Dagreis

08-10-2012 12:25 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn ouders een dagreis Parijs cadeau doen, dit houdt in 'snachts vertrekken met een touringcar, daar aankomen rond 10.30 uur en 'savonds laat weer terug en s'nachts thuis aankomen. Er is een stadsbezichtiging met bus langs alle bekende bezienswaardigheden en daarna zelf de stad verkennen.

Ik wil er wel een boottocht over de Seine bij doen en een ticket voor de eiffeltoren. Het is daar natuurlijk stervensdruk maar ik vind wel dat je erop geweest moet zijn, vinden zij denk ik ook super leuk.

Ik mag denk ik hier niet vermelden bij wie ik de reis wil boeken, al ken ik het niet en wel ervaringen wil weten. Dus dan mijn vraag is dit te doen en leuk zo'n dagreis? Zijn er hier meerdere mensen die zo'n tripje hebben gemaakt?

Om alles te zien is dit natuurlijk te kort (ben er zelf weleens geweest) maar dit hele idee lijkt mij wel erg leuk!
quote:framboosjes schreef op 08 oktober 2012 @ 13:47:

Zie hierboven.. Ik zit inmiddels al voor wat anders te kijken.. Kerstmarkt Maastricht of Düsseldorf met hotelovernachting, zijn een hoop leuke aanbiedingenOh, ben wat laat met reageren Keulen is ook leuk en niet te ver van de grens.
Volgens mij is ze allang bezig met andere opties....
Ik zit nu ook de kijken voor Düsseldorf of ergens in die richting met 1 overnachting met de trein er heen, er zijn veel mooie betaalbare aanbiedingen in hotels dichtbij bijv. de kerstmarkt. Ik weet dat mijn moeder die kerstmarkt geweldig zal vinden!
Precies heb Parijs al laten varen.. Hoop negatieve shit meteen.. Lees gewoon ff....
En aangezien de benzine prijs zo hoog is en mijn ouders 1 inkomen hebben boek ik liever iets met de trein, ik weet dat ze dit geen probleem vinden om daarmee te reizen en op die manier komt de reis daarheen ook niet voor hun eigen rekening.
quote:framboosjes schreef op 08 oktober 2012 @ 15:16:

Precies heb Parijs al laten varen.. Hoop negatieve shit meteen.. Lees gewoon ff....Nou nee hoor. Ik had een positief verhaal over 1 dag Parijs. Maar dan wel met de Thalys.
Jij idd wel
Het is geworden de kerstmarkt in Keulen met de ns hispeed! Düsseldorf lijkt mij ook mooi, maar heb toch een keuze moeten maken
quote:framboosjes schreef op 08 oktober 2012 @ 15:16:

Precies heb Parijs al laten varen.. Hoop negatieve shit meteen.. Lees gewoon ff....
Ook niet jou reactie, je goede tips!

Bedoel meer dat mensen het keihard afraden terwijl ik al had gezegd dat ik naar wat anders aan het kijken was omdat mij duidelijk was geworden dat zo'n trip helemaal niet zo relaxed was
Ik ga weleens een dagje naar Parijs maar dan met de trein. 7.00 vertrek van Rotterdam 9.30 aankomst in Parijs en dan om 20.00 vertrek uit Parijs en dan 22.30 aankomst in Rotterdam. Als je dat optijd boekt is het maar 70 euro
quote:framboos1990 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 12:41 Ik ga weleens een dagje naar Parijs maar dan met de trein. 7.00 vertrek van Rotterdam 9.30 aankomst in Parijs en dan om 20.00 vertrek uit Parijs en dan 22.30 aankomst in Rotterdam. Als je dat optijd boekt is het maar 70 euro

Dat klinkt inderdaad ook goed!

Ik heb nu Keulen geboekt meer hou je tip in m'n achterhoofd, leuk om een ander keer cadeau te doen of gewoon lekker zelf te gaan!
Bij Groupon boek je nu een 3-daagse busreis naar Parijs, incl. 2 overnachtingen voor 79 euro...
Zo'n dagje naar Parijs met de Thalys heb ik ook een paar keer gedaan en dat bevalt uitstekend. Nadeel is dat je altijd lang van te voren moet boeken om een goedkoop ticket te hebben.

Een dag naar London v.a. Rotterdam Airport naar London City is ook helemaal geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven