Gezondheid alle pijlers

DKTP inentingen direct teruggehaald.

09-10-2012 21:25 70 berichten
Na onderzoek is gebleken, dat de laatste partij DKTP inentingen in een niet steriele omgeving zijn geproduceerd en mogelijk zijn besmet.

RIVM

Het RIVM stopt uit voorzorg het gebruik van ongeveer 20.000 doses van het vaccin Infanrix-IPV. Dit nadat de producent GSK heeft verzocht om dit vaccin met partijnummer AC20B199AA niet meer in te zetten. Tijdens een interne kwaliteitscontrole van GSK is gebleken dat de productieruimte waarin het vaccin gemaakt werd, niet volledig steriel was.

Dit bericht zit me totaal niet lekker, volgens het RIVM verwachten ze niet, dat kinderen er ziek van worden, maar het mag per direct niet meer gebruikt worden. Deze partij bestond uit 50.000 inentingen, dus 30.000 kinderen zijn hiermee ingeënt.
Alle reacties Link kopieren
Neeeee joh, niets aan de hand. De kinderen lopen geen gevaar.

Ik vertrouw die hele farmaceutische industrie voor geen meter.
Waarom zit het je niet lekker? Zo te lezen zijn er geen kinderen ziek van geworden
Dat zal nog moeten blijken fab_india. Daarnaast zal dat dan wel weer zodanig gedownsized worden dat als een kind ziek wordt dat niet gelinked wordt aan de vaccinatie.
De product ruimte wat niet volledig steriel, heel misschien is er dus een bacterie of virus in gekomen, heel misschien overleeft dat en heel misschien is de dosis groot genoeg om er iets van te krijgen, heel misschien.

Van difterie, kinkhoest, tetanus en polio krijg je zeker iets.
Maar blijft dat ook zo? Het is schandalig, dat deze partij überhaupt op de markt is gekomen.

Rozenstruikje ik ook niet, het zijn zo af en toe echt een stelletje prutsers.
Ik krijg hier ook de kriebels van. Mijn zoontje heeft 3 weken geleden de DKTP gehad.
Ja, eens met vosje.

Dat is hetzelfde als dat mensen ook altijd zeiken over de bijwerkingen van sommige vaccins. Ja tuurlijk de bijwerkingen moeten ze vermelden, en ja je kunt bijwerkingen krijgen.. Maar de ziektes krijgen geloof me , is 100 x erger.

Niet zo druk maken dus! En gewoon enten als ze de goede vaccins weer vrijgeven.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Voor de goede orde, mijn kinderen hebben vaccinaties gehad. Zou ik dat nog een keer doen? Ik weet het niet.

Er is zoveel geschreven over de link tussen autisme en vaccinaties, wat altijd wordt afgedaan als onzin. Alu hoedjes etc. Er is een enorme toename aan kinderen met autisme, wat natuurlijk toevallig is. De link wordt niet eens onderzocht. Dat komt omdat de farma's regeren. Die industrie is niet zuiver. Dat wil geld, geld, geld, experimenteren, geld en geld. Weinig verdere interesses.
@ Helene, maak je niet druk.

het wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk een bacterie en of viru is ingekomen, maar dit voorkomen ze door ze terug te halen.

Kans is echter zeer klein dat er werkelijk een ziekte in zat, en je kind het dan ook nog ontwikkelt en krijgt is zeer klein.

Zodra je kind ziek zou worden, direct na HA.

Verder niet zon zorgen maken, heeft toch geen zin nu.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:rozenstruikje schreef op 09 oktober 2012 @ 21:40:

Voor de goede orde, mijn kinderen hebben vaccinaties gehad. Zou ik dat nog een keer doen? Ik weet het niet.

Er is zoveel geschreven over de link tussen autisme en vaccinaties, wat altijd wordt afgedaan als onzin. Alu hoedjes etc. Er is een enorme toename aan kinderen met autisme, wat natuurlijk toevallig is. De link wordt niet eens onderzocht. Dat komt omdat de farma's regeren. Die industrie is niet zuiver. Dat wil geld, geld, geld, experimenteren, geld en geld. Weinig verdere interesses.Eens, er is ook een mogelijk verband ( voor wie het WIL zien) tussen autisme en de BMR prik.
Alleen hier al op het forum, maar ook op het schoolplein valt het mij inderdaad op dat halve klassen een diagnose adhd, add, pdnos, autisme en nog veel meer van dat soort diagnoses of combinaties daarvan hebben. Het moet toch ergens vandaan komen?
Wat ik me trouwens afvraag is in hoeverre het goed kan zijn dat er menselijke resten van embryo's worden ingespoten in mensen. Maar goed, mensen drinken ook Pepsi.
quote:monalisalove schreef op 09 oktober 2012 @ 21:44:

Alleen hier al op het forum, maar ook op het schoolplein valt het mij inderdaad op dat halve klassen een diagnose adhd, add, pdnos, autisme en nog veel meer van dat soort diagnoses of combinaties daarvan hebben. Het moet toch ergens vandaan komen?Google maar eens BMR en autisme. Je staat versteld van wat je allemaal tegen komt. Het heeft mij als ouder in zo verre aan het denken gezet, dat ik niet meer blindelings doe wat zo goed voor mijn kind moet zijn ( die inentingen dus).
quote:wished- schreef op 09 oktober 2012 @ 21:42:

@ Helene, maak je niet druk.

het wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk een bacterie en of viru is ingekomen, maar dit voorkomen ze door ze terug te halen.

Kans is echter zeer klein dat er werkelijk een ziekte in zat, en je kind het dan ook nog ontwikkelt en krijgt is zeer klein.

Zodra je kind ziek zou worden, direct na HA.

Verder niet zon zorgen maken, heeft toch geen zin nu.Dit is inderdaad een heel reeel advies, maar het werkt niet in de praktijk als het je eigen kind betreft.
quote:rozenstruikje schreef op 09 oktober 2012 @ 21:45:

Wat ik me trouwens afvraag is in hoeverre het goed kan zijn dat er menselijke resten van embryo's worden ingespoten in mensen. Maar goed, mensen drinken ook Pepsi.Die kende ik nog niet ( van de Pepsi). Wat is daarmee?
quote:olifant78 schreef op 09 oktober 2012 @ 21:46:

[...]

Die kende ik nog niet ( van de Pepsi). Wat is daarmee?Pepsi doet hun smaaktesten op geaborteerde emryo's. Ze zeggen dat het niet in de producten terecht komt. Eveneens Nestle en Kraft. Merken als Coca Cola die doen dat niet.
quote:monalisalove schreef op 09 oktober 2012 @ 21:44:

Alleen hier al op het forum, maar ook op het schoolplein valt het mij inderdaad op dat halve klassen een diagnose adhd, add, pdnos, autisme en nog veel meer van dat soort diagnoses of combinaties daarvan hebben. Het moet toch ergens vandaan komen?Die kinderen waren er vroeger ook, de labeltjes alleen niet.
quote:helene31 schreef op 09 oktober 2012 @ 21:49:

[...]

Die kinderen waren er vroeger ook, de labeltjes alleen niet.Het is wel prettiger om dit te geloven. Ik weet alleen niet of dat de realiteit is.
quote:rozenstruikje schreef op 09 oktober 2012 @ 21:48:

[...]

Pepsi doet hun smaaktesten op geaborteerde emryo's. Ze zeggen dat het niet in de producten terecht komt. Eveneens Nestle en Kraft. Merken als Coca Cola die doen dat niet.Geaborteerde embryo's kunnen toch niets proeven? Nu snap ik wel waarom pepsi niet te zuipen is
quote:monalisalove schreef op 09 oktober 2012 @ 21:51:

[...]

Geaborteerde embryo's kunnen toch niets proeven? Nu snap ik wel waarom pepsi niet te zuipen is
maar goed, jullie willen dus liever een dood kind, dan een autistisch kind (als het al van de vaccinatiets komt).

Verder eens met wished, de kans dat een kind hier iets van krijgt is heel klein.

Mensen gingen gewoon keihard dood aan polio en difeterie dat lijkt wel eens vergeten te worden.
quote:rozenstruikje schreef op 09 oktober 2012 @ 21:48:

[...]

Pepsi doet hun smaaktesten op geaborteerde emryo's. Ze zeggen dat het niet in de producten terecht komt. Eveneens Nestle en Kraft. Merken als Coca Cola die doen dat niet.Wat?! Hoe bedoel je doen hun smaaktesten op geaborteerde embryo's? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
ik ben helemaal niet bang dat er wat mis is met die vaccinaties!

de mw van het RIVM was op de radio en vertelde dat er in een ruimte waar opslag was van een ingredient van het vaccin iets niet in orde was, dat klinkt dus alsof de dichte dozen/flessen toevallig ergens stonden waar lekkage of een hoop stof oid lag
quote:Baudolino schreef op 09 oktober 2012 @ 21:52:

[...]

Wat?! Hoe bedoel je doen hun smaaktesten op geaborteerde embryo's? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?Het wordt verwerkt door een of ander bedrijf. Google maar eens. Ik weet het niet precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven