motorrijdende dames
dinsdag 1 april 2008 om 12:18
hier nog een motor rijdster. Rij sinds vorig jaar mei een knal oranje kawasaki er6. Erg leuk en vooral lekker opvallend.
Rij bijna elke morgen tussen de files door naar Amsterdam. En dan krijg je erge leuke blikken vanuit de auto. vaak ook jaloers.
Sinds november 2007 heb ik handvat verwarming en dat is echt een uitvinding. Je handjes blijven lekker warm, ook tijdens de regen
Rij bijna elke morgen tussen de files door naar Amsterdam. En dan krijg je erge leuke blikken vanuit de auto. vaak ook jaloers.
Sinds november 2007 heb ik handvat verwarming en dat is echt een uitvinding. Je handjes blijven lekker warm, ook tijdens de regen
woensdag 2 april 2008 om 11:37
nee viel wel mee. ± ¤ 100,- maar dan moet je het zelf aanbrengen en zit het niet doorgelinkt naar je contact. Opletten dus dat je wel de verwarming zelf uitzet. Anders is je accu leeg.
maar het is zeker een aanrader.
Vanmorgen weer heerlijk gereden. Nog steeds beter als met de trein of met de auto achter de file aansluiten
maar het is zeker een aanrader.
Vanmorgen weer heerlijk gereden. Nog steeds beter als met de trein of met de auto achter de file aansluiten
dinsdag 8 april 2008 om 12:13
quote:Pilous schreef op 01 april 2008 @ 08:43:
Ik mag mij toevoegen aan het rijtje! Ik heb al 2 hele weken mijn motorrijbewijs, en zoals het er nu uitziet, ga ik zaterdag mijn eerste motor op halen. Een Yamaha xyr750r.
Kan niet wachten!
ik vind m wel leuk Pilous van dat je al 2 weken je rijbewijs hebt.
nu ga je t pas leren weet je dat.
veel plezier zaterdag.
Ik mag mij toevoegen aan het rijtje! Ik heb al 2 hele weken mijn motorrijbewijs, en zoals het er nu uitziet, ga ik zaterdag mijn eerste motor op halen. Een Yamaha xyr750r.
Kan niet wachten!
ik vind m wel leuk Pilous van dat je al 2 weken je rijbewijs hebt.
nu ga je t pas leren weet je dat.
veel plezier zaterdag.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
dinsdag 8 april 2008 om 12:16
dinsdag 8 april 2008 om 12:18
quote:Antonio schreef op 01 april 2008 @ 10:44:
ik zit hier te janken van het lachen.
kijk maar eens op motorforum.nl en dan op t topic*off topic* bij highsliders in je badkamer.
leedvermaak niet te kort
Ik heb gezocht maar kon niks vinden.Om te kijken in het Offtopic-gedeelte moet je aangemeld zijn. In dat gedeelte staat ook het Highsider topis (inderdaad hílarisch) Het is overigens: www.motor-forum.nl
ik zit hier te janken van het lachen.
kijk maar eens op motorforum.nl en dan op t topic*off topic* bij highsliders in je badkamer.
leedvermaak niet te kort
Ik heb gezocht maar kon niks vinden.Om te kijken in het Offtopic-gedeelte moet je aangemeld zijn. In dat gedeelte staat ook het Highsider topis (inderdaad hílarisch) Het is overigens: www.motor-forum.nl
dinsdag 8 april 2008 om 12:20
woensdag 9 april 2008 om 17:24
zaterdag 12 april 2008 om 10:05