De geboorte van je nickname
woensdag 4 juli 2007 om 19:55
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf" al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname 
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
dinsdag 9 oktober 2012 om 08:27
Ik was(jaren geleden) op vakantie in Spanje en de jongens met wie ik op stap was vonden me een ontzettende kletskous. Ik spreek geen Spaans en hun Spaanse woord voor kletskous klonk in mijn oren als 'Bladora'. Vond het wel schattig klinken en het schoot door mijn hoofd toen ik mijn account aanmaakte, denk dat dat kort na mijn vakantie was.
Overigens, ik heb het later nog eens gegoogled en Bladora betekent eigenlijk helemaal niks!
Overigens, ik heb het later nog eens gegoogled en Bladora betekent eigenlijk helemaal niks!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
dinsdag 9 oktober 2012 om 20:51
Eigenlijk heette ik groentsoep2 (ja, groent zonder e ja!), maar dat vond ik niet zo goed combineren met mijn motto en ava. Dus toen heb ik mijn nick maar veranderd en zo werd het lady voldemort.
Niettegenstaande mijn nick ben ik trouwens best aardig hoor, soms. Ik doe het vooral goed als kinderoppas, naar het schijnt.
Niettegenstaande mijn nick ben ik trouwens best aardig hoor, soms. Ik doe het vooral goed als kinderoppas, naar het schijnt.
dinsdag 9 oktober 2012 om 22:12
quote:Friezin71 schreef op 08 oktober 2012 @ 23:07:
[...]
Supertramp?
In één keer goed! Maar ik zag later dat het al een oud topic was.. heb je gespiekt?
't Nummer speelde in m'n hoofd toen ik een nick zocht. En ja, een leraar beschreef mij vroeger als een dromer. Het past bij me.
Mijn kinderen noemen het trouwens ook 'mama's liedje' Die zijn opgegroeid met het forum, ben ik bang.
Edit: ik heb nu zelf gespiekt en 5 jaar terug vertelde ik dat het liedje toen op de radio was.. Nouja.. zoiets dus.
[...]
Supertramp?
In één keer goed! Maar ik zag later dat het al een oud topic was.. heb je gespiekt?
't Nummer speelde in m'n hoofd toen ik een nick zocht. En ja, een leraar beschreef mij vroeger als een dromer. Het past bij me.
Mijn kinderen noemen het trouwens ook 'mama's liedje' Die zijn opgegroeid met het forum, ben ik bang.
Edit: ik heb nu zelf gespiekt en 5 jaar terug vertelde ik dat het liedje toen op de radio was.. Nouja.. zoiets dus.
Later is nu
dinsdag 9 oktober 2012 om 23:18
quote:-Bladora- schreef op dinsdag 09 oktober 2012 08:27 Ik was(jaren geleden) op vakantie in Spanje en de jongens met wie ik op stap was vonden me een ontzettende kletskous. Ik spreek geen Spaans en hun Spaanse woord voor kletskous klonk in mijn oren als 'Bladora'. Vond het wel schattig klinken en het schoot door mijn hoofd toen ik mijn account aanmaakte, denk dat dat kort na mijn vakantie was.
Ze bedoelden habladora. Google dat maar eens
OT: ik zag ooit een mooie Spaanse film waarin iemand een brief ondertekende met 'Tuya soy' (Yours I am, in het NL klinkt het dan weer zo stom). Vond het heel mooi, wat 2 woorden konden zeggen. Vandaar
Ze bedoelden habladora. Google dat maar eens
OT: ik zag ooit een mooie Spaanse film waarin iemand een brief ondertekende met 'Tuya soy' (Yours I am, in het NL klinkt het dan weer zo stom). Vond het heel mooi, wat 2 woorden konden zeggen. Vandaar
woensdag 10 oktober 2012 om 11:38
quote:dreamer schreef op 09 oktober 2012 @ 22:12:
[...]
Edit: ik heb nu zelf gespiekt en 5 jaar terug vertelde ik dat het liedje toen op de radio was.. Nouja.. zoiets dus.Nope, niet gespiekt! Vroeger thuis werd Supertramp altijd veel gedraaid, dus vandaar dat er altijd "Dreamer, nottin' but a dreamer" door mijn hoofd spookt als ik jouw nick zie
[...]
Edit: ik heb nu zelf gespiekt en 5 jaar terug vertelde ik dat het liedje toen op de radio was.. Nouja.. zoiets dus.Nope, niet gespiekt! Vroeger thuis werd Supertramp altijd veel gedraaid, dus vandaar dat er altijd "Dreamer, nottin' but a dreamer" door mijn hoofd spookt als ik jouw nick zie
vrijdag 12 oktober 2012 om 20:49
Uncharted is de titel een nummer van de Amerikaanse zangeres Sara Bareilles (vooral beroemd door het alom bekende nummer 'Love Song' uiteraard) dat ik erg mooi vind. Letterlijk: nog niet in kaart gebracht, niet gepland, niet vastgelegd, onbekend, nieuw. Ze heeft het nummer geschreven toen ze een writer's block had, bang voor het onbekende en moeite te beginnen aan een tweede album. Ze heeft toen dit nummer geschreven en dat betekende de opstap naar een nieuwe plaat.
Met mij gaat het - zonder dit verder toe te lichten - lang niet altijd even goed. Ik leef een beetje berg-dal-berg-dal-enz. Heb goede periodes waarin zowel hoofd als lijf graag mee willen, maar ook periodes waarin één van tweeën of allebei niet willen.
Als ik me slecht voel, voel ik me na het luisteren van dit nummer altijd wat beter.
Na googlen - toen ik mijn nick al had - kwam ik erachter dat het ook een serie videogames is. Maar daar komt het dus niet vandaan.
Met mij gaat het - zonder dit verder toe te lichten - lang niet altijd even goed. Ik leef een beetje berg-dal-berg-dal-enz. Heb goede periodes waarin zowel hoofd als lijf graag mee willen, maar ook periodes waarin één van tweeën of allebei niet willen.
Als ik me slecht voel, voel ik me na het luisteren van dit nummer altijd wat beter.
Na googlen - toen ik mijn nick al had - kwam ik erachter dat het ook een serie videogames is. Maar daar komt het dus niet vandaan.
vrijdag 12 oktober 2012 om 20:58
Tja, ik heb al meerdere nicknames versleten hier.
Mij een hele tijd geleden (meer dan een jaar geleden?) volledig afgemeld op viva, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en mij dus toch maar weer aangemeld deze week.
Waarom Nora? Ik hoorde de naam laatst en kon niets verzinnen.
Ik vind het een mooie naam en het was blijven hangen, vandaar.
Had misschien toch beter als nickname "bemoeijeoveralmee" kunnen kiezen, past stuk beter bij mij geloof ik.
Mij een hele tijd geleden (meer dan een jaar geleden?) volledig afgemeld op viva, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en mij dus toch maar weer aangemeld deze week.
Waarom Nora? Ik hoorde de naam laatst en kon niets verzinnen.
Ik vind het een mooie naam en het was blijven hangen, vandaar.
Had misschien toch beter als nickname "bemoeijeoveralmee" kunnen kiezen, past stuk beter bij mij geloof ik.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
zondag 21 oktober 2012 om 19:36
zondag 21 oktober 2012 om 19:51