Schilderij zoek

09-10-2012 16:24 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben nu al drie dagen op zoek naar de naam en schilder van dit schilderij [img]http://v3gpuzzelproject.hostoi.com/New% ... s%2010.jpg[/img] maar ik kan het niet vinden.

kan iemand de naam en schilder van dit schilderij vinden voor mij?

MvG
ja maar vooral de eerste paar dus niet
Het staat op de site waar je hem vanaf hebt gehaald ook onder voorbeelden van expressionistische kunst, da's echt niet hetzelfde als impressionistisch.
quote:quinacridonerose schreef op 09 oktober 2012 @ 17:20:

Moet je die opdracht per se met dit schilderij doen?ik moest eerst gewoon zonder info 5 schilderijen over impressionisme pop art expressionisme kubisme enz opzoeken toen heb ik voor deze afbeelding gekozen en nu moet ik dus al die info gaan zoeken
quote:quinacridonerose schreef op 09 oktober 2012 @ 17:25:

Het staat op de site waar je hem vanaf hebt gehaald ook onder voorbeelden van expressionistische kunst, da's echt niet hetzelfde als impressionistisch.inderdaad maar zoek maar bij google afbeeldingen op :: impressionisme dan krijg je die afbeeldin
Ja, dat spijt me voor je, maar dat klopt dus niet, kan me niet schelen wat google zegt
Is het niet veel handiger om gewoon even een nieuwe afbeelding te zoeken in plaats van zoveel tijd te besteden aan iets wat waarschijnlijk iet gaat lukken?

Neem gewoon iets van Monet ofzo (jajaja, afgezaagt, maar wel correct )
Dit is een impressionistische boogbrug:

quote:jwcdam schreef op 09 oktober 2012 @ 17:25:

[...]

inderdaad maar zoek maar bij google afbeeldingen op :: impressionisme dan krijg je die afbeelding.

Ik krijg die afbeelding niet als ik hierop googel (zelfs niet als ik er specifieke zoektermen bij gebruik). Maar als je 'm eerder blijkbaar wél hebt gevonden, waarom vind je 'm nu dan niet weer?
En dit is géén impressionistische boogbrug:

Da's een expressionistische boogbrug, 't staat er zelfs gewoon bij op de site.

Alleen de titel en schilder staan er niet bij, en daar is ze naar op zoek.
Richard H. Fox?

R. Kirk More?

Kan het een van hun zijn?
Begin de dag met een Lach :)
..
quote:jwcdam schreef op 09 oktober 2012 @ 17:25:

[...]

ik moest eerst gewoon zonder info 5 schilderijen over impressionisme pop art expressionisme kubisme enz opzoeken toen heb ik voor deze afbeelding gekozen en nu moet ik dus al die info gaan zoekenOhhhhhhhhhhh we zitten je huiswerk te doen?
Heb inmiddels het plaatje ook door Google gehaald, maar dat levert ook niks zinvols op, helaas.
quote:redband schreef op 09 oktober 2012 @ 17:50:

[...]

Ohhhhhhhhhhh we zitten je huiswerk te doen?Ik kan het toch niet vinden en daarom vraag ik hulp en zoals je ziet kunnen die anderen het ook niet echt vinden
Kun je niet alsnog een ander schilderij kiezen? Eentje waar veel informatie over te vinden is? En dan bij de opdracht aangeven dat je een andere keuze hebt gemaakt omdat je met je aanvankelijke keus de vragen niet kon beantwoorden?
Soms kun je beter andersom werken; zoek op bijvoorrbeeld namen van kunstenaars uit die stromingen en daarbij (mbv google afbeeldingen) een schilderij uitzoeken die zij gemaakt hebben. Scheelt een hoop moeilijk gedoe!
This is not kosher!
.
anoniem_130338 wijzigde dit bericht op 09-10-2012 22:11
Reden: .
% gewijzigd
Heyyyy JWC ik heb je schilderij gevonden!!!!

Komt ie aan hoor. Hou je vast!!! Hahaha...

Roeli Rumscheidt

www.roelirumscheidt.nl/Schilderijen van kunstenares Roeli Rumscheidt.
Roeli Rumscheidt (1949) - Renaissance

www.renaissance-giclees.nl/pws-giclees_ ...Roeli Rumscheidt. De schilderijen van Roeli Rumscheidt hebben een expressionistische en ...
quote:beautifullocean schreef op 09 oktober 2012 @ 18:26:

Heyyyy JWC ik heb je schilderij gevonden!!!!

Komt ie aan hoor. Hou je vast!!! Hahaha...

Roeli Rumscheidt

www.roelirumscheidt.nl/Schilderijen van kunstenares Roeli Rumscheidt.dankdankdankdankjewel
Cool!
quote:Elynn schreef op 09 oktober 2012 @ 20:42:

Cool! waar heb j op die site het scilderij gevonden?
Het is volgens mij ook de IJsselbrug
quote:jwcdam schreef op 09 oktober 2012 @ 20:47:

[...]

waar heb j op die site het scilderij gevonden?

Ik heb het niet gevonden; ben er zonder te kijken vanuit gegaan dat het direct onder BO's link zou staan. Maar dat is niet zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven