Dagreis
maandag 8 oktober 2012 om 12:25
Ik wil mijn ouders een dagreis Parijs cadeau doen, dit houdt in 'snachts vertrekken met een touringcar, daar aankomen rond 10.30 uur en 'savonds laat weer terug en s'nachts thuis aankomen. Er is een stadsbezichtiging met bus langs alle bekende bezienswaardigheden en daarna zelf de stad verkennen.
Ik wil er wel een boottocht over de Seine bij doen en een ticket voor de eiffeltoren. Het is daar natuurlijk stervensdruk maar ik vind wel dat je erop geweest moet zijn, vinden zij denk ik ook super leuk.
Ik mag denk ik hier niet vermelden bij wie ik de reis wil boeken, al ken ik het niet en wel ervaringen wil weten. Dus dan mijn vraag is dit te doen en leuk zo'n dagreis? Zijn er hier meerdere mensen die zo'n tripje hebben gemaakt?
Om alles te zien is dit natuurlijk te kort (ben er zelf weleens geweest) maar dit hele idee lijkt mij wel erg leuk!
Ik wil er wel een boottocht over de Seine bij doen en een ticket voor de eiffeltoren. Het is daar natuurlijk stervensdruk maar ik vind wel dat je erop geweest moet zijn, vinden zij denk ik ook super leuk.
Ik mag denk ik hier niet vermelden bij wie ik de reis wil boeken, al ken ik het niet en wel ervaringen wil weten. Dus dan mijn vraag is dit te doen en leuk zo'n dagreis? Zijn er hier meerdere mensen die zo'n tripje hebben gemaakt?
Om alles te zien is dit natuurlijk te kort (ben er zelf weleens geweest) maar dit hele idee lijkt mij wel erg leuk!
maandag 8 oktober 2012 om 14:11
maandag 8 oktober 2012 om 15:12
maandag 8 oktober 2012 om 15:19
dinsdag 9 oktober 2012 om 13:55
quote:framboos1990 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 12:41 Ik ga weleens een dagje naar Parijs maar dan met de trein. 7.00 vertrek van Rotterdam 9.30 aankomst in Parijs en dan om 20.00 vertrek uit Parijs en dan 22.30 aankomst in Rotterdam. Als je dat optijd boekt is het maar 70 euro
Dat klinkt inderdaad ook goed!
Ik heb nu Keulen geboekt meer hou je tip in m'n achterhoofd, leuk om een ander keer cadeau te doen of gewoon lekker zelf te gaan!
Dat klinkt inderdaad ook goed!
Ik heb nu Keulen geboekt meer hou je tip in m'n achterhoofd, leuk om een ander keer cadeau te doen of gewoon lekker zelf te gaan!
woensdag 10 oktober 2012 om 12:59