sleur
donderdag 11 oktober 2012 om 22:31
Beste allemaal,
Ik ben een man van 36.
Ik ken mijn vrouw nu 10 jaar, maar de laatste tijd ga ik me steeds meer ergeren aan bepaalde dingen.
En dan met name uiteraard op sexgebied.
Ik ben redelijk van het grenzen verleggen en proberen nieuwe dingen te ontdekken.
Zij heeft dat niet zo.
Zij vindt dat we meer leuke dingen moeten gaan doen om uit de sleur te komen en dan komt de leukere sex vanzelf.
Ik denk precies andersom: als de sex leuk is, komt de rest vanzelf.
Heeft er iemand nog tips om alles een beetje op te leuken na 10 jaar?
Ik ben een man van 36.
Ik ken mijn vrouw nu 10 jaar, maar de laatste tijd ga ik me steeds meer ergeren aan bepaalde dingen.
En dan met name uiteraard op sexgebied.
Ik ben redelijk van het grenzen verleggen en proberen nieuwe dingen te ontdekken.
Zij heeft dat niet zo.
Zij vindt dat we meer leuke dingen moeten gaan doen om uit de sleur te komen en dan komt de leukere sex vanzelf.
Ik denk precies andersom: als de sex leuk is, komt de rest vanzelf.
Heeft er iemand nog tips om alles een beetje op te leuken na 10 jaar?
zaterdag 13 oktober 2012 om 00:11
Ik heb al 1.5 jaar geen seks meer gehad met mijn vriendin, en ik ben 31 jaar en zie goed uit. Heb veel aandacht van vrouwen, en ben zelf ook best een flirt.
Heb al diverse malen gevraagd waar het aan ligt en proberen te praten. Ik weet dat ze stiekem allerlei hormonen neemt waarvan ik zeker weet dat ze die van de arts gehad heeft.
Ik ben al 1x verliefd geweest op een ander, waarvan zij niets van weet. Mijn grootste twijfel in mij is of ik vol moet houden of mijn eigen geluk moet achtervolgen.
Want onder de streep, ben ik nu ongelukkig.
Heb al diverse malen gevraagd waar het aan ligt en proberen te praten. Ik weet dat ze stiekem allerlei hormonen neemt waarvan ik zeker weet dat ze die van de arts gehad heeft.
Ik ben al 1x verliefd geweest op een ander, waarvan zij niets van weet. Mijn grootste twijfel in mij is of ik vol moet houden of mijn eigen geluk moet achtervolgen.
Want onder de streep, ben ik nu ongelukkig.
zaterdag 13 oktober 2012 om 00:30
quote:killthekittens schreef op 13 oktober 2012 @ 00:11:
Ik heb al 1.5 jaar geen seks meer gehad met mijn vriendin, en ik ben 31 jaar en zie goed uit. Heb veel aandacht van vrouwen, en ben zelf ook best een flirt.
Heb al diverse malen gevraagd waar het aan ligt en proberen te praten. Ik weet dat ze stiekem allerlei hormonen neemt waarvan ik zeker weet dat ze die van de arts gehad heeft.
Ik ben al 1x verliefd geweest op een ander, waarvan zij niets van weet. Mijn grootste twijfel in mij is of ik vol moet houden of mijn eigen geluk moet achtervolgen.
Want onder de streep, ben ik nu ongelukkig.Waarom neemt ze stiekem allerlei hormonen? En waarom weet jij dat?
Ik heb al 1.5 jaar geen seks meer gehad met mijn vriendin, en ik ben 31 jaar en zie goed uit. Heb veel aandacht van vrouwen, en ben zelf ook best een flirt.
Heb al diverse malen gevraagd waar het aan ligt en proberen te praten. Ik weet dat ze stiekem allerlei hormonen neemt waarvan ik zeker weet dat ze die van de arts gehad heeft.
Ik ben al 1x verliefd geweest op een ander, waarvan zij niets van weet. Mijn grootste twijfel in mij is of ik vol moet houden of mijn eigen geluk moet achtervolgen.
Want onder de streep, ben ik nu ongelukkig.Waarom neemt ze stiekem allerlei hormonen? En waarom weet jij dat?
maandag 15 oktober 2012 om 15:23
Gelezen op facebook, wel toepasselijk voor dit topic:
Dagboek van de vrouw.
Woensdag 3 oktober...
Ik zag Roy, maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden, dus ik dacht dat het daaraan zou liggen.
In het café was het zo druk, dat ik bij hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid, dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.
Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken, wat ik ook zei.
Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen, maar kwam daarna toch.
Ik vroeg hem wat er aan de hand was, maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie.
Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen. Ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.
Hij zuchtte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.
Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.
Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik aan mezelf twijfelen en dacht ik dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild
Dagboek van de man.
Woensdag 3 oktober...
Feyenoord verloren. Toch geneukt.
Dagboek van de vrouw.
Woensdag 3 oktober...
Ik zag Roy, maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden, dus ik dacht dat het daaraan zou liggen.
In het café was het zo druk, dat ik bij hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid, dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.
Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken, wat ik ook zei.
Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen, maar kwam daarna toch.
Ik vroeg hem wat er aan de hand was, maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie.
Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen. Ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.
Hij zuchtte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.
Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.
Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik aan mezelf twijfelen en dacht ik dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild
Dagboek van de man.
Woensdag 3 oktober...
Feyenoord verloren. Toch geneukt.