wat nu

09-10-2012 12:30 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al eerder een topic geplaatst,maar goed hier ben ik weer.

Ik had al verteld dat ik aan het daten was,maar de situatie is nu veranderd.

Mijn date wil duidelijkheid ,hij is verliefd.

Ik weet niet wat ik moet doen,hij is heel erg lief voor me,zorgzaam etc,en als ik alleen met hem ben voelt het ook goed.

Maar zodra we dus een uitstapje maken,ben ik bang om bekenden tegen te komen,en ik zou hem niet voor durven stellen aan mijn fam/vrienden,hij is niet super lelijk,maar knap is gewoon anders,en niemand zal verwachten dat ik hier mee thuis zou komen.

Tevens doet de gedachten aan schoon ouders,vrienden etc ontmoeten mij ook rillen,daar heb ik zo geen zin in.

Maar goed dat is van later probleem.

Moet ik nu iemand vanwege zijn uiterlijk laten vallen,dat is best opervlakkig,maar tis toch ook niet normaal,ik buiten een meter of wat achter hem loop...hoe kan ik ervoor zorgen dat ik me buiten ook goed voel met hem??
quote:staceyno3 schreef op 09 oktober 2012 @ 12:44:

Mijn famillie zou inderdaad blij voor me zijn,en mijn vriendinnen gaan mij uit lachen.Ja, nee, als mijn vriendinnen me gingen uitlachen zou ik hem ook inruilen hoor.
quote:staceyno3 schreef op 09 oktober 2012 @ 12:43:

Ik snap wat jullie zeggen,en dat hij beter verdiend.

Maar misschien gaat dit gevoel nog weg bij mij,daar hoop ik op.

We zaten laatst ergens en toen kwam er een onbekende mij vertellen,dat ze het zo goed vond ik niet op uiterlijk val.

Dat vond ik zeer vervelend,want dat was dus de bevestiging dat andere mensen ook vinden dat hij er niet geweldig uitziet.

Tuurlijk, en misschien wordt het vandaag wel 30 graden,win ik een grote som geld etc etc.

Ben je soms bang om alleen te zijn als het over is, heeft hij veel geld dat je daarom bij hem blijft. Ik snap er niets van gewoon.

[...] en mijn vriendinnen gaan mij uit lachen.

Waarom? Goede vriendinnen zouden juist blij voor je moeten zijn.

Misschien is er niet zozeer iets mis met het uiterlijk van je vriend, maar des te meer met de houding van je vriendinnen.
Maar daar gaat het toch niet om? Jij vindt hem leuk. Dat anderen zijn uiterlijk niet geweldig vinden, is geen issue. Jij brengt tijd door met hem en hij is lief voor je.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Je vind hem gewoon niet aantrekkelijk en je schaamt je voor hem. Als je die gevoelens hebt die jij beschrijft, wil je hem dus duidelijk niet als vriend. En ik vind dit als ik eerlijk ben meer een situatie voor een tiener; als je wat volwassener bent neem je ofwel iemands uiterlijk voor lief, of je begint niet iets met iemand die je niet aantrekkelijk vindt, of het maakt je gewoon niets uit als anderen je vriend niet zo knap vinden want jíj weet hoe geweldig hij is. Maar zo denk ik erover hé.
Leuke vriendinnen... Hij is toch goed voor je? Zouden ze blij om moeten zijn. Of je zoekt een knap exemplaar met een kutkarakter. Kijken wat beter is.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Eens met WDR, het komt op mij ook puberaal over, zowel van jou (TO) als van je vriendinnen.

Mijn famillie zou inderdaad blij voor me zijn,en mijn vriendinnen gaan mij uit lachen.Serieus? Je maakt je tussen jouw 25-30 jaar nog zorgen wat je vriendinnen van je nieuwe vlam vinden, lekker belangrijk.
TO, als je om wat voor reden ook bij hem wil blijven, dan zou je op straat altijd enkele meters achter hem kunnen gaan lopen en als jullie samen wonen, zou hij altijd via de achterdeur kunnen gaan.

Als er kinderen zijn gekomen kan je altijd nog zeggen dat ze van een donor zijn, er zijn wel meerdere oplossingen

Meis, je bent niet verliefd want, als je echt verliefd bent zie je bepaalde dingen nog helemaal niet, dat komt pas als na een tijd die roze bril weg is.

Wees eerlijk naar hem toe en ga ieder een eigen weg.
Ik denk dat je zeker niet verliefd bent op hem, je wilt gewoon graag een Relatie. Klopt dat?
Tanx voor de serieuse reacties.

Voor de grappenmakers onder ons fijn dat ik jullie een lolletje heb kunnen bezorgen.

Maar goed jullie hebben gelijk hij verdiend beter inderdaad,ik baal dr van dat ik zo denk,ik ben inderdaad mannen met een kut karakter gewend,misschien ben ik geschrokken van zijn goede intenties.
Ik ben ook niet verliefd,maar dat heb ik nooit dus dat speelt niet mee.

Tis al heel wat voor mij om iemand leuk te vinden.
to,

ik krijg het idee dat jij je voelt aangesproken, of aangetast in je ego, als een ander jouw partner niet leuk vindt, of lelijk, waarom is dat?

jij hebt toch totaal geen verantwoordelijkheid voor het uiterlijk van je liefje? dus hoef je je er ook niet rot om te voelen, of voor te schamen, als je vriendinnen je gaan uitlachen, kun je zeggen dat hij je heel erg gelukkig maakt (als dat zo is natuurlijk) en dat het jou geen moer uitmaakt hoe hij eruit ziet...

als jullie het echt fijn hebben met elkaar, wat maakt het uit? of voel je je ook niet lichaamlijk tot hem aangetrokken? als dat zo is, kun je er beter mee stoppen, dan werkt het gewoon niet.

en wat is er lelijk aan hem? ziet hij er onverzorgd uit?, of heeft hij een lelijk hoofd? of is het zijn kledingstijl?

leuke kleding en goede verzorging kunnen een heleboel goed maken hoor...
Liefde kies je niet, dat is er!

Daar denk je zelfs niet over na, dus als je er al over na denkt is dat niet echt liefde denk ik! Maar voel je je wel fijn bij hem..

Makkelijke keus toch?
quote:staceyno3 schreef op 09 oktober 2012 @ 12:55:

Ik ben ook niet verliefd,maar dat heb ik nooit dus dat speelt niet mee.

Tis al heel wat voor mij om iemand leuk te vinden.

Hoe komt dat zo?

Misschien moet je meer aandacht besteden aan de oorzaak hiervan en veel minder aan het oordeel van je vriendinnen.
Sjah, je zegt dat je nooit verliefd wordt, maar hoe oud ben je eigenlijk?
quote:rob_uit_zeist schreef op 09 oktober 2012 @ 12:45:

Yep, onhenkenbaar.

[afbeelding]

Hier zou niemand mee durven thuiskomen. Yet still, this is somebody's son... Or brother. Or even worse, father.
TO, nu schrijf je niet eens verliefd te zijn.

Je hebt een relatie om het hebben van een relatie?

Als ik jou was zou ik mij ook maar eens afvragen wat een echte vriendin is.

Ik kan mij nml. niet herinneren dat ik of één van mijn vriendinnen elkaars vriend afkraakten op uiterlijk gebied (breed gezien).
quote:staceyno3 schreef op 09 oktober 2012 @ 12:54:

ik ben inderdaad mannen met een kut karakter gewend,misschien ben ik geschrokken van zijn goede intenties.

Maar dat maakt hem natuurlijk niet minder lelijk.

Is plastische chirurgie een optie?
quote:alfa-man schreef op 09 oktober 2012 @ 13:22:

[...]

Maar dat maakt hem natuurlijk niet minder lelijk.

Is plastische chirurgie een optie?Hét positieve gebaar in een beginnende relatie. :-D
Ach, als je zo oppervlakkig bent dat je liever een relatie hebt met een eikel van een vent waar je wel mee over straat durft, dan met een goede vent die geen fotomodellenuiterlijk heeft dan moet je het maar uitmaken. Maar dan niet komen piepen als je volgende vriend vreemdgaat, je mishandelt of op een andere manier niet zo lief voor je is als deze! Ga dan maar uithuilen bij je vriendinnen, want die weten blijkbaar wat voor man bij jou past.
Nou sorry, maar als jij tussen de 25 en 30 bent en je vriendinnen ook en die gaan je dan uitlachen om je vriend? Omdat ie niet zo heel knap is?

Sowieso is uiterlijk niet alles, maar je zou natuurlijk altijd gewoon kunnen gaan voor een zeer mooie jongen met een kutkarakter, want dat heeft blijkbaar in het verleden al veel goeds voor je gebracht.
TO ik wil je niet veroordelen, want je vraagt ons hier om reactie en je hebt volgens mij ook problemen met het soort mannen dat je normaal aantrekt...volgens mij heb je wel de beste intenties.

Zou je niet eens bij jezelf nadenken of het niet vreemd is over hoe jij bezig bent met het uiterlijk van mensen en met de mogelijke reacties van vrienden en familie? Zoals anderen ook zeggen komt je manier van denken wat oppervlakkig en onvolwassen over voor je leeftijd, terwijl je dat zelf misschien helemaal niet wilt.

En bedenk zelf ook wat je eigenlijk zoekt in een relatie. Je zegt dat je tot nu toe altijd 'foute' mannen aantrok. Ga eens op dit forum zoeken naar topics daarover, is al erg veel over geschreven. Je kan nu niet wennen aan een man die wél lief tegen je is. Maar zou je niet veel gelukkiger worden met een man die lief en betrouwbaar is?!? Je hebt intussen zelf al uit ervaring ondervonden dat je ook niet gelukkig gaat worden met een type 'knappe foute man'...
"We zaten laatst ergens en toen kwam er een onbekende mij vertellen,dat ze het zo goed vond ik niet op uiterlijk val.

Dat vond ik zeer vervelend,want dat was dus de bevestiging dat andere mensen ook vinden dat hij er niet geweldig uitziet."

wat kan je dat schelen? het zegt helemaal niets over jou, hoe je partner eruit ziet, ik begrijp eigenlijk ook helemaal niet waarom mensen zich soms voor anderen schamen, als die er niet goed uitzien.

er kwam eens iemand tegen mij zeggen over m'n ex, zoooo wat is dat een lelijke vent zeg.....

en zo waren een nog een paar die hem niet bij me vonden passen.

ik heb daar altijd schijt aan gehad, als ik het maar leuk met hem had, voor mij was hij de leukste, lekkerste en mooiste, heb echt een hele leuke tijd met hem gehad, als ik me wat van de rest van de wereld aan had moeten trekken had ik dat allemaal gemist....
Mijn man is verre van een look-a-like van Brad Pitt, maar ik vind hem de mooiste man op aarde. Hij is lief, zorgzaam, vriendelijk, grappig en een heerlijke bourgondier. DAT is wat ik in een man zoek. Uiterlijk boeit me niet. Hij ziet er verzorgd uit, ruikt lekker, net gebit en frisse adem. Dat is alles wat ik belangrijk vind. Jij kennelijk niet, en wees eerlijk naar de man in kwestie. Succes met het vinden mr Perfect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven