geld
woensdag 10 oktober 2012 om 16:13
ik ben een makkelijk leven gewend,huis gratis,auto's gratis, water licht gratis,eten gratis,ziekenfonds gratis,alles gratis of reeds betaald door mijn ouders.
Nu is echter mijn moeder ziek en mijn vader gaat ook niet goed,ik zal dus zelf moeten gaan betalen,weet helemaal niet wat er boven mijn hoofd hangt omdat ik nu 40 jaar ben en altijd alles is betaald voor mij.
Werk wel en verdien 1800 euro netto maar dat is voor leuke dingen en dat heb ik nodig voor sportschool en uitgaan en voor goede doelen.
Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,pa betaald niks meer.
Nu is echter mijn moeder ziek en mijn vader gaat ook niet goed,ik zal dus zelf moeten gaan betalen,weet helemaal niet wat er boven mijn hoofd hangt omdat ik nu 40 jaar ben en altijd alles is betaald voor mij.
Werk wel en verdien 1800 euro netto maar dat is voor leuke dingen en dat heb ik nodig voor sportschool en uitgaan en voor goede doelen.
Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,pa betaald niks meer.
woensdag 10 oktober 2012 om 20:36
quote:moemin schreef op 10 oktober 2012 @ 16:13:
omdat ik nu 40 jaar ben
Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,
Op 06-10-2012, 22:24 uur in het topic "psychiaters" op de pijler "Gezondheid" was je nog "moeder van 3". En nu zijn het er opeens 2? Heb je er eentje teruggestopt?
En je bent in dat topic depressief en hebt een burn out met je moet "rotpillen" (daarmee klink je eerder als 12 dan 40 overigens) slikken.
Jij bent niet alleen een trol. Jij bent een OERDOMME trol.
omdat ik nu 40 jaar ben
Hoe moet ik nu verder met mijn 2 kinderen,
Op 06-10-2012, 22:24 uur in het topic "psychiaters" op de pijler "Gezondheid" was je nog "moeder van 3". En nu zijn het er opeens 2? Heb je er eentje teruggestopt?
En je bent in dat topic depressief en hebt een burn out met je moet "rotpillen" (daarmee klink je eerder als 12 dan 40 overigens) slikken.
Jij bent niet alleen een trol. Jij bent een OERDOMME trol.
woensdag 10 oktober 2012 om 21:21
woensdag 10 oktober 2012 om 21:22
woensdag 10 oktober 2012 om 23:29
donderdag 11 oktober 2012 om 07:32
quote:Ikje86 schreef op 10 oktober 2012 @ 21:52:
Krijg je geen erfenis dan?
Maar triest leven heb je hoor! Maar vind het nog meer triest voor je kinderen, wat voor voorbeeld hebben hun nu echt??!!
Zeker triest voor die minitrolletjes,waren het er nou 2 of 3?
Die arme schatten willen later óók graag dat pa en ma alles voor ze betalen.
Krijg je geen erfenis dan?
Maar triest leven heb je hoor! Maar vind het nog meer triest voor je kinderen, wat voor voorbeeld hebben hun nu echt??!!
Zeker triest voor die minitrolletjes,waren het er nou 2 of 3?
Die arme schatten willen later óók graag dat pa en ma alles voor ze betalen.