Geld & Recht alle pijlers

geld

10-10-2012 16:13 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben een makkelijk leven gewend,huis gratis,auto's gratis, water licht gratis,eten gratis,ziekenfonds gratis,alles gratis of reeds betaald door mijn ouders.

Nu is echter mijn moeder ziek en mijn vader gaat ook niet goed,ik zal dus zelf moeten gaan betalen,weet helemaal niet wat er boven mijn hoofd hangt omdat ik nu 40 jaar ben en altijd alles is betaald voor mij.

Werk wel en verdien 1800 euro netto maar dat is voor leuke dingen en dat heb ik nodig voor sportschool en uitgaan en voor goede doelen.

Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,pa betaald niks meer.
In het topic "psychiaters" zeg je dat je moeder van drie bent. Drie wat? Katten? Honden? Vlooien? Trollen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Schattig he.

quote:moemin schreef op 10 oktober 2012 @ 16:13:

omdat ik nu 40 jaar ben

Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,

Op 06-10-2012, 22:24 uur in het topic "psychiaters" op de pijler "Gezondheid" was je nog "moeder van 3". En nu zijn het er opeens 2? Heb je er eentje teruggestopt?

En je bent in dat topic depressief en hebt een burn out met je moet "rotpillen" (daarmee klink je eerder als 12 dan 40 overigens) slikken.

Jij bent niet alleen een trol. Jij bent een OERDOMME trol.

kontje verkopen achter het station
quote:tonkje schreef op 10 oktober 2012 @ 17:59:

[...]

Moomins zijn geen trollen!

Het zijn moomintrollen, dat is iets heeel anders. Ja!

Tove Jansson draait zich om in haar graf, moomins uitmaken voor trollen, tsss.Oeps...! :-) Sorry, het komt door die steen waar ik even onder vandaan kwam...
quote:nestle schreef op 10 oktober 2012 @ 21:17:

kontje verkopen achter het stationHo ho, achter het station zijn twee tieten vaak al genoeg, dronken klanten weten het verschil echt niet waar hun "onderdaan" was : over of dóór een tunnel of tussen twee rijstroken door, ze hebben geen idee
Krijg je geen erfenis dan?

Maar triest leven heb je hoor! Maar vind het nog meer triest voor je kinderen, wat voor voorbeeld hebben hun nu echt??!!
Ik vraag me werkelijk af of mensen niet wat meer te doen hebben dan zulke vragen stellen. Sorry, maar als je nu nog steeds niet weet op je 40ste hoe de wereld in elkaar zit, dan moet je misschien eens even gaan nadenken hoe dat dat komt en wat je er aan kunt doen.
quote:Ikje86 schreef op 10 oktober 2012 @ 21:52:

Krijg je geen erfenis dan?

Maar triest leven heb je hoor! Maar vind het nog meer triest voor je kinderen, wat voor voorbeeld hebben hun nu echt??!!

Zeker triest voor die minitrolletjes,waren het er nou 2 of 3?

Die arme schatten willen later óók graag dat pa en ma alles voor ze betalen.
Wat n bak, moet je nu gaan werken?! Omg!!!
quote:suusberg schreef op 11 oktober 2012 @ 07:42:

Wat n bak, moet je nu gaan werken?! Omg!!!

Nee ze werkt wel en verdient ¤1800,- per maand maar ja dat heeft ze nodig voor stappen,sportschool goede doelen etc..

Het is me wat daar in Noorwegen.
Ja maar Noorwegen is een duur land hoor!
quote:Trotter schreef op 11 oktober 2012 @ 08:52:

Ja maar Noorwegen is een duur land hoor!Ja dat wel natuurlijk,pfff blij dat ik daar niet woon.
WHOEWHAHAHAHAHA
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven