Zachte vrouwen
woensdag 10 oktober 2012 om 15:13
Hier jongeman van 20 jaar. Ik val op zachte vrouwen. Wat karakter betreft. Maar het lijkt wel of alle vrouwen ontzettend bijdehand zijn. Van het type haai-baai. Verschrikkelijk is dat toch. Ik vraag me wel eens af zijn er geen leuke zachte vrouwen meer?
Of zoek ik nu verkeerd? Als jullie ze weten te vinden zou ik graag een aantal tips ontvangen waar ik ze kan vinden.
Of zoek ik nu verkeerd? Als jullie ze weten te vinden zou ik graag een aantal tips ontvangen waar ik ze kan vinden.
woensdag 10 oktober 2012 om 15:26
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:22:
Onder een zachte vrouw versta ik een lieve meid die erg vrouwelijke en vriendelijke kanten heeft.
O maar dat ben ik best hoor. Alleen heb ik nog meer kanten dan dat en dat maakt een karakter toch alleen maar leuk?
Draai het eens om, wat voor man ben jij dat je geen assertieve dame aankunt?
Onder een zachte vrouw versta ik een lieve meid die erg vrouwelijke en vriendelijke kanten heeft.
O maar dat ben ik best hoor. Alleen heb ik nog meer kanten dan dat en dat maakt een karakter toch alleen maar leuk?
Draai het eens om, wat voor man ben jij dat je geen assertieve dame aankunt?
woensdag 10 oktober 2012 om 15:29
woensdag 10 oktober 2012 om 15:29
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:26:
Nou laat ik eens zeggen een aardige verpleegster of zo. Iemand met het hart op de juiste plaats en zo. Gewoon een aardige meid
Nou, zal ik je dan met m'n minder zachte kant een flinke schop geven?
Kom je op de eerste hulp vast wel een lief verpleegstertje tegen.
Heb je ook gelijk een leuke binnenkomer
Nou laat ik eens zeggen een aardige verpleegster of zo. Iemand met het hart op de juiste plaats en zo. Gewoon een aardige meid
Nou, zal ik je dan met m'n minder zachte kant een flinke schop geven?
Kom je op de eerste hulp vast wel een lief verpleegstertje tegen.
Heb je ook gelijk een leuke binnenkomer
woensdag 10 oktober 2012 om 15:30
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:22:
Eerste wat in mij opkomt: Eentje die jou alles geeft en te bleu is om te nemen.
Kortom: wel pijpen maar niet beffen en daar ook vooral ook niet over zeuren. Dit topic staat immers op seks.
Eerste wat in mij opkomt: Eentje die jou alles geeft en te bleu is om te nemen.
Kortom: wel pijpen maar niet beffen en daar ook vooral ook niet over zeuren. Dit topic staat immers op seks.
quote:jaappertinent schreef op 10 oktober 2012 @ 15:29:
Maar die meiden die niet zacht zijn lopen vaak ruzie te maken. En daar heb ik echt een hekel aan.Ik heb het gevoel dat jij conflictvermijdend gedrag vertoont. Vertel eens wat meer over je vroege jeugd. Vaak valt de peer niet ver van de boom. Misschien kunnen wij je wat inzichten verschaffen.
Maar die meiden die niet zacht zijn lopen vaak ruzie te maken. En daar heb ik echt een hekel aan.Ik heb het gevoel dat jij conflictvermijdend gedrag vertoont. Vertel eens wat meer over je vroege jeugd. Vaak valt de peer niet ver van de boom. Misschien kunnen wij je wat inzichten verschaffen.
Hallo?!
Ik denk dat je van je vooroordelen en stereotype ideeën af moet en 's wat verder moet kijken dan je neus lang is.
Zachte vrouwen zat, ook al zit er soms een krokant laagje om, zoals ik al zei.
Ik denk dat je van je vooroordelen en stereotype ideeën af moet en 's wat verder moet kijken dan je neus lang is.
Zachte vrouwen zat, ook al zit er soms een krokant laagje om, zoals ik al zei.
woensdag 10 oktober 2012 om 15:31
Ik ken een verpleegster, heel goed zelfs. Schat van een meid, maar op z'n tijd een echte haaibaai.
Wake up jongen, in de huidige harde wereld redden zachte vrouwen het niet!
Ik ken een verpleegster, heel goed zelfs. Schat van een meid, maar op z'n tijd een echte haaibaai.
Wake up jongen, in de huidige harde wereld redden zachte vrouwen het niet!
Maar even zonder dollen. Het meisje dat jij zoekt zal moeilijk te vinden zijn, want dat soort meiden laat zich niet zo vaak zien. Ze gaan liever niet naar een druk café, een overvolle discotheek en ze staan ook niet te swingen op podia.
Je kunt al meer geluk hebben in een sportschool of bij een cursus.
Je kunt al meer geluk hebben in een sportschool of bij een cursus.
In elke vrouw schuilt een heks
Ben een zeer vrouwelijk en vriendelijk typje, maar ook zeer assertief, dominant, besluitvaardig.
Als een man op zoek is naar een zachtaardige vrouw, vul ik dat in als, altijd met man eens zijn, geen eigen mening hebben, dienstbaar zijn en afhankelijk, waarbij man boven vrouw staat, eigenlijk het soort waarvan ik hoop dat het eindelijk uitsterft.
Ben een zeer vrouwelijk en vriendelijk typje, maar ook zeer assertief, dominant, besluitvaardig.
Als een man op zoek is naar een zachtaardige vrouw, vul ik dat in als, altijd met man eens zijn, geen eigen mening hebben, dienstbaar zijn en afhankelijk, waarbij man boven vrouw staat, eigenlijk het soort waarvan ik hoop dat het eindelijk uitsterft.