Zonvakantie in december

08-10-2012 11:25 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik willen midden/ eind december een week tot 10 dagen weg naar een zonzekere bestemming. Het hoeft niet perse in Europa te zijn, want dan kom je al snel uit op de Canarische Eilanden en dat is niet helemaal waar wij naar op zoek zijn. Wij zijn dus op zoek naar een bestemming met een aangename temperatuur waar er in de omgeving ook nog iets te beleven is. Bestemmingen waar we nu naar aan het kijken zijn o.a: Kenia, Brazilië, Miami, maar DE bestemming hebben wij nog niet gevonden. Bestemmingen als Curaçao etc. zijn in die periode iets te prijzig.

Wie heeft er een gouden tip voor een leuke bestemming, die ook nog een beetje betaalbaar is.

Wie is er in december ooit naar een leuke zon zekere bestemming geweest en wil dit graag met ons delen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

PS: De vakantieperiode staat vast, dus daar kan niks meer aan veranderd worden.
Heb een kennisje zitten in Kaap Verdie, schijnt ook best een zon bestemming te zijn, met allerlei hotels etc.

Oh zie nu dat deze tip al is gekomen.
DTEEZ!
Hoi misschien heb je al geboekt.

Maar december in Florida hoeft niet per se strandweer te zijn.

Helaas is Kenia erg duur geworden dit jaar maar vorige jaar december schitterend weer gehad.

Brazilie is in december zomertijd.Wij hadden vorig jaar geluk en zijn er super voordelig geweest.

Mocht je graag naar Amerika willen kan je beter richting Texas.

Galveston en Padre island zijn heerlijke strandbestemmingen aan de golf van Mexico.

En meer zonzeker dan florida.Aanvliegen op Houston en dan is het een half uurtje rijden naar Galveston.

Clearwater is fantastichs maar het kan ook net achtien graden zijn.

Wel is er genoeg te doen in Florida behalve strand.

Crystal river om te snorkelen met mannatees.

Orlando om te shoppen en pretparken.

Everglades.

Miami is inderdaad niet zo geweldig maar wel leuk voor een dagje.

Wij gaan in de zomer van Atlanta naar Miami rondreizen.

Verblijven op San marco island.

Deze en Sanibel en Captiva hebben de mooiste stranden met veel schelpen.

Net als honeymoonbeach voorbij Clearwater weinig vertier maar prachtig strand.

Hawaii is misschien ook nog een optie maar ook niet goedkoop .
Dubai of een andere emiraat!
quote:Tia.Dalma schreef op 08 oktober 2012 @ 12:32:

Wat bedoel jij met 'iets te beleven'? Ik krijg nl de indruk dat ook jij de Canarische Eilanden afschuift als een pot nat qua bestemming voor bierdrinkende strandliggers. *is La Palma-fan*

Misschien is de nick "Tia.Palma" nog beschikbaar?
Ik zit met dezelfde vraag, maar de tickets zijn ongelooflijk duur rond deze periode.
Wat zijn jullie budgetten en wat zijn de data? Dan is het makkelijker mee zoeken.
Gambia.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven