ook verdwenen...

Gelukkig zitten hier nog wel een paar heren die veel meer waard zijn dan alleen maar hunk-zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven