Mode & Beauty alle pijlers

Verzorging hairextensions

10-10-2012 14:49 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik heb mezelf een flip-in hair laten aanmeten, zo'n bos extensions aan een touwtje zeg maar die je dagelijks over je hoofd kan trekken. De kapper zei er meteen al bij dat ik nog wel een klein fortuin zou moeten uitgeven aan bijbehorende verzorgingsproducten zoals speciale shampoo voor extensions. Omdat ik na de knip- en meetbeurt meteen naar een feestje ging, zou ik voor de producten terugkomen. Dat deed ik ook, maar toen stond er een andere kapster aan de balie die het eigenlijk afdeed als onzin: "het is gewoon echt haar dus je kunt er iedere shampoo voor gebruiken". Sindsdien doe ik dus niets speciaals aan de verzorging maar de flip-in begint steeds meer te klitten: als ik er een lange en actieve dag mee heb gehad voelt een deel aan als shag en kan ik de heel avond klitten eruit plukken. Vandaar dat ik op zoek ben naar iets van een goed vochtinbrengend masker of verzorgende shampoo oid. Ik liep net even bij een kapper binnen maar die had hier niets voor (behalve een anti-klitspray die ik heb gekocht) en adviseerde een tripje naar de drogist. Maar daar zie ik door de bomen het bos niet.

Iemand tips?
Hmm.. ja ik had wel echt de bijbehorende verzorgingsproducten.. Ik had dit van Balmain.. niet zo heel duur, even googlen. Ik weet wel dat ik ook wel eens Elvive gebruikte (als het op was) en dat ging ook prima. Als je kiest voor een drogist product moet je gaan voor iets wat speciaal voor droog/beschadigd haar is.. Liefst voor gekleurd haar ook nog. Ookal zijn die extensions echt haar, ze hebben een hoop te voorduren gehad voordat ze verkocht werden.. Suc6!
je flip in zou ik niet te veel wassen, altijd een masker gebruiken als je hem wast, en ik gebruik sulfaatvrije shampoo omdat dat minder schadelijk is voor het haar.

MAAR: een dergelijke flip in hoort niet zo erg te klitten zoals jij omschrijft, hoeveel heb je ervoor betaald?

mijn flip ins komen rond de 200 euro en als die klitten ga ik terug, want voor dat geld mag je best wat kwaliteit verwachten.

probeer eerst met een goed masker van de kapper, als dat niet beter wordt gewoon teruggaan!
Bedankt voro de tips! Ik was ook zo'n 200 euro kwijt. Ik heb van mezelf knalrood haar en heb mijn flip-in in bijbehorende kleur besteld. De fabriek gebruikt alleen niet dezelfde verf als ik, want toen ik hem waste kwam er een hele vieze sterke chemische geur vanaf. Ik verwacht dus idd dat hij nogal wat te verduren heeft gehad. Ik ga wat balmain-producten zoeken.
http://lilshop.nl/webshop ... ions-verzorgings-set.html

Alsjeblieft
Ha super, bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven